Okolju prijazni avtomobili

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.959
1.061
113
Kaj tocno jst vsiljujem? Dej bod faca pa mi nastej, lepo tocno in pocasi na kak nacin jst ali kdorkoli mojih (EV) kolegov tebe oz. kogarkoli silimo v nekaj kar ne zelite. Res bi ras slisal, ker sam v nasprotju z vami, ki res dnevno gnojite v teh temah se sam dejansko drzim nazaj. Sestejte moje komentarje / teden in vase, me zanima kaj pokaze. Ce napisem kaj v dobro EV, se takoj snamete s ketne in zacnete tupiti kako pojma nimamo, skratka vasa je edina prava. Dejansko sr zdi, da se o EV tu ne sme pisati, ce pa ze, pa samo kako sranje je etd. krucefiks, zajebal ste, indoktrinirani str do amena, ne vidte 5cm od glave. Ne da ne vidte, nocte. Pa nic, bmk. Sploh ti si prvi, ki je se posebej fukjen glede tega. Zaljiv, ultra suveren (razen kadar ni), skratka vse kar pritice olikanemu pametnemu, razgledanemu etc posamezniku, kadar ni prestrasen.

Tko da, res me zanima s cim smo vam v tako skodo? Saj ste ja alter cvet, kaj zdaj glumis?

Stevo? A bo kaj?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.509
1.286
113
Je malo drugače. Po tahografskih pravilih velja 4.5+4.5+(1*) + omejitev za klasične kamione je 90km/h. Torej kamionarji delajo lahko dnevno tudi do 900km (z enim šoferjem v kabini). V praksi so pa špedicija med 600-800km dnevno v povprečju za teden.

Problem je da te naklad ne bo čakal niti 2h če boš ti moral vmes filat 2h, to je pogodbenna kazen ranga 10k+ eur za zamujen naklad. Skratka z dizlom si še vedno cenejši kot nekdo, ki si upa delat to na "cenejšo" elektriko.
In zato prevozniki že kupujejo električne tovornjake, ne?
Prevozniki in logisti zelo natančno poznajo svoje prevoze in splanirajo polnjenje (in zato logisti postavljajo polnilnice tako, da se tovornjaki polnijo tudi med nakladom/razkladom.
Lani sem veliko delal s prevozniki in logisti ravno na to temo, in na to gledajo zelo pozitivno. In ja, naročajo električne tovornjake in polnilnice.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: kalbo in Najbolji

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.821
1.126
113
Vedno se povečuje proizvodne kapacitete, če se ne bi, bi tudi vse ostalo obstalo. Dodatno energijo ne rabimo samo za EVje, vse ostalo tudi doprinese, in ne malo...
V Vednost vsem elekronavdušencem

Nemci so se odločili, da odmontirajo tisto elektroštreko, kjer so se tovornjaki s pantografi priklopili na elektriko...
Test uspel, projekt Ustavljen
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.682
7.276
113
pri taščici
EV kamion stane 4,5x več, kot primerjiv dizel. Tukaj se zame zgodba zaključi. Z vsem sranjem, ki ga za sabo potegne (trenutno) ukvarjanje s polnjenjem in načrtovanjem poti, ki je že tako zakomplicirano, ni variante. Plus vse, kar še lahko gre narobe na načrtovani poti - od sprememb razkladov do nesreč in obvozov....
Saj kamioni niso samo spedicija z 800km na dan.
Imas kamione ki jih verjetno naredijo sam0 80km na dan. Pa veliko ljudi bi ga raje (pre)slisalo kot dizla.
Sicer pa kot sem ze nekajkrat napisal.
Ne razumem zakaj mestni avtobusi niso hibridi. Zaviranje na vsako postajo, speljevanje....
Lahko tudi elektricni in na koncni postaji polnilnica, voznik pa se presede avtobus ali dva naprej (ali pa nafila med odmorom, malico, ital tudi trole na siht ne delajo 800km po lj.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.943
4.530
113
V Vednost vsem elekronavdušencem

Nemci so se odločili, da odmontirajo tisto elektroštreko, kjer so se tovornjaki s pantografi priklopili na elektriko...
Test uspel, projekt Ustavljen
Pa tisto se je že takoj vedelo da je fail.

Ja in danes so novi časi in nove baterije in mašince lahko spravijo skupaj 500 km z enim polnjenjem in so tudi pripravljene na megavatne polnilnice.


Ampak pri nas pa ste še eni v času, ko to tamo pjeva in avtobus na drve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.943
4.530
113
Saj kamioni niso samo spedicija z 800km na dan.
Imas kamione ki jih verjetno naredijo sam0 80km na dan. Pa veliko ljudi bi ga raje (pre)slisalo kot dizla.
Sicer pa kot sem ze nekajkrat napisal.
Ne razumem zakaj mestni avtobusi niso hibridi. Zaviranje na vsako postajo, speljevanje....
Lahko tudi elektricni in na koncni postaji polnilnica, voznik pa se presede avtobus ali dva naprej (ali pa nafila med odmorom, malico, ital tudi trole na siht ne delajo 800km po lj.
Pa dobro, to že imamo v Mariboru in Kranju.
Hanzi pridi malo pogledat.
Linija na Mariborsko Pohorje ima pentagram polnjenje pod Pohorjem in na glavni avtobusni postaji.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.356
3.163
113
Linija na pod Mariborsko Pohorje ima pentagram polnjenje pod Pohorjem in na glavni avtobusni postaji.
Fixed.

Pa nekaj busov je hibridov in pa CNG - plinski so tudi, še pumpo so jim naredili.

Pa pošta ima kar precej elektro kombijev, pa vozilc za poštarje.

ZD patronažna služba se v Springih fura.

Počasi se premika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi