Sprašujem za v kontra smer... če veš..a lahko pri nas legalno izvedeš pre-homologacijo za 50ccm da je odprt....pa A1 izpit recimo?Ne, za to je potrebna nova homologacija. Tega brez ustrezne predelave in papirjev ne dobiš.
Za 25/45 se da. Sem to sam naredil, samo to pooblaščenci nočjo delat, ker se jim ne da. No razen enega, privat pooblaščenca, kateri je pa zoprn do majkemile. Ta je meni to zrihtal. In ja, da se na stikalo.To sem spraševal pred leti in so mi odgovorili, da lahko. Ampak samo v teoriji, ker kje boš dobo v praksi vse potrebne papire?
Ni samo fora omejilca. Sinko bo vozil motor, kateri je registriran za 45, za tega pa rabiš svojo kategorijo izpita, katerega pa sinko očitno nima.Na skuter bi montiral omejitev hitrosti 25 km/h, da ga lahko vozi tudi sin.
Ali obstaja opcija s stikalom, da omejitev izključim, ko skuter vozim jaz?
Yamaha Aerox 4t...
Ni glih komot. Če je homologiran kot moped torej 50 ali 45 ga ne moreš kr tak za 125 če gre več. Ampak moreš prehomologirat v drugi tip vozila. Torej moreš najdit nekje papire proizvajalca, da je bil enak tip skuterja na voljo kot neomejen.Če gre več kot 45 ga komot registriraš za 125.
.
Točno taki so tudi na cesti. Videno večkrat.Če bi blo tak preprosto kot nemenabijat piše bi se dejasnko kak 50 moped vozo na vlko tablo, pa seveda 70 kit not.
Mulc dela izpit, tako da blokade ne bo potrebno vgrajevat.Da bi skuter bil normalen 45/uro, le za takrat, ko bo vozil sin, pa bi s stikalom omejil na 25/uro...? Ne vem, kako si to predstavljaš... praktično se da izvesti, seveda. Tudi homologirati, ampak, da bo le 25/uro, brez preklapljanja.... Glej -ni računice. Kupi mulcu rabljen 25/uro skuter in zadeva rešena. Ceneje in brez skrbi, ker bo vse legalno. Sicer pa... je proizvajalec predvidel možnost tega -dve varianti 25 in 45 opciji..?