Okvarjene Siemens šobe (2.0D PSA motor)

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Mah, se bom še naprej vozil, dokler bo šel ko puška, oz. dokler se dim ne bo videl v vzratnem ogledalu, potem pa ukrepanje, oz. prodaja. :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
jeba je reskirat teh 100€ in dat šobe pregledat ja.
bolša varjanta je potem ko nekaj res crkne
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Če vzameš šobo dol, jo tudi obnoviš = 170 EUR po kosu.
Ker ne veš katera ščije, obnoviš vse.

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Ko je šoba na stroju vidiš katera ni ok.
dokler je pa v mašini pa neveš ne.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Evo sodelavcu zadnjič shodil Sharan. Pravi da je zadaj samo pokadilo in avto je izgubil moč. Baje je ena šoba preveč zalivala in je stopilo bat ter aluminij porinilo naprej v turbino (pa ravno lansko leto jo je dal obnovit)
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Lahko snames izpušni kolektor in vidis katera ne deluje.samo ko je ena slaba se porihta vse
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Je ravno zrihtal dva dni nazaj ni pa poceni ta štos. Je dobil max rabate na materijal pa ga je prišlo 2500€. Rabljen motor, nova turbina, zrihtat šobe, ker je bilo vse razdrto še novo sklopko in dvomasni vztrajnik....
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Lahko snames izpušni kolektor in vidis katera ne deluje.samo ko je ena slaba se porihta vse

točno tako, ker če obnoviš eno, bo počasi šla druga. kot če imaš 4 90 let stare možakare, eden umre in daš zraven enega novorojenčka. in potem misliš da imaš zopet 90 let mir. mekako takole je pri injektorjih.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.697
1.059
113
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Evo sodelavcu zadnjič shodil Sharan. Pravi da je zadaj samo pokadilo in avto je izgubil moč. Baje je ena šoba preveč zalivala in je stopilo bat ter aluminij porinilo naprej v turbino (pa ravno lansko leto jo je dal obnovit)
smile-1.gif

Na cilindru, kjer pušča šoba ne more priti do pregrevanja (ker špba daje preveč nafte).

Bat stopi vedno premalo goriva v zarmeju do kisika. Zato se dvignejo temperature zgorevanja, ker goriva Manjka.

Dajte si enkrat pogledat kako dela acetilen rezalka in kako dela varilni aparat na acetilen.

Če želite z acetilenom rezat kovino povečate kisik ne pa acetilen, da dobite visoko temperaturo plamena. Če boste povečali acetilen boste dobili sajav plamen in nizko temperaturo plamena.

To zgoraj velja za vsa goriva enako. Za plin, bencin, nafto, tudi premog, drva in koks....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Eno je acetilen drugo pa valj v motorju.Ne daje prevec goriva ampak v nepravem trenutku in premalo razprsen in enostransko usmerjen. Potem pregreje eno tocko bata, da o izpiranju valja ne govorim