Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.986
9.526
113
A si se kaj drucga pocel kot solo? Šolo imam porihtano. Arriva pride na dom iskat... Predelec za peš, varne poti v šolo ni... Za to se gre. Niti za v podružnično (to ves, da je manj kot 5. razred), kaj sele za maticno. Da bo prav prišlo se za vse ostalo, je pa collateral damage.

A potem pa avtobusno karto? A dej no mir, za kaj se pa jaz zdaj bunim?
Beri, nima otrok in sere v stilu starih babic....mi smo v kravjeku stal, ko smo bos na pašo gnal pred šolo, pol pa z dratam zvezane čevle obul in šli oo metru snega 10 km peš...
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.365
1.359
113
V Republiki Sloveniji so subvencije na fosilna goriva bile predmet razprav in zakonodajnih sprememb. Po zadnjih razpoložljivih informacijah:


Te informacije kažejo, da Slovenija še vedno podpira nekatere oblike subvencij za fosilna goriva, kljub pritiskom za njihovo postopno ukinitev v skladu s podnebnimi cilji.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.426
6.944
113
Govorim o javnem prevozu ki bi dosegel, da bi ti rabla avto sam za dopust. To je eko.

Saj zdaj smo pa spet tle... Jaz resujem krize in tezave blizu doma in to podelam. Z busom iz vukojebine do Dunaja in podobnimi traparijami se pa ne mislim ukvarjati in tistemu, ki izgublja cas s tem, ga pogosto zmanjka za doma pa iz vsega skupaj pol nic ni. Know your limits...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.986
9.526
113
V Republiki Sloveniji so subvencije na fosilna goriva bile predmet razprav in zakonodajnih sprememb. Po zadnjih razpoložljivih informacijah:


Te informacije kažejo, da Slovenija še vedno podpira nekatere oblike subvencij za fosilna goriva, kljub pritiskom za njihovo postopno ukinitev v skladu s podnebnimi cilji.
Podnebni cilji so, da gremo z nafte na premog.... al kako pravjo na yt?
 
Ta tehnologija, ki naj bi bila alternativa je? Če ni skrivnost, ker jaz je ne vidim. Zaenkrat gremo z nafte nazaj na kolm kot se zdi. Tud podatkov o proizvodnih kapacitetah biodizla nekak ne najdem, ker so očitno zelo zelo majhne in energetsko potratne. Električni tovornjaki ki prevažajo težke baterije poleg tovora ni neka tehnologija, da o ladjah ki so še kar po večini na dizel ne začnem.

Pa še enkrat, it v avtosalon in si kupit avto na štrom ni težava, težava je drugje. Svet je še zelo zelo daleč od opustitve fosilnih goriv.
Biodizel je užas. prvič ima ogromno dušika, posledično maš olala dušikovih oksidov. Drugič potrebuješ površine za gojenje olje repice, to je potrebno pobrat, predelat itd..kjer se spet uporablja energija , tako da biodizel je strel v koleno
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.426
6.944
113
Ne do Dunaja, do Kranja v tvojem primeru, v mojem pa do Ljubljane podobno kot na Dunaju.

Kot rečeno jaz imam 100m naprej postajo za Kranj z dobro povezavo. Ampak do nje ne morem. Sem (pro)dala zemljo, da bodo zrihtali dostop za pešce. Do takrat Arriva pobira na domu. Zelo se mi gre za javni prevoz pri nas doma. Koristila bi ga tudi jaz dostikrat, sploh ce bi nameravala piti. Tako sem pa tudi ze 3+ ure domov pešačila, ker nisem bila za volan. Res pa najbrz nisem sla po najbližji poti :rolleyes:

Evo danes, sluzba, trgovina, taxi za mularijo - suma 188km. Vem, svoj cajt bi tole bosa na eni nogi poštancala.

P.s.
48% baterije sem za tole skurila btw... Tak da tudi do kofeta nisem prisla...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.654
1.529
113
Kot rečeno jaz imam 100m naprej postajo za Kranj z dobro povezavo. Ampak do nje ne morem. Sem (pro)dala zemljo, da bodo zrihtali dostop za pešce. Do takrat Arriva pobira na domu. Zelo se mi gre za javni prevoz pri nas doma. Koristila bi ga tudi jaz dostikrat, sploh ce bi nameravala piti. Tako sem pa tudi ze 3+ ure domov pešačila, ker nisem bila za volan. Res pa najbrz nisem sla po najbližji poti :rolleyes:

Evo danes, sluzba, trgovina, taxi za mularijo - suma 188km. Vem, svoj cajt bi tole bosa na eni nogi poštancala.

P.s.
48% baterije sem za tole skurila btw... Tak da tudi do kofeta nisem prisla...
In to danes, ko so pomladne temp? Kaj je bilo potem teden nazaj, ko je bilo zjutraj -10? 220km dosega?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.155
9.794
113
V Republiki Sloveniji so subvencije na fosilna goriva bile predmet razprav in zakonodajnih sprememb. Po zadnjih razpoložljivih informacijah:


Te informacije kažejo, da Slovenija še vedno podpira nekatere oblike subvencij za fosilna goriva, kljub pritiskom za njihovo postopno ukinitev v skladu s podnebnimi cilji.
Budala budali. Najprej nabiješ trošarino in ostale davke gor, potem pa subvencijo. In to je potem problem za ev vernike. Jebale vas subvencije na gorivo. Za bruhat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in BLABLABLA

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.426
6.944
113
In to danes, ko so pomladne temp? Kaj je bilo potem teden nazaj, ko je bilo zjutraj -10? 220km dosega?

Ne...

na najhladnejši dan prejšnji mesec glede na ARSO, je bil0 -8 stopinj. takrat imam eno 17km vožnjo ob 6:30 zjutraj. Torej lahko rečemo, da je bilo takrat -8 (pri nas je bilo sicer na termometru takrat in tudi še kdaj -10). Prenešeno na celo baterijo je bilo dosega 360km. 21,6kWh/100km, baterija 78kW. Oktrobra pa, ko je bilo res še toplo in se mi zdi da najbrž optimalno, pa cca 530km z eno baterijo.

Padec je res očiten, je pa telih 188km v 14 vožnjah v 252 minutah. V kolikor me spomin ne vara, je dizel tudi kar več porabil na takih gajslanjih po par km, gas/bremza nonstop. Seveda pa je bila razlika bistveno nižja. Se pravi danes bi lahko kamot oddelal še dodatne 4h v avtu. če zdele štartam, mi cajta zmanjka.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.155
9.794
113
Ne...

na najhladnejši dan prejšnji mesec glede na ARSO, je bil0 -8 stopinj. takrat imam eno 17km vožnjo ob 6:30 zjutraj. Torej lahko rečemo, da je bilo takrat -8 (pri nas je bilo sicer na termometru takrat in tudi še kdaj -10). Prenešeno na celo baterijo je bilo dosega 360km. 21,6kWh/100km, baterija 78kW. Oktrobra pa, ko je bilo res še toplo in se mi zdi da najbrž optimalno, pa cca 530km z eno baterijo.

Padec je res očiten, je pa telih 188km v 14 vožnjah v 252 minutah. V kolikor me spomin ne vara, je dizel tudi kar več porabil na takih gajslanjih po par km, gas/bremza nonstop. Seveda pa je bila razlika bistveno nižja. Se pravi danes bi lahko kamot oddelal še dodatne 4h v avtu. če zdele štartam, mi cajta zmanjka.

Jah kul ne. Sem res impresioniran (očitno bi moral biti, tak da). Še v življenju nisem na kaj takega pomislil :). Res super argument. Sicer popolnoma neuporaben in nepomemben, ampak ajd. Bravo.
Btw. jaz sem bil včeraj žal v avtu 4h44min, naredil 309km, kazalec se mi je premaknil s polnega nekje za slabo tretjino. Spet, ne vem zakaj je to pomembno in komu bi bilo to uporabno, ampak očitno je to za EV lastnike spet nek hud argument.:evil:
Peace.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.426
6.944
113
Point je, da domet kolikor ze pade, na cesti ne ostanem. Se zmeri mi ni treba zgubljati še dodatnega cajta s pumpo in kavicami. Ker zakaj bi sicer domet EVjev bil problem? Kaj se ne problematizira vedno, da se zgublja cas s polnjenjem. Da u ICEjem se samo 5min tanka in na 3x tok kmjev? No, jaz ze od septembra nisem bila na pumpi. Ironija je celo, da kamor sem sla, kjer sem pricakovala, da bom morala filat avto stran od doma, je bila na steni hotela polnilnica. Zastonj... S tem tempom do marca ne bom uspela "natankat" 20kWh podarjenih na SUCu. Pol mi pa zapadejo.

Kdor na tole ni pomislil, tezko sodeluje v temah z izgubljanjem casa s polnjenji in zajebavanji s kavicami in problematiziranji dometa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.607
4.344
113
Točno to.
Do sedaj sem samo enkrat za 20 minut bil na hitri polnilnici in kavici in od Septembra naredil 3500 km.
In enkrat se je polnil v garažni hiši, ko sem bil na koncertu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.155
9.794
113
Point je, da domet kolikor ze pade, na cesti ne ostanem. Se zmeri mi ni treba zgubljati še dodatnega cajta s pumpo in kavicami. Ker zakaj bi sicer domet EVjev bil problem? Kaj se ne problematizira vedno, da se zgublja cas s polnjenjem. Da u ICEjem se samo 5min tanka in na 3x tok kmjev? No, jaz ze od septembra nisem bila na pumpi. Ironija je celo, da kamor sem sla, kjer sem pricakovala, da bom morala filat avto stran od doma, je bila na steni hotela polnilnica. Zastonj... S tem tempom do marca ne bom uspela "natankat" 20kWh podarjenih na SUCu. Pol mi pa zapadejo.

Kdor na tole ni pomislil, tezko sodeluje v temah z izgubljanjem casa s polnjenji in zajebavanji s kavicami in problematiziranji dometa.
Eh, malo prcam. Vse kar si napisala razumem in imaš prav. Čisto dovolj bi bilo, da bi to napisala.
Zanimivo mi je samo kakšne dodatne popolnoma neuporabne, neumne in nepotrebne argumente vaši možgani sproducirajo :). Očitno bo res nekaj na tistem sevanju baterij. :evil:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.155
9.794
113
Meni gre tankanje ICE bolj na živce, kot polnjenje EV, ki ga vedno doma izvedem.
Če čutiš potrebo lahko to podkrepim še s kakšnim neumnim, neuporabnim in nepotrebnim argumentom :evil:. Jaz je ne čutim.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.654
1.529
113
Ja, dobr... Odlocte sem, a je faktor "tankanja" avta pomemben ali ne?
Ce ga lahko vsako noc nafilas do roba za razumno ceno, brez da descu izklopis savno, mulariji talno in da se vedno lahko normalno (NE ponoci) gonis vse 3 gosp. stroje, poleg tega pa vecerjo kreiras na ene 2 indukcijah ter 1 pecici....potem faktor tankanja ni pomemben. Ce moras karkoli od tega prilagajat, potem je EV polizdelek. A bo zdaj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK