Revčka, debili, polizdelki...ta debata mi je všeč, ker ni polarizirana med dva pola na okopih kjer nekaj vmesnega ni možno
Evo, prvih 2000 km je za mano, pa kratek komentar;
- Trenutno še nimam polnilnice doma, samo schuko. Se da preživeti, moraš pa malo razmisliti kako in kdaj in kje. Tako da če delaš nekaj več poti je to skoraj must. Če bi delal tam do 50 km dnevno pa se da sproti pofilat.
- Ionity dela in se lahko zaneseš, doma in v tujini. V bistvu so njihove polnilnice bolj obiskane kot sem pričakoval. Petrol ga serje s cenami in večkrat kaj heca...
- VW se je pri ID7 očitno prebudil in tehnično ne vem kje je kaj takega, da bi zaostajal za Y recimo (aplikacija na telefonu, navi, predgretje baterije)...ko k temu prišteješ, da je sam avto bolj "avto" (zvočna izolacija, sedeži...) je hecno, da cca enako pride kot Tesla. Bi slednja morala koštat par tisočakov manj.
- Zima orng vpliva na doseg, kjub TČ. to nisem pričakoval...
Bi imel manjšo baterijo? Ne
Bi si želel 30% večjo? Ja. Bi rabu 50% večjo..ne
Ko pride moment delam tam 300 do 400 km dnevne ture...tako da nisem klasični obmestni dnevni migrant. Za prvi avto pri hiši je nekako treba met 600 ali več WLTP dometa, da si na komot.