Hm, zdaj sicer vidim da bi naj X imel: 100D Front. 265/45R20 108V XL
Hm, zdaj sicer vidim da bi naj X imel: 100D Front. 265/45R20 108V XL
Rft je obicajno precej drazji od klasike.Aja, sori, 150bje s hrambo seveda. Sicer pa 20, rft.
Sicer pa avto brez napak.Optika je prva stvar, ki je potrebno nastaviti na vsaki tesli.
Pri X pa potem nastaviti, da je vožnja vedno v low, da ni problema s pol-osovinami.
Mi dejansko od električnih avtov v 21. stoletju, al krkol že misli biti altrenativa klasiki, pričakujemo, da so veliko boljši, ne samo ravno tako dobri in veliko dražji.
Morš razumet, da so EVji v taki obliki šele nekaj let, pa so že tako zanesljiiv kot ICE ki so ohoho let "tu". EV, predvsem baterije, se izboljšujejo skoraj vsako leto. Rravno pred par dnevi je dobila tesla patent za novo baterijo....Mi dejansko od električnih avtov v 21. stoletju, al krkol že misli biti altrenativa klasiki, pričakujemo, da so veliko boljši, ne samo ravno tako dobri in veliko dražji.
Prosim za razlago, kako izboljševanje baterij (torej nove baterije, če omenjaš patent) izboljšuje zanesljivost EVjev.Morš razumet, da so EVji v taki obliki šele nekaj let, pa so že tako zanesljiiv kot ICE ki so ohoho let "tu". EV, predvsem baterije, se izboljšujejo skoraj vsako leto. Rravno pred par dnevi je dobila tesla patent za novo baterijo....