Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.808
7.300
113
No ja...ampak dandanes itak za hišo brez fasade ne dobiš gradbeno, torej itak moraš imeti fasado, zakaj potem še sploh subvencija?
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.901
565
113
Kras
www.mtl.si
Lahko pokažeš te cenovno ugodne avtomobile brez subvencij?
Da ne bo tema po nepotrebnem šla v maloro, bom razložil, kaj sem mislil.
Leta 2020 je bil ID3 cca. 40.000 EUR. eGolf je bila cena (brez akcijskega popusta v letu 2020, da so flotno povprečje CO2 nižali) solidno opremljenega 50.000 EUR.
No, sedaj imaš nekaj električnih vozil (pa ne mislim le na kitajce) za okrog 25.000 EUR. In še cenejši so obljubljeni.

Upam, da je sedaj razumljivo, kaj sem mislil s tem in ne bomo več iskali dlake v jajcu.

In še tole: na trgu je sedaj že ogromno ponudbe mestnih avtomobilov v EV izvedbi, ki so dejansko smiselni. Ne pa, da so se delali 2T+ težki SUVji za 50.000 EUR in seveda gor. In posledično bodo šle prodajne številke gor. Tudi brez subvencij. Seveda je pa to daleč od poti proti vsiljenim 0 ICE do 2035.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.484
7.798
113
pri taščici
Verjetno ko zmanjka denarja. Zadnjih 5 mio (prej je bilo 9 ali 11) je pošlo v dveh mesecih, tako da verjetno bo tudi teh 5 mio. Potem se bo pa videlo, koliko denarja je še. Je pa zanimivo, če bo meja za rabljene še vedno 11/2021. Sedaj bi se morale počasi cene začeti nižati zaradi novega leta in bi lahko dejansko dokaj ugodno prišel do rabljenega EVja.
Prodaja gre pa gor zaradi vedno večje ponudbe cenovno ugodnejših vozil in pa seveda tudi dokaj darežljivih subvencij. In pa vedno več ljudi razume prednosti EVja, ko jih vidijo v živo. Recimo v moji bližini je že en, ki kupuje rabljen EV, čeprav je bil pol leta nazaj popolnoma proti.
A si mu ga dal mal za posnifat.....
 
  • Haha
Reactions: mtl

Steve

Guru
13. avg 2007
10.250
2.245
113
Da ne bo tema po nepotrebnem šla v maloro, bom razložil, kaj sem mislil.
Leta 2020 je bil ID3 cca. 40.000 EUR. eGolf je bila cena (brez akcijskega popusta v letu 2020, da so flotno povprečje CO2 nižali) solidno opremljenega 50.000 EUR.
No, sedaj imaš nekaj električnih vozil (pa ne mislim le na kitajce) za okrog 25.000 EUR. In še cenejši so obljubljeni.

Upam, da je sedaj razumljivo, kaj sem mislil s tem in ne bomo več iskali dlake v jajcu.

In še tole: na trgu je sedaj že ogromno ponudbe mestnih avtomobilov v EV izvedbi, ki so dejansko smiselni. Ne pa, da so se delali 2T+ težki SUVji za 50.000 EUR in seveda gor. In posledično bodo šle prodajne številke gor. Tudi brez subvencij. Seveda je pa to daleč od poti proti vsiljenim 0 ICE do 2035.

Meni je bilo jasno kaj si mislil, voglu še zdaj ni potegnilo.

Si pa filozof :) dam ti enostavno vprašanje, ti pa kot politik naokoli na dolgo brez konkretnega odgovora.
Tvoji posti so mi vedno tako srčkani :) vedno so polni besed kot so "obljube, upam, želim si, jaz mislim da,..."

S tem mene ne boš prepričal. Jaz sem človek dejstev in številk. Še posebej tistih z € na koncu. Poklicna deformacija.
Kaj nekdo obljublja je meni vseeno. Obljubljeno je nekoč tudi bilo da bo cena ice in ev 2025 izenačena. V resničnem svetu smo daleč od tega.

Torej praviš, da so zdaj na cesti "smiselni" evji in zato ker so zdaj na cesti smiselni avtomobili, se bodo prodajali na polno brez subvencij?

Če mi ne postrežeš tukaj nekih konkretnih številk in malo bolj logične razlage, bom posumil da sanjaš.

Ker kdo kupi R5 za drugi avto za skoraj 30k brez subvencije mi ni najbolj jasno.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.901
565
113
Kras
www.mtl.si
Meni je bilo jasno kaj si mislil, voglu še zdaj ni potegnilo.

Si pa filozof :) dam ti enostavno vprašanje, ti pa kot politik naokoli na dolgo brez konkretnega odgovora.
Tvoji posti so mi vedno tako srčkani :) vedno so polni besed kot so "obljube, upam, želim si, jaz mislim da,..."

S tem mene ne boš prepričal. Jaz sem človek dejstev in številk. Še posebej tistih z € na koncu. Poklicna deformacija.
Kaj nekdo obljublja je meni vseeno. Obljubljeno je nekoč tudi bilo da bo cena ice in ev 2025 izenačena. V resničnem svetu smo daleč od tega.

Torej praviš, da so zdaj na cesti "smiselni" evji in zato ker so zdaj na cesti smiselni avtomobili, se bodo prodajali na polno brez subvencij?

Če mi ne postrežeš tukaj nekih konkretnih številk in malo bolj logične razlage, bom posumil da sanjaš.

Ker kdo kupi R5 za drugi avto za skoraj 30k brez subvencije mi ni najbolj jasno.
Vidiš, meni pa tvoji posti niso srčkani, ampak po nepotrebnem samo izzivajo.
Lepo srkčano si spregledal, kaj sem jaz v prvem postu napisal in se osredotočil le na to, kar ti omogoča izzivanje. In potem samo o tem filozofiraš in izzivaš. Ti bom označil.
Prodaja gre pa gor zaradi vedno večje ponudbe cenovno ugodnejših vozil in pa seveda tudi dokaj darežljivih subvencij. In pa vedno več ljudi razume prednosti EVja, ko jih vidijo v živo.
Lepo sem ti razložil, kaj sem mislil s to ponudbo cenovno ugodnejših vozil, če bi rad s kom drugim se izzival, se pač izzivaj, meni se ne da.

Jaz nisem nikjer ničesar obljubljal niti nisem pisal, da bo cena ICE in EV izenačena. O tem polemiziraj s kom drugim.

Kar se pa tiče številk in sanjanja, pa si poglej Nemčijo. Potem pa spet polemiziraj. In zadeva je taka, da so šle tam cene EVjev po ukinitvi subvencij dol, tako da si s subvencijami samo proizvajalci bašejo v žep ekstra profit. Po mojem mnenju so EVji zrela tehnologija in ne potrebuje več subvencij.
In verjemi, če bodo subvencije padle, petka ne bo več stala 30.000 EUR, ker je noben ne bo kupil. Sedaj si pač Renault (in vsi ostali) lepo baše ekstra profit v žep. Zakaj pa ne, če jim to politika omogoča.

Tako, sedaj pa še kar polemiziraj, če imaš voljo, ampak z mano ne boš, ker grem na motor. Ki ni EV, da ti ne bo dvignilo pritiska. :valjamse: :fredi:

Se pa priporočam, da mi razložiš, zakaj imaš EVje tako v želodcu. Jaz recimo imam v želodcu vsiljevanje EVjev na počez, drugače pa so mi čisto ok. Če pa komu sedejo, se mora pa vsak sam odločiti.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.250
2.245
113
Sem si pogledal Nemčijo. Rekel bom samo tako...poglej na renault.de koliko stane petka. Med 28k in 35k.
Torej vso tvoje sanjanje v zadnjem odstavku se je v trenutku sesulo v prah.

Vidiš o tem govorim....sanjariš nekaj kar ti misliš da bo, pa samo en obisk Renault.de tvojo teorijo instantno sesuje
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.800
1.517
113
Zadnji čas, da se subvencije ukinejo. Zakaj? Ker jih plačujemo vsi. Vsi, tako ICE vozniki, kot tisti ki avtomobilov sploh nimajo.
Sem bil del zgodbe subvencij okoli SE, dovolj da vidim dejansko kaka (nategunska) shema je to.
Nič jih ne plačuješ... Pri 40k avtu je dobrih 8k davka - ga pač poberejo samo 1,5k, ostalo pa se lahko preimenuje v olajšavo - če te subvencija moto
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.867
10.378
113
EU
Verjetno je mislil, da EV-ji z vožnjo okrog šol, manj onesnažujejo zrak.
Sedaj bi morali pri šoli dizelaše gnat, da z DPF-ji čistijo zrak.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.901
565
113
Kras
www.mtl.si
Sem si pogledal Nemčijo. Rekel bom samo tako...poglej na renault.de koliko stane petka. Med 28k in 35k.
Torej vso tvoje sanjanje v zadnjem odstavku se je v trenutku sesulo v prah.

Vidiš o tem govorim....sanjariš nekaj kar ti misliš da bo, pa samo en obisk Renault.de tvojo teorijo instantno sesuje
Moram zapisati, da sem prav fasciniran nad ljudmi, ki tako nonšalantno in samozavestno trdijo neumnosti, pri tem pa druge obkladajo s sanjači, brez da bi prej vsaj malo preverili dejstva. Ali znali brati. Očitno ti je ta gnev do EVjev odvzel vso razsodnost.
Ker se mi ravno da, ti bom napisal, zakaj tvoj pogled na renault.de ne pomeni popolnoma nič in si napravil napačen zaključek.
1.) Subvencije v Nemčiji so se zaključile decembra 2023, petka EV je bila predstavljena februarja 2024. Torej, je ne moreš vzeti za primer, ker ne veš, kakšna je/bi bila cena pred subvencijo. No, morda jo ti veš, pa jo zapiši. Jaz je nisem našel, pa verjamem, da je tudi kdo drugi ne bo. Ker enostavno ne obstaja.
2.) Jaz sam napisal, da si poglej, kaj se je zgodilo s ceno EV avtomobilov V NEMČIJI po ukinitvi subvencij. Večini so se cene znižale ali pa so kar naenkrat prišli ven ''akcijski'' modeli, ki so cenejši. V NEMČIJI, ne v Sloveniji in ne v Pakistanu ali Indiji. Naključje?
3.) Primerjava cene v Sloveniji in Nemčiji je popolna neumnost, ker predvidevam, da zelo dobro veš, da proizvajalci cene avtomobilov oblikujejo po regijah/državah. In neto cene večine avtomobilov v Sloveniji so bile/so nižje kot v Nemčiji. Predvidevam, da ti je jasno, zakaj se je nekatera leta tudi tretjina prodanih novih vozil v Sloveniji takoj odpeljala nazaj proti Nemčiji? Verjetno ne zato, ker so trgovci bedaki in so delali izgubo. Drugo naključje?
4.) Kljub točki 3, ti bom še tole napisal: zadnje leto marsikateri kupec novega EVja v Sloveniji raziskuje tudi možnost, da bi kupil nov ID3 ali ID4 v Nemčiji in tako ujel par tisočakov, ker je cena v Nemčiji nižja kot pri nas. Čudno ne, do ukinitve subvencij v Nemčiji nobenemu kupcu to tudi na kraj pameti ni prišlo. Predvidevam, da ne zato, ker so bili neumni, sedaj so pa kar naenkrat spregledali, kot Kasandra (ali kaj je že bila tista žajfnica). Spet naključje?

Nič, jaz grem po fajn dnevu na ICE motorju sladko sanjat, ti pa še naprej ta EV gnev zlivaj.
Bi ti pa res priporočal, da drugič prej nekajkrat vdahneš in še enkrat premisliš, preden stisneš Objavi. Ker s takimi neumnostmi samo dokazuješ, da si enak kot prezavzeti zagovorniki EVjev, le da v drugo smer.
Ali to vodi v konstruktivno debato, za katero sem vedno, si pa poizkusi sam odgovoriti. Meni se res ne da ukvarjati z nekom, ki noče niti poslušati/brati in razumeti, kaj mu kdo piše, temveč na vse načine fura svojo agendo. Pa naj bo EV zagovornik ali pa proti EV.
Pa lahko noč, jutri me čaka spet dolg dan. Spet brez EVja. Upam, da boš lažje spal :).