Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
10.381
2.460
113
Zanimivo tukaj je, da sta obe znamki znotraj istega koncerna in sta vseeno ubrale čisto drugačne poti

Screenshot_20251109-082558.png

Mimogrede, 25% marža v avtomobilski industriji je skoraj da znanstvena fantastika. Vsem drugim pada ko kamen in je trenutno krepko pod 10%.

Potem pa pogledaš njihove sosede, Masserati in lahko dobiš solzne oči. Stelantis jim kopa globoki grob :(
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.720
1.695
113
Porše proda 31 krat več avtomobilov letno.
Primerjaš neprimerljivo.

Lambo je mala niša, Porše je že mass market.

Pa na koncu bo tudi Lambo gagnil. Vsak mulo z Xiaomijem za 5% cene bo snel vsakega Lambota v pospeških in bo ego lastnikov Lambotov trpel do onemoglosti.
Edina poanta Lambota so performanse. Ni luksuza, ni udobnosti. Ni to Rollce Royce.
Ko te vsak mulo z električarjem na ulici sname na cesti, je konec.

Mlajše kot so generacije, manj je tudi brand loyalty. Stari fosili pa izumirajo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.480
7.589
113
Mulo bo za 50k namesto honde kupil šajomija. To je res. Kdor pa je mislil kupiti lambota, pa si ne bo kupil šajomija. Ker se lambo se ne kupuje da se izkažeš kot mazoljavi mulo ampak ima drugačen simbol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.720
1.695
113
To je za kazat ego na cesti, ki bo trpel, ko te mulo sname na križišču z rabljenim Xiaomijem za male pare.
Piši kuči propalo.
Boomerji pa itak izumirajo.
 
  • Haha
Reactions: sad in MrDaco

sad

Guru
24. avg 2007
22.629
11.426
113
To je za kazat ego na cesti, ki bo trpel, ko te mulo sname na križišču z rabljenim Xiaomijem za male pare.
Piši kuči propalo.
Boomerji pa itak izumirajo.
Loool, kakšen nakladač. Malo poglej starostno strukturo kupcev Lamborghinijev.
Boomer se še iz Lambota ven skopat ne more. No, razen iz Urusa.
Ampak ti veš.
Pa naredi preizkus: pripelji se z električnim mešalnikom od Xiaomija na srečanje, potem pa to ponovi še z Lambotom. Pa glej, okrog katerega se bodo froci limali in selfije delali.
Se pa strinjam, da kupcem Lambota ni čisto vseeno, da jih en električni likalnik pusti zadaj, ampak bodo ostale stvari tudi to nadomestile.

The typical age for a Lamborghini customer varies by model, but generally ranges from the
mid-30s to early 50s for established buyers, while the average for new buyers is younger, around 30 to 40. Some younger enthusiasts are buying them in their late 20s and even below 30, representing a significant customer segment.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco