Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.409
6.799
113
Res je, popolnoma nobene logike ni izza tega. Razumel bi recimo pri DC, da se na polnilnico ne spravi nekdo ki bo polnil le "par minut", na AC pa res tega ni za pričakovati. Edino če so zaradi tega, ker je folk včasih v LJ rajši dal polnit na polnilnico, nastavil na 5A, potem pa skočil nekaj urejat v mesto in prišel nazaj ter se odpeljal - kar je bilo ceneje kot plačilo parkirnine.

Ampak to, da ponujejo "eko polnjenje" pa ni slabo...itak je problem teh AC da prehitro nafilajo, gre človek v službo in mora vmes skočit avto odklopit.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.693
1.491
113
Iskajoč brata
Noro kam skačejo cene.... nazadnje je bila 20k€ meja za nakup, naslednji avto bo moral biti že blizu 30k€, če ne želiš kupit klumpa....
Tale elektrika je pa samo ogenj na cene avtomobilov kot celote....
Najbolj smešno se mi zdi pa to, da bo država pobrala več davkov, preko višanje trošarin, dražjih cestnin za ICE, ekstra xy zelenega davka, pa še kaj lahko dodate...

Smešno je pa to, da nič od tega ne bo šlo v ekologijo, ali kakšne zelene investicije... vse bo šlo v požrešno državo, trgovcem avtomobilov (subvencije) in še več bodo kradli (levi in desni)... v tem času bodo tovornjaki pa zavzeli še prehitevalni pas na avtocesti.... EV lastniki bodo pa vdihavali dilze ob avtocestah, ko bodo filali elektriko in se razgibavali ob priporočenem postanku....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.409
6.799
113
Pod katerim kamnom pa si živel zadnja leta? Kar poglej koliko so poskočile cene nepremičnin...ali pa hrane.

Na srečo se še dobi meso poceni, drugače bi eni že tenko piskali.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.912
1.804
113
Pod katerim kamnom pa si živel zadnja leta? Kar poglej koliko so poskočile cene nepremičnin...ali pa hrane.

Na srečo se še dobi meso poceni, drugače bi eni že tenko piskali.

Pa ti kot ozaveščen ekolog veš, da kravji prdci povzročajo bojda ogromne količine co2, tako kot dizli? To pa te ne moti?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.409
6.799
113
Cene so napihnili zaradi "pomanjkanje" materialov med korono.... Potem se cene materialov padle nazaj, cene pa kar obstale na "koronskih" cenah....

Ma kurca..."problem" so bili pre-poceni krediti, ker je lahko skoraj vsak dobil kredit s fixno OM z 1.8% in sploh ni bila važna cena nepremičnine, samo da je do nje prišel...trgovci pa so temu veseli sledili in bildali cene gor.

Saj zdaj je isto, karkoli se da na trg, se bo prodalo, denar očitno sploh ni problem, oz so tu krediti/lizingi, isto velja za avte.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.652
10.128
113
še te cene, niso doovlj da en VW preživi... kitajce so tak nabili s carinami, eu ne zmore, torej bodo avti postali legit pri 40kilo, tu se bližamo. Edina alternativa je sredinec, pa si sam organizirat sluzbo blizu (kolo, skuter, peš, delo od doma). pa potem v familiji imet en avto/starino, da se pač kam dalj pelješ...na obveznem zavarovanju.
To je edina prava pot, ko rataš moder. €€€ pa za kaj drugega pušneš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.409
6.799
113
še te cene, niso doovlj da en VW preživi... kitajce so tak nabili s carinami, eu ne zmore, torej bodo avti postali legit pri 40kilo, tu se bližamo. Edina alternativa je sredinec, pa si sam organizirat sluzbo blizu (kolo, skuter, peš, delo od doma). pa potem v familiji imet en avto/starino, da se pač kam dalj pelješ...na obveznem zavarovanju.
To je edina prava pot, ko rataš moder. €€€ pa za kaj drugega pušneš.
Marsikomu tisti potni stroski doprinesejo bistvo pri placi. Drugace se ne bi na tisoce stajercev raje vozilo v lj vsak dan

meni na sreco sovpada veselje in avto, tako da trosim raje na avto kot gostilno/bife.
Na koncu pa smo vsi isti revezi konec meseca.
 
  • Wow
Reactions: sajkek

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.371
5.522
113
Mah VW je nek čuden tič. 15 milijard dobička v letu 22. Pa če padejo na eno miljardo je to še ogromen dobiček. Ampak se vsi ne strinjajo, ker veliko jaht v MonteCarlu tanka nafto na ta račun. Bogateli pa vsi zaradi coronskega neopravičenega dviga cen.
Potem imajo strategijo "ljudskega avta". Leta 99 je to funkcioniralo, danes ne več. Golf je že 20 let enak. Rabiš "šubler" da ugotoviš ali je šestica, sednimca ali osmica.
Passat... dizajn, kot da bi iz globoke penzije pobrali enega dizajnerja, ki je narisal, kar mi je pač dementna pamet takrat omogočala. Potem pa so mu rekli, "stari, to pa je res preveč dolgocajtno", in je prišel en 4 leta mlajši in narisal malo večje difuzorje na sprednjem odbijaču. Za več ni imel časa.
Od iD serije, tudi ne veš ali gledaš štruco kruha ali VW-ja. 7mica je pogojno prebavljiva a še vedno precej dolgočasna.
To ocenjujejo oči nekga, ki se približuje 50-temu letu. Da ne omenimo kaj si o VW misli nekdo mlajši. Še Škoda se dandanes zdi bolj atraktivna.