Okolju prijazni avtomobili

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.791
4.558
113
Moja ma Smarta in ga skor ne dobim več v roke...... Tok o tem...
Samo kolikor vem imaš malo starejšo mularijo doma, tako ki ima celo že svoj izpit. Good luck če bi imel smarta v času ko si v lupinicah prevažal svoje premoženje.

Sicer pa počakaj še nekaj let da bo nova generacija potomstva, me zanima kaj bo takrat tvoja izbrala za prevoze. Mislim da bodo "mala mesta vozila" takoj izpadla iz racionalnih razlogov.

Glede twingota, prva generacija je bila dejansko postavljena ob bok cliotu s precej bolj modularnim konceptom notranjosti in je kot tak bil odličen voz tudi za vsakdanje potrebe. Ni pa pa bil nikoli posvojen kot mestni avto, ampak kot "mladostnejša" alternativa cliotu. Skratka upseh ni bil v "mestem vozilu" ampak v temu da je bil avto, ki je predstavljal drugačnost (v okviru osnovnih potreb). Skratka če je bil clio za penziče in klasične konzervativce, je bil twingo za vse drugačne od tega, zato je tudi uspel. Danes mislim da se da drugačnost dobit v 100 in 1 obliki in ni twingo nič posebnega. Sploh pa ne razumem sedaj renaulta s temi retro prijemi v EVjih, zgleda kot da je edina niša kjer se da EVje prodajat in konkurirat kitajcem retro scena.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.421
10.637
113
Samo s tem si povedal vse, kar je bilo treba, da je izbral taman avto ZASE. ce ima s tem resne probleme, z avtom ki ima tank do stuttgarta, ne bi prisel v stuttgart. Brez postankov ne in ima avto, ki ga sili v postanke. Zadeva je huda jeba, lahko mi verjames in šele z leti in modrostjo sem prisla do tega, da se prisilim, da se ustavim. Ampak dedci to razumejo kot sibkost in slabost in se neradi zaradi tega ustavljajo. Skoraj tok neradi kot za pot vprasajo. Na eks v stuttgart via nordkap...

Zdaj, kaj bi zena hotela, ko se 2x pelje z njim nekam, ne vem, ce je ravno visoko kotiralo na njegovi prioritetni listi, ko je kupoval avto. Sploh še, ker ni njegova.


P.s.
Meni osebno je q7 mimo.
Ja kaj si pa zdej naflodrala luba duša? Preberi še enkrat kaj sem napisal in se ponovno odzovi.

PS: Kako in s čim on svojo babnico vlači po svetu mi visi dol, ko pa mojo ogroža pa ne več tako zelo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.736
8.109
113
Popolnoma ti je vseeno ocitno. Vsaka zenska ve, da se nikdar ne usede v avto k tipu, ce se pocuti ogrozeno. Ce ji grozi fizicna premoc (tukaj najbrz ne), ima ta tvoja moza, ki bi lahko tudi kaj vec naredil od cmizdakanja na forumih (analogija za sankom), kako bi moral nekdo drug za njo/tebe poskrbeti. Spet na splosno pametni za ves svet, doma pa se ne znajo okoli osnov obrnit. Mater, ce ne drucga, se v tega svojega smarta usede in gor odpelje. To je ena taka na prvo zogo, tudi za take, ki se ne znajo nic obrnit v zivljenju.

Pisal si svoje obicajne pamflete, nic kaj dosti drugacne od darjanovih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.736
8.109
113
Meni je vseeno. Nisem ne sef od tvoje zene, ne tvoja zena, ne ti, ampak en je bil oklican za neumnega, drug se je pa k njemu v avto usedel z obcutkom ogrozenosti, najpametnejsi je pa to gledal in... naredil nic, ampak si je mislil svoje...

To je povzetek vsega skupaj, ceprav seveda je bil tvoj point drugje. Kakopak...
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Hanzi in sajkek

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.421
10.637
113
Se ti zelo pozna, da že dolgo nimaš šefa, pa tud doma te po mojem dec raj v miru pusti, kot da bi se pregovarjal s tabo, ker po prebranem sodeč ne pride nikamor.
Povzetek tvojega flodranja, tvoj pojnt je bil pa drugje, kakopak.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.468
2.023
113
41
Q8 je klinac... Sem zdaj za foro dal plan poti LJ-Stuttgart in mi kaze 2 postanka, skupaj slabih 35 min, da sem na cilju z 19%.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.867
5.080
113
Moja je mogla prejšnjič na službeno pot v Stuttgart. Njen direktor je en tak EV navdušenec in si je omislil električni Q7 namesto prejšnjega dizelskega Q7. Dizelco ima še, ravno za take poti sploh po balkanu, tko da niti nisem računal, da bo šel norec z EV.
Itak jo je pobral šele ob petih popoldne in ko sem videl da je z "igračko" sem rekel moji naj se pripravi na odisejado. Cijazila sta se 110 in polnila 3x po pol ure s tem da dvakrat mu aplikacija ni delala in sta s tem izgubila še dodane pol ure. Z dizlom bi bila v švoh 7 urah gor, s temi jajci sta se vozila 11 ur. Ko ti tiste štiri ure pomenijo dobesedno 4 ure spanca in ne čikanja po kavicah ni glih fajn.
Nazaj grede je stisnil mraz, tko da sta filala 4x, ni blo pa dela z aplikacijo, ki je tokrat delala. Na dvorišče jo je pripeljal z 2 km dosega ob enih zjutraj. Sem sam čakal klic, da je ostal na poti do doma. Očitno je z blinkajočim avtom uspel pririnit do doma vozil se je par kilometrov z dosegom 0.
Pod črto, EV za tako pot ni primeren, pa lohk SJTV1 pa še kdo sadi rožic kolikor hoče. To kar se gre zdaj Renault bi mogu bit začetek. Cenovno dostopna mala do srednja jajčka, vse kar je reda Q7 pa hibrid. Pa mogoče ne bi zavozili EV agende.


Baba te je napizdla ,ker bi moral biti v cca 7 urah gori , tak da ....... bodo drugi povedali...



 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: mtl in darjan

mtl

Guru
19. jul 2007
11.069
729
113
Kras
www.mtl.si
Narobe razumeš to "igračko". Žal je električni Q7 igračka, ker resen človek si tega ne omisli in takim EVjem res nisem naklonjen. Je pa precej EV na trgu, ki sem jim zelo naklonjen, že ID serija mi je bližje, pa od malih jajčk do Tesle recimo. To je eno, drugo pa tip je pobral ženo šele ob 5. uri popoldne, ker se vedno boji da bo kaj zamudil na firmi, vedel je kam gresta in da morata bit zjutraj na sejmu, vedel je, da se moja ne mara vozit z njim ponoči, ker kinka za volanom, pa se je pred bajto vseeno usedel v "igračko" in ne v dizelski Q7, ker je z EV obseden, kot darjan. To je edini razlog, zakaj sem imenoval EV igračka. Upam da se zdaj razumemo.
Ok, vse jasno. :cheer:
Lahko vsaj razčistimo ali je šlo za starega e-Trona ali že novega Q8 e-Trona ali morda celo Q6. Za slednjega sicer dvomim. Prva dva (sploh prvi) sta pa precej požeruha ja.
Mestnih avtov se nikjer več ne rabi. Normalen ljubljančan naredi več km na teden kot jst v rovtah, zakaj torej mestni avtov? Pa v Milanu je enako če ne še huje. Če si 20 let nazaj tam stal v koloni in iskal mini parkplaz po ulici za bočno parkiranje ... no tega ni več. Ulice kjer je bil plac za bočno parkiranje je danes zaprta cona za promet, kar je večjih ulic je pa tam eko-linija (pas za vozila javnega prevoza in taxije). Kdor ima avto ima plačan parkplatz ki ni kot nepremičnina zaračunan po tolorisu vozila, zato se raje kupi nekaj večjega.

Danes se za taka vozila kot je twingo uporablja termin "drugi avto", torej avto ki je lahko tudi vsak dan v uporabi, ampak ko se dejansko rabi avto obstaja še nekaj boljšega (večjega/dražjega). Sedaj pa povej svoji dragi da boš ti s teslo Y sam hodil na šiht 30km stran, ona pa v twingu vse otroke razvažala pa špežo kupovala ... evo, takoj se doplača vsaj renault 5 če ne celo 4 (in večinoma "drug avto" imajo ljudje v predmestjih, spalnih naseljih, skratka nek višji sloj ...).

Trg malih EVjev ima smisel ko narediš fenomen "VW hrošča", torej poceni in zanesljiv delovni voz za proletarce. Mestna jajca tipa twingo niso to, so predragi za premalo tega kar dobiš oz. stopničko višje so precej boljša vozila. Za proletarce pa kot vedno omenjam itak obstaja smao en trg, to je trg rabljenih vozil ... temu noben (niti rabljen) EV ne konkurira in še dolgo ne bo.
Semantika torej. Najsibo mestni avto ali drugi avto, je isto. Ne vem sicer kje ti živiš, ampak teh po tvoje ''drugih avtov'' se še kar precej proda, le da ne v obliki majhnih jajčkov, ampak mini SUVjev ala T-Cross, Kamiq, Captur, itd. Vmes se najde še kakšen Polo, Clio, Yaris, itd.
ŠE glede precenjenosti: nič kaj posebej naložen Kamiq z avtomatikom in 1.0 trivaljnikom je hitro 25 tisočakov. Recimo Yaris se začne pri 20.000 tisočakih. Tako da Twingo za 20 tisočakov po mojem mnenju ni tako hudo precenjen. Da niti ne omenjam vseh ostalih prednosti EVja za jajcanje po mestu ali primestju. Ker ko enkrat te ljudje preizkusijo, potem ti hitro postane jasno, zakaj so EVji tako zaželjeni za drugi avto. In ravno to nišo bodo pokrili in po mojem mnenju porinili trenutno slabo prodajo EVjev naprej, ti manjši EVji.

Danes mislim da se da drugačnost dobit v 100 in 1 obliki in ni twingo nič posebnega. Sploh pa ne razumem sedaj renaulta s temi retro prijemi v EVjih, zgleda kot da je edina niša kjer se da EVje prodajat in konkurirat kitajcem retro scena.
Ti ne razumeš, tukaj na forumu sta se pa že dva pofočkala, da bo očitno žena dobila nov avto :valjamse:.
Jaz mislim, da bo Twingo kar uspeh, ker če pa ta ni drugačen od velike večine ostalih EVjev, ob katerih skoraj bruhaš ali pa so čista sintetika (vsi isti, le malo drugače zaobljeni), potem pa res ne vem, kaj je.
In kot sem že v prejšnjem postu napisal: mislim, da je Renault izbral pravo karto in sicer oblikovno nostalgijo prenešeno v moderni današnji čas. In po mojem jim je uspelo. Poleg tega, se pa vsaj petka še odlično pelje.