Olje iz LIDLa-menjava

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Uporabljam za vse kosilnice. Dve poganja Hondin motor, prekopalnik pa Brigsov.

Na koliko časa menjaš olje in pa ali ti ga vmes začne piti in smraditi pod nos?
smile-1.gif


Imam namreč slabe izkušnje z mineralnimi 15w40 olji v kosilnicah.......zračno hlajen motor to hitreje prežveči kot sintetiko in maš potem sr.....
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.960
9.022
113
EU
Menjam najmanj trikrat v sezoni, tako da ni opaziti nižanja nivoja olja. Nalijem dobra pol litra. V Brigsov motor malo manj.
Lidlova pakunga je pet literska, tako da res ni razloga za šparanje z oljem, razen ekološkega
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
3x v sezoni........pa to si poklicni vrtnar
sprasujem se.gif


 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.567
9.274
113
jaz še v kosilnici od brigsa nisem nikoli menjal olja..tu pa tam se dolije. pa dela ze10let in več se mi zdi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
Preveri družinsko drevo...lahko da je bil poštar gorenj'c čeprav je mel moped MB registrske
grin1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.567
9.274
113
smo pa dvakrat menjali pleh... ko bo motor crknil, bo vse skup šlo na deponijo, ali pa kameleonu
wink-1.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
15-40 je primerno samo za:
Avtomobile z vec kot 300.000 prevozenimi (ki bodo vsak cas razpadli)
Fergazerske motorje.

Vse ostalo je no-go. zato pa 9 eur.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
15-40 je primerno samo za:
Avtomobile z vec kot 300.000 prevozenimi (ki bodo vsak cas razpadli)
Fergazerske motorje.

Vse ostalo je no-go. zato pa 9 eur.

Moj ima vplinjač in 77k km, torej sem naredil feler
evil.gif


Po moje je čisto ok olje za vožnjo v lepem vremenu, da se avto malo prezrači.

Sicer pa kakšno mineralno alternativo naj vsipam? (prej castrol gtx)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.212
1.835
113
Poglej droben tisk kdo dela to olje..itak je par tovarn ki filajo za vse, trgovci samo povejo kaj bi radi na embalaži. saj en more to vsak cmazdit v svoji delavnici.

Ne sekiraj se...nič ne bo narobe. Važno da je sveže olje, da ga je dovolj..nima bit kaj. Ko je olje enkrat segreto je sila malo razlik med njimi.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Lidlovo olje je odlična izbira. Tolk je zanič da ga noben avto ne bo hotel požret.. :D
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Vedno so neke "igre".

Za stran motornaolja.com se je tudi govorilo, da ja fake olje iz Rusije itd...
smile-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.960
9.022
113
EU
Agregat za elektriko sem enkrat na leto pognal slabo uro, ko je sfalilo štroma. Ko se spomnim ga malo zakurblam, da olje namaže notranjost. Motor "workzone". Olje Lidl, ko ga zamenjam je kot novo .
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
1x na leto ni ravno nekaj.....

Ne za čunga lunga motor ne za čunga lunga olje...

Če ta kitajc nima kill switcha za prenizek nivo olja... Ne bodi presenečen ČE boš v kakem ponovnem žledolomu zjutraj našel zariban agregat....

Zračno hlajen motor hitro prežveči olje... Sploh če je dalj časa polno obremenjen....in ko ga spije je pa riiiiiiiik
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
Pa marsikdo pozabi časovno komponento...kosilnice agregati itd imajo interval menjave na 50ur....to pomeni v žledolomu menjaj olje na 2dni...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

20 let+ na kosilnici nisem menjal olja...proč sem jo dal ker je ohišje prerjavelo
agregat je delal kot prvi dan
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Dobro, da si me spomnil..sem malo Hondico zalaufal pod bremenom-ima interval olja na 20h od novega, potem pa na 50..
6199255-0.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.448
5.929
113
pri taščici
Pa zakaj hudiča interval na 50 ur , ob tem da imajo pol (ali celo tricetrt) manj konjev kot "običajni motorji " podobne prostornine.
A zato ker je tak olovs od materiala zaradi cene motorja? Proizvajalec motorja najbrž dobi samo dvomestno številko v evrih za motor.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
902
52
28
Ker so agregati bolj kot ne fergazer varianta (popravite me če se motim) bom za referenco vzel (ne se smejat, ampak...) stoenko. 1100 ccm, 40kw. Recimo da ima agregat 250ccm/5kW.

Servisnega intervala za stoenko se ne spomnim, ampak zanesljivo ni bil 30kkm. Prej 7kkm. Recimo da sem optimist in je moj foter s stoenko v povprečju dosegal 50 km/h. To je 140 ur med intervalom menjave olja.

Agregat ima torej relativno moč 22kW / 1100 ccm, torej preko palca dvakrat manj kot stoenka. Ampak predpisana je menjava olja - 30 let po stoenki - skoraj trikrat pogosteje. Težko razumem... Če bi vozil agregat na uradni servis, da mi poštempljajo servisno knjižico, bi še nekako razumel, da poskušajo zaščititi porazno izdelavo/materiale z intervalom. Zdaj pa se trudim in ne gre...
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Recimo zato, ker so večinoma zračno hlajeni (višja temp. delovanja), delujejo skoz na povišanih obratih (vsaj 1500), nimajo filtrov za olje..pa še kaj se najde.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.982
5.406
113
Zato ker imajo redki motorji oljni filter... In ubistvu sam sebe paca...

Plus zracno hlajenje prej uniči olje...