Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Najboljši so tisti, ki pustijo pol še umazano posodo od olja. Če je posoda čista, pomeni, da je olje uničeno po testu in ne opravlja več svoje naloge, hude usedline pa spet niso ok.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Wolf olja. Pozna kdo, kolega zrihta nekaj ceneje, domnevam da olje kot olje?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Najboljši so tisti, ki pustijo pol še umazano posodo od olja. Če je posoda čista, pomeni, da je olje uničeno po testu in ne opravlja več svoje naloge, hude usedline pa spet niso ok.
Se prav več kot maš smetane po motorju (Sludge).....bolje je za motor
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz
Sem ravno zdaj en dan gledal po servisni knjigi. Renault 1.5 dci ... Clio, Megane ... 5w40. Enak motor v Kangooju 5w30. Zakaj?
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz
Sem ravno zdaj en dan gledal po servisni knjigi. Renault 1.5 dci ... Clio, Megane ... 5w40. Enak motor v Kangooju 5w30. Zakaj?
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
smetana in sludge sta dva razlučna pojma.
Smetana je kos e olje meša z vodo in nastane smetana.
sludge je pa zgoščeno oziroma strjeno staro olje, ker se ni redno menjavalo.
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Meni je predvsem zanimiv HTHS faktor. .
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Me pa zanima, v katere motorje se naj ne bi smelo nalivati ACEA C3, saj sicer nudi dobro zaščito.
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Vendar pa na tej tvoji povezavi ni omenjeno, kakšen HTHS zahteva ACEA A3/B3 ali A3/B4..
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Me pa zanima, v katere motorje se naj ne bi smelo nalivati ACEA C3, saj sicer nudi dobro zaščito.
Stare zasnove motorjev ( 60-90`s avti ) z štoflci na ventilih plus trdimi vzmetmi (stare zasnove ali pa dirkalne mašine).....kar povzroča brušenje odmičnih in štoflcov.. .zarad manjka ZDDP stvari
Noben ACEA Cx olje ne priporočajo