Okolju prijazni avtomobili

mr_

Guru
20. sep 2007
9.396
2.758
113
Seveda sem pa na svoji strani izrecno za, da se na tehničnem merijo oziroma preverjajo DPFi, katalizatorji, EGRi ipd.

EVji pa se naj dokažejo, po naravni poti. Mestni malčki, za do Hoferja in nazaj, so super rešitev, ne rečem.
Aja, ker vse te pritekline se same proizvedejo in reciklirajo...
 
2. jul 2020
5.260
6.790
113
Baterije v telefonih, tablicah, compih itd pa nikogar začuda ne motijo. Ne z gorenjem, ne reciklažo.

Kot so že napisali. V telefonu tehta baterija nekaj gramov. V avtu par sto kilogramov. Čisto isto, ne?

In so gorele. Samsung Note je bil sploh zloglasen. Pa sedaj če greš gledati v omaro, bo kakšen tvoj star telefon lepo napihnjen.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.060
7.008
113
Telefon menjas 1x letno in ima ga skoraj vsak slovenec. Nekateri celo vec kot enega.
Avto baterija drzi se pa jos in prezivi dobo avta pri nas. In tudi ce gre avto na odpad se lahko baterijo porabi v drugem

kaj je slabse?
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
975
113
Moja denarnica je še vedno na strani enga dizelčka, če pa še komoditeto upoštevam pa sploh.
Da bo pa nekdo z mojo denarnico experimentiral na EV vozilih pač ne pristanem.
Mam en kup baterijskega orodja doma, pa ko katerega potrebujem ta ne dela. Prvo polnjenje, pol pa uporaba, če imaš srečo, da se sploh še napolni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.060
7.008
113
Da se lažeš!

V celem sestavku si napisal zgolj eno resnico - da ima mobitel skoraj vsak slovenec.
Mater se delate bolj papeške od papeža..."eno leto" je seveda bilo rečeno tako ad hoc.

Pač telefon ima vsak skoraj vsak slovenec, ne samo enega, menjajo se pa zelo hitreje.
EV avtu pa baterije držijo še pa još. Moj ima zdaj preko 300k, pa še original baterija. Razdalja ki jo povprečen slovenec ne bi nikoli prevozil pa če bi imel avto več desetletij.

Zdaj pa računat kaj je huje za okolje. Pa bolj ko gremo na zahod, hujša je situacija s telefoni, tam se pa res menjujejo letno razni iphoni, ipd.
Potem pa tu niso samo telefoni, pametne ure, pametni prstani, pametni kurci....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.862
9.500
113
Moja denarnica je še vedno na strani enga dizelčka, če pa še komoditeto upoštevam pa sploh.
Da bo pa nekdo z mojo denarnico experimentiral na EV vozilih pač ne pristanem.
Mam en kup baterijskega orodja doma, pa ko katerega potrebujem ta ne dela. Prvo polnjenje, pol pa uporaba, če imaš srečo, da se sploh še napolni.
No to z orodjem posplošuješ kot darjan ki misli da vsi menjamo telefone ko gate. Litijeve baterije te kar lepo čakajo. Včasih je blo pa drugače ja.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.862
9.500
113
Mater se delate bolj papeške od papeža..."eno leto" je seveda bilo rečeno tako ad hoc.

Pač telefon ima vsak skoraj vsak slovenec, ne samo enega, menjajo se pa zelo hitreje.
EV avtu pa baterije držijo še pa još. Moj ima zdaj preko 300k, pa še original baterija. Razdalja ki jo povprečen slovenec ne bi nikoli prevozil pa če bi imel avto več desetletij.

Zdaj pa računat kaj je huje za okolje. Pa bolj ko gremo na zahod, hujša je situacija s telefoni, tam se pa res menjujejo letno razni iphoni, ipd.
Potem pa tu niso samo telefoni, pametne ure, pametni prstani, pametni kurci....
Ti vse trdiš tko na ad hoc....
 
2. jul 2020
5.260
6.790
113
Mater se delate bolj papeške od papeža..."eno leto" je seveda bilo rečeno tako ad hoc.

Pač telefon ima vsak skoraj vsak slovenec, ne samo enega, menjajo se pa zelo hitreje.
EV avtu pa baterije držijo še pa još. Moj ima zdaj preko 300k, pa še original baterija. Razdalja ki jo povprečen slovenec ne bi nikoli prevozil pa če bi imel avto več desetletij.

Zdaj pa računat kaj je huje za okolje. Pa bolj ko gremo na zahod, hujša je situacija s telefoni, tam se pa res menjujejo letno razni iphoni, ipd.
Potem pa tu niso samo telefoni, pametne ure, pametni prstani, pametni kurci....

Kar si sproduciral v odgovoru je brez repa in glave.

The weight of a Tesla Model S battery depends on the configuration and capacity of the battery pack. According to the web search results, the Model S battery weighs between 1,000 and 1,377 lbs (454 and 625 kg).

Samsung S24 tehta v celoti 170 gramov.

Primerljivo?

Kaj pa po 2035, ko bodo samo še EVji v prodaji? Potem kaj bo slabše za okolje? Pametni kurci ali elektro avti?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.060
7.008
113
Ja ker tesla je edini EV avto. Koliko pa tehta baterija v zoe? in ostali ki imajo še manjše baterije?

Če/ko bodo samo EV v prodaji se bo hitro našel nekdo ki bo lepo služil z reciklažo baterij, ker bo to zelo zaželen biznis.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.760
829
113
Glede servisiranja EV, se bo našlo vedno več neodvisnih mehanikov/električarjev, ki bo temu kos. Izobraževanja na tem področju se že pospešeno izvaja, en primer (Bosch):
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.867
11.008
113
nujno bi morali narediti avto na standardne slote, recimo 10, en slot 10kwh, in potem dejansko baterijo kupiš posebej, kolikor pač želiš, tako se tudi potem servisira in popravlja se lahko bat. module ki bi bili standardni tako kot je danes AA in podobno.

Avto bi sta pol manj kot ICE , zdaj se pa vsi kao zgovarjajo na ceno baterije... jeah right.

V glavnem škoda, pa tako pametni smo vsi.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.578
1.495
113
Ja, trume mladih mehanićarjev uletavajo....mentorji jim bodo pa stari kozolčarji, ki še danes sraufajo avte brez osnovnih testerjev...in na vsako pripombo odvrnejo "a to s pa na jutubi vidu?"