Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.147
10.372
113
Vecina ljudi ni sposobna prehodit 1km kamoli kolesarit samo “na pedale”. Tukaj potem pride prav e bike.
Drugace pa a mislis da ko clovek kolesari, ne sprosca co2? Daj malo izracunaj koliko je tega ven in primerjaj s izpustom co2 iz e bajka…ce ze blodis o eko.
:valjamse: :aplauz:
Najbolj eko je pol, da nardiš harakiri.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.520
7.903
113
E kolo je že ok iz ogromno razlogov. Kaj je eko na tem mi povej.

Ti izhajaš iz domneve, da je šel človek iz kolesa na žgance na ekolo. Recimo jaz pa, ko gledam okoli, mislim, da je bolj na udaru neka druga smer. Ko je šel iz avta na ekolo, ker za kolo na žgance prvič ni fizičnih zmožnosti, drugič ni popusta, na katere se slovenec pali. In tretjič, z avtom ni v gužvi, ne išče parkplaca, ga ne plačuje, na troli bi zašvical bolj in nase navlekel še švic drugih, kot na ekolesu - in ga zato pusti doma parkiranega.

torej v luči, da ekolo menja avto,je zadeva kar eko.

Samo za taka kolesa pa so subvencije, če hočeš kolo za šport - tam subvencij ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in sajkek

Steve

Guru
13. avg 2007
10.337
2.381
113
Ti izhajaš iz domneve, da je šel človek iz kolesa na žgance na ekolo. Recimo jaz pa, ko gledam okoli, mislim, da je bolj na udaru neka druga smer. Ko je šel iz avta na ekolo, ker za kolo na žgance prvič ni fizičnih zmožnosti, drugič ni popusta, na katere se slovenec pali. In tretjič, z avtom ni v gužvi, ne išče parkplaca, ga ne plačuje, na troli bi zašvical bolj in nase navlekel še švic drugih, kot na ekolesu - in ga zato pusti doma parkiranega.

torej v luči, da ekolo menja avto,je zadeva kar eko.

Samo za taka kolesa pa so subvencije, če hočeš kolo za šport - tam subvencij ni.

Vse to je teorija. V praksi pa vidimo zdaj kje naenkrat množično ekolesarje zjutraj v službo in je manj avtomobilov na cesti? Nope.

Folk kupuje te pecikle za rekreacijo, prosti čas. Kot jaz recimo. Za službo pa je predaleč. Ko pa sem delal v centru mesta, kot večina na tisti firmi, sem bil edini, ki se je vozil s peciklom v službo. Edini. Na žgance. Tudi pozimi pri -5. In za 3 km ravnine ne rabiš točno nobene fizične sposobnosti
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Pepe

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.520
7.903
113
Ne vem, ne poznam nobenega delovno aktivnega, ki bi si kupil ekolo za rekreacijo. Sicer poznam kar nekaj, sploh mtbjašev, ki so kupili ekolo, ampak on niti po namenu niti po ceni ne pade v subvencijo.

Rekreativci, ki so nadomestili avto, so pri nas povečini penziči, ko se zdaj od doma peljejo z biciklom, namesto z avto do hriba. Vsaj v KR. Večina delovno aktivnih nima mestnega ekolesa, ker ga, kot si rekel, nima nikakršnega namena za nadomeščanja avta za služno, niti nima kaj z njim početi v preostalem času.

Zatorej subvencije... gonilna sila sprememb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Samo Svoj

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.923
5.515
113
Treba je priznati, da Slovenci nismo kolesarji, kar se tiče vsakodnevnih poti. Ne vem, če je temu krivo vreme, ali lenoba. Izjeme potrjujejo pravilo.
V Londonu so bili v času odhoda iz službe praktično zastoji zaradi kolesarjev. Je malce rosilo, ampak niso iz cukra.
P. S.: Jaz tudi ne hodim v službo s kolesom. Denimo da je več 10 km daleč tudi precej daleč, da o neprijazni infrastrukturi ne govorimo. Hodim pa tudi pozimi v trgovino po manjše nakupe in poti po kraju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

kajn

Guru
5. okt 2007
3.136
2.068
113
Iskajoč brata
jaz jih polno poznam, kupili ekolo, s subvencijo.... starost med 50 in 60let, vozijo se 95% po cesti, v okoliških gričih. Namesto 20 km, naredijo 60 km in premagajo 500, 600 v.m. Kolesa so treking, ki padejo v razred s subvencijo....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.334
3.738
113
Vsako kolo lahko pade v subvencijo če zadosti pogojem z max. ceno, ki je omejena navzgor (max 2.500€ bruto), nima več kot 250W motor + ima opremo za udeležbo v prometu = blatniki, luči, odsevniki, pa magari samo za 15 minut. :evil:

 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.337
2.381
113
jaz jih polno poznam, kupili ekolo, s subvencijo.... starost med 50 in 60let, vozijo se 95% po cesti, v okoliških gričih. Namesto 20 km, naredijo 60 km in premagajo 500, 600 v.m. Kolesa so treking, ki padejo v razred s subvencijo....

Jap, taki kupujejo pecikle s subvencijo. In se vrnimo na začetek: zakaj moramo take subvencionirat in kako oni zdaj rešujejo svet?

Če pogledam sebe:

Državi sem ukradel 500€, ki bi jih lahko namenili recimo za šole, ali kako granato več za ukrajino

Namesto 1000km letno jih zdaj naredim 2000. Porabim več gume, ki z obrabo gre v okolje in več bremz ploščic. V bistvu sem zdaj onesnaževalec okolja.
Porabljam drago elektriko, ki je drugače ne bi in bi bila porabljena bolj produktivno.

Torej zakaj sem jaz zdaj ekolog in me je potrebno subvencionirati?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in MrDaco

kajn

Guru
5. okt 2007
3.136
2.068
113
Iskajoč brata
Niso dobro postavili pravila... bi morali bolj natančno, bolj mestna in ne treking kolesa... pa ne verjamem, da bi se veliko ljudi odločili za električne kolesa, za menjavo za avto. Kdor sedaj hodi s kolesom, bo še naprej.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.520
7.903
113
Kot receno, taki se ocitno v vajinih krogih, ampak bi mogla biti toliko bolj vesela. Ker tile pa neposredno vplivajo na vajine prispevke in davke (ne preko Evrope), ker kasneje zacnejo obremenjevati zdravstveno blagajno in celo takrat manj. Ni osnovni namen, ampak je pa fajn added value.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.337
2.381
113
Kot receno, taki se ocitno v vajinih krogih, ampak bi mogla biti toliko bolj vesela. Ker tile pa neposredno vplivajo na vajine prispevke in davke (ne preko Evrope), ker kasneje zacnejo obremenjevati zdravstveno blagajno in celo takrat manj. Ni osnovni namen, ampak je pa fajn added value.

To pa je res. Gre za spodbujanje zdravja. Tako je v avstriji rešeno...firmenradl. Plačaš preko plače na obroke skozi dohodnino, torej odšteta je obdavčitev. In lahko vzameš katerokoli kolo, z motorjem ali brez. Namen je, da so ljudje bolj zdravi.

Pri nas pa je to zapakirano v eko religijo z nekimi blesavimi omejitvami, ki nimajo nobenega smisla, še najmanj z ekologijo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.147
10.372
113
Kot receno, taki se ocitno v vajinih krogih, ampak bi mogla biti toliko bolj vesela. Ker tile pa neposredno vplivajo na vajine prispevke in davke (ne preko Evrope), ker kasneje zacnejo obremenjevati zdravstveno blagajno in celo takrat manj. Ni osnovni namen, ampak je pa fajn added value.
Seveda. Električno kolo je v marsikakem pogledu super. Sam to je za zdravstveno subvencijo pol, ne EKO. In seveda paše pol vsako kolo v subvencijo, ne sam un električen za stare švabske mame.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.923
5.515
113
Če smo zlobni, zaradi subvencij za e kolesa sedaj vsake toliko s kolesom pade kak starejši, ki sicer nikoli več ne bi šel na kolo kot ni šel zadnjih 20 let in naredi stroškov zdravstveni blagajni več kot naredi drugih tisoč, ki bodo zaradi rekreacije z elektriko nekaj % pozneje rabili zdravstvene storitve, ki pritičejo starejšim.
 
  • Haha
Reactions: sad
22. jul 2007
14.394
2.226
113
125

Steve

Guru
13. avg 2007
10.337
2.381
113
No pa imajo nov "hobi":)

Piše lepo na koncu...ideja živi dalje. In tu se konča. Vso srečo pri dobavi rezervnih delov. Noben proizvajalec ne bo zagnal proizvodnje za 15 kosov. Če pa že, pa za tako ceno, ki je noben ne bo plačal. Že za vozila, ki so bila prodana v nekaj 100.000 komadih in so izven serije, so rezervni deli zelo dragi.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.520
7.903
113
Če smo zlobni, zaradi subvencij za e kolesa sedaj vsake toliko s kolesom pade kak starejši, ki sicer nikoli več ne bi šel na kolo kot ni šel zadnjih 20 let in naredi stroškov zdravstveni blagajni več kot naredi drugih tisoč, ki bodo zaradi rekreacije z elektriko nekaj % pozneje rabili zdravstvene storitve, ki pritičejo starejšim.

vsake toliko je še zmeraj manj od koristi. Starejši lamajo kolke še vedno največ na štengah in na češnjah.
Za ta stare je najbolj nevaren šport domač sadovnjak :confused:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija