Tukaj se pa tudi sam pridružujem LeQuacku ter NekdoK-ju:
možnost, da avto po 10 letih zariba seveda obstaja, a v primerjavi z iztrošenostjo baterij po 10 letih je ta možnost majhna.
Če poenostavim: danes kupim 10 let star avto z 200000 km, ... mogoče bo kaj večjega crknilo, ampak večja verjetost je, da bom z njim naredil še 100000 km. Do recimo starosti avta 15 let.
In kupim električarja. Ko bo avto star 10 let, bom ZAGOTOVO moral menjat baterijo za vsoto pod njegovo tržno vrednostjo (po 10 letih).
In, kaj bo naredila oseba z malo dohodki, sploh, če bodo električarji cenovno še naprej "zlati"?
Sedanji avtomobili (ne morem pisat za tiste čez 5, 10 let) bodo dejansko približno ekonomsko koristni samo 1.lastnikom (če seveda imajo denar), 2.lastniku po 10 letih pa zagotovo ne. Za avto bo plačal 10k€, pol pa še 15k€ za amenjavo baterije ...k'mon.
Se pravi če kupiš Toyotin Proace, za katerega Toyota daje GARANCIJO na baterijo 15 let ali 1 milon km, ti praviš da bi moral baterijo ZAGOTOVO menjat preden bo ta avto star 20 let? V kakšnem stanju bo dizelski Proace po 15 letih in 500k km in kakšni bodo stroški, da ga boš držal v voznem stanju?
Treba je pa vedeti da bo tako kot pri klasičnih avtih, nekateri motorji zdržijo brez problema 500k km, drugi pa začnejo crkovati kmalu po 100k km. Enako bo z baterijami. Nissan Leaf se je pokazal kot absolutni poden v dolgoživosti baterije, kakšen drug model se bo pokazal kot neuničljiv.