Problem EV je v tem, da se "vsako popravilo" ki ni krito z garancijo napiše predracun v vsaj 4 mestni cifri , nic posebnega pa pri pooblaščenem servisu niso zneski v 5 mestni cifri.
In taki zneski precej hitro povzrocijo ekonomsko totalko.
Tega pri ICE ni. Ce ne drugega se za vecino vozil najdejo rabljeni kosi za pametno ceno in kozolec kjer se ta del zamenja.
Pri EV je pa tudi zagrebski kozolec takoj 4mestna cifra.
Tudi za EVje se lahko greš "popravila" pod kozolcem, če res hočeš. Razbiti avti in pripadajoči deli obstajajo. In so cenejši od tega, kar ponuja pooblaščenc.
Ampak po drugi strani je pa šansa za kaj takega dosti manjša, če ne kupiš znanega krša. Pr dizlu je odpoved sklopke, injektorjev, turbine, dpf skoraj garantirano, če delaš dovolj kilometrov. Da ti crkne driveunit ali baterija ali kaj drugega drazjega na EVju, je pa precej manjša šansa....