Omejitev hitrosti na skuterju

jinetera

Pripravnik
7. sep 2007
549
9
18
Na skuter bi montiral omejitev hitrosti 25 km/h, da ga lahko vozi tudi sin.
Ali obstaja opcija s stikalom, da omejitev izključim, ko skuter vozim jaz?
Yamaha Aerox 4t...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.089
5.384
113
Ne, za to je potrebna nova homologacija. Tega brez ustrezne predelave in papirjev ne dobiš.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.366
959
113
Ce lahko in imas prostor zanj, sinu kupi ustrezen legalen skuter. Ti svojega, on svojega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.089
5.384
113
To sem spraševal pred leti in so mi odgovorili, da lahko. Ampak samo v teoriji, ker kje boš dobo v praksi vse potrebne papire?
 
  • Jezen sem
Reactions: Kamele0N

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.294
3.429
113
To sem spraševal pred leti in so mi odgovorili, da lahko. Ampak samo v teoriji, ker kje boš dobo v praksi vse potrebne papire?
Za 25/45 se da. Sem to sam naredil, samo to pooblaščenci nočjo delat, ker se jim ne da. No razen enega, privat pooblaščenca, kateri je pa zoprn do majkemile. Ta je meni to zrihtal. In ja, da se na stikalo.
Če zo original za motor obstajata obe verziji 25 ali 45 so papirrji po homologaciji isti, samo hitrost je vpisana druga.
Za 125 se da isto

Na skuter bi montiral omejitev hitrosti 25 km/h, da ga lahko vozi tudi sin.
Ali obstaja opcija s stikalom, da omejitev izključim, ko skuter vozim jaz?
Yamaha Aerox 4t...
Ni samo fora omejilca. Sinko bo vozil motor, kateri je registriran za 45, za tega pa rabiš svojo kategorijo izpita, katerega pa sinko očitno nima.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.257
5.528
113
Jaz sprašujem za Runner 50SP....

Še iz časov ko si se lahko vozil neverjetnih 50km/h....

Pač je odblokiran....in bi ga prehomologiral kot da je 125.....konckoncev je isti geštel....

Bodo to naredili brez da kak homologator naredi samomor?
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.294
3.429
113
Če gre več kot 45 ga komot registriraš za 125.
Isto kot čaoti, kateri je šel več kot 25 ni dobil rdeče tablice ampak črno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.257
5.528
113
Ok....kje to? Tud če na Ptuju...prpelm plačam....prehomologiram...

Ker naše UE so od vasi do vasi drugačne...

Nekje gre bp....nekje bi pa uradnika najraj za vrat stisnu od drekanja :)

 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.294
3.429
113
Živec v Lj. Je pa kar težek tip. Ne vem a še dela, ali ne, je imel neke familijarne težave.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.257
5.528
113
Vem kje je....ne bi si mislu da ma sploh še servis

Hvala za info...se pozanimam!
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

luka51

Guru
16. avg 2007
14.089
5.384
113
Če gre več kot 45 ga komot registriraš za 125.
.
Ni glih komot. Če je homologiran kot moped torej 50 ali 45 ga ne moreš kr tak za 125 če gre več. Ampak moreš prehomologirat v drugi tip vozila. Torej moreš najdit nekje papire proizvajalca, da je bil enak tip skuterja na voljo kot neomejen.
Ni tak da prideš tja pa rečes glej 80 gre daj mi ga kot A registrirat.
Sem to pred leti poskušal z NRG-jem.
Razen če se je pred kratkim kaj konkretno spremenilo in poenostavilo.
.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.294
3.429
113
Vsaka predelava se da homologirat.
Iz 45 ga prehomologiraš na 125, v homologaciji je vpisana povečana konstrukcijska hitrost, katero ti vpišejo na podlagi njihovih meritev na valjih in na podlagi tehnične mape, ki jo izdela servis oz sam.
Je pa pri nas to lahko bolečina, ker si vsak tehnični po svoje razlaga stvari. Recimo na avtodomu moraš imeti homologirano tendo, če greš na tehnični pregled k AMZS, na Avtokrki tega ne rabiš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.089
5.384
113
No bomo vidli, če je res tako preprosto.
Pa ne primerjaj tega s tendo na AD.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.294
3.429
113
Vse je odvisno od tehničnega pregleda in servisu se ne da s tem ukvarjat. In ja, primerjava je na mestu. Za eno predelavo sem se za 15min peljal v Maribor na RTI, ker so v Ljubljani na tehničnih rekli, da niti pod razno.
Pejt probat, pa boš videl.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.089
5.384
113
To pravim že cel cajt ja. Od proizvajalca moreš dobit papire. Zaj pa ajde, če je bila na katerem trgu odklenjena homologirana (ene države vem da imajo tako v EU) bo šlo. Ampak kdo ti bo za 20 let stari skuter rihtal papirje in homologacijo modela z enakim motorjem brez blokad.
Če bi blo tak preprosto kot nemenabijat piše bi se dejasnko kak 50 moped vozo na vlko tablo, pa seveda 70 kit not.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.933
298
83
tam ko se terc po tori rola
Da bi skuter bil normalen 45/uro, le za takrat, ko bo vozil sin, pa bi s stikalom omejil na 25/uro...? Ne vem, kako si to predstavljaš... praktično se da izvesti, seveda. Tudi homologirati, ampak, da bo le 25/uro, brez preklapljanja.... Glej -ni računice. Kupi mulcu rabljen 25/uro skuter in zadeva rešena. Ceneje in brez skrbi, ker bo vse legalno. Sicer pa... je proizvajalec predvidel možnost tega -dve varianti 25 in 45 opciji..?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

jinetera

Pripravnik
7. sep 2007
549
9
18
Da bi skuter bil normalen 45/uro, le za takrat, ko bo vozil sin, pa bi s stikalom omejil na 25/uro...? Ne vem, kako si to predstavljaš... praktično se da izvesti, seveda. Tudi homologirati, ampak, da bo le 25/uro, brez preklapljanja.... Glej -ni računice. Kupi mulcu rabljen 25/uro skuter in zadeva rešena. Ceneje in brez skrbi, ker bo vse legalno. Sicer pa... je proizvajalec predvidel možnost tega -dve varianti 25 in 45 opciji..?
Mulc dela izpit, tako da blokade ne bo potrebno vgrajevat. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik