Okolju prijazni avtomobili

mtl

Guru
19. jul 2007
10.980
659
113
Kras
www.mtl.si
Imaš VW-ja?

Danes so klime že vse avtomatske. Torej kaj imaš z njo počet? Jaz edino če reguliram eno stopinjo gor ali dol. Za to je poseben tuch gumb pod zaslonom. Torej en "tap". Odroševanje in gretje zadjega stekla ter ogledal je ikonca vedno pod zaslonom neglede kaj se na zaslonu dogaja. Tudi če ima AndoidAvto ali Carplay zalaufan. Torej po mojem mnenju je to res zadnja stvar katera bi me motila pri bilokaterem avto, če le nima butastl zamišljene avtomatike. Pri meni tako Opel kot VW delata, kar se tega tiče, odlično.

Edino če si posebnež kot moj sodelavc, ki vsakokrat ko se vsede v avto da klimo na min, ventilacijo na max, pri naslednjem križišču pa popravlja temperaturo in stopnjo pihanja. Da fak... če imaš pa AUTO, ki to vse samo dela.... njegov avto renault scenik. Od oka 4 leta star.
Ko boš ugotovil, da niso vsi enaki in zaradi tega tudi ne zaničeval drugih, bo življenje lažje.
Ostalega nimam kaj komentirati.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.311
2.331
113
Imaš VW-ja?

Danes so klime že vse avtomatske. Torej kaj imaš z njo počet? Jaz edino če reguliram eno stopinjo gor ali dol. Za to je poseben tuch gumb pod zaslonom. Torej en "tap". Odroševanje in gretje zadjega stekla ter ogledal je ikonca vedno pod zaslonom neglede kaj se na zaslonu dogaja. Tudi če ima AndoidAvto ali Carplay zalaufan. Torej po mojem mnenju je to res zadnja stvar katera bi me motila pri bilokaterem avto, če le nima butastl zamišljene avtomatike. Pri meni tako Opel kot VW delata, kar se tega tiče, odlično.

Edino če si posebnež kot moj sodelavc, ki vsakokrat ko se vsede v avto da klimo na min, ventilacijo na max, pri naslednjem križišču pa popravlja temperaturo in stopnjo pihanja. Da fak... če imaš pa AUTO, ki to vse samo dela.... njegov avto renault scenik. Od oka 4 leta star.

Klime niso danes že vse avtomatske ampak že skoraj 20 let. In raja sovraži tač skrin klime. To nam vsiljujejo kot napredek, v resnici pa je šparanje.
Lepo da je tebi super, ampak zakaj misliš da bi moralo biti vsem?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.940
12.487
113
GLC electric, ekonomska totalka ce se komu v rit pikneš.... cenovni rang verjetno do 100k€+ krejzi šit.

Osebno zgleda OK, zadek sicer nek VW bizare ampak dobro, jebat ga tu smo.

 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.129
7.230
113
Ko boš ugotovil, da niso vsi enaki in zaradi tega tudi ne zaničeval drugih, bo življenje lažje.
Ostalega nimam kaj komentirati.
Torej ima Renault zanič avtomatiko? Ne vem, prvič sem kupil avtomatsko klimo leta 2005 in v 20tih letih nisem diral avtomatike (razen odroševanje ter +/- 1stopnija). Pa sem vozil službene Megana, C3, eno Škodo, 2x Astra in enkrat VW. Vsi na AVTO, temp pa med 23 in 24.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.129
7.230
113
Klime niso danes že vse avtomatske ampak že skoraj 20 let. In raja sovraži tač skrin klime. To nam vsiljujejo kot napredek, v resnici pa je šparanje.
Lepo da je tebi super, ampak zakaj misliš da bi moralo biti vsem?
Mislil sem, dandanes skoraj ne najdeš avta brez avtomatske klime (nima veze kdaj nazaj so že vse (pa niso) bile avtomatske). Hočem reči, vozim oba tipa eden z touch, drugega z fizičnimi gumbi. In bom rekel da mi je "baš vsejedno".... AVTO, je AVTO. Oziroma na sedanjem touch mi je celo bolj prikladno, ker je pozicija (+/-) tik zraven volana in ne nekje spodaj pod koleni. Kar je bistveno, pa da vse pomembne funkcije so na dosegu roke, ne pa v podmenijih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.311
2.331
113
Mislil sem, dandanes skoraj ne najdeš avta brez avtomatske klime (nima veze kdaj nazaj so že vse (pa niso) bile avtomatske). Hočem reči, vozim oba tipa eden z touch, drugega z fizičnimi gumbi. In bom rekel da mi je "baš vsejedno".... AVTO, je AVTO. Oziroma na sedanjem touch mi je celo bolj prikladno, ker je pozicija (+/-) tik zraven volana in ne nekje spodaj pod koleni. Kar je bistveno, pa da vse pomembne funkcije so na dosegu roke, ne pa v podmenijih.

Super. Jaz pa rad drkam po knofu za spreminjanje temperature. Ker mi tako paše.
Imam kolega, ki je klimo zamenjal za dj pult. Vsake 1.5 min nekaj spreminja. Ker mu tako paše.
Sodelavec ne pozna knofa auto. Ventilator je na 1 črtici. Ker mu tako paše.

Zakaj ti misliš da si neka referenca za človeštvo in samo tvoje prav je edino prav?
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.129
7.230
113
Super. Jaz pa rad drkam po knofu za spreminjanje temperature. Ker mi tako paše.
Imam kolega, ki je klimo zamenjal za dj pult. Vsake 1.5 min nekaj spreminja. Ker mu tako paše.
Sodelavec ne pozna knofa auto. Ventilator je na 1 črtici. Ker mu tako paše.

Zakaj ti misliš da si neka referenca za človeštvo in samo tvoje prav je edino prav?
Ker sem čuden... ker pustim na avto... :valjamse: Cela industrija je v zmoti, ker so naredili "AVTO"....

Tudi če je črtica na 1, to enkrat nastaviš in pustiš...

Verjamem da je to šparanje, amak to je najmanj moteče pri novodobnih kočijah, čeprav eni delate dramo iz tega.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.980
659
113
Kras
www.mtl.si
Torej ima Renault zanič avtomatiko? Ne vem, prvič sem kupil avtomatsko klimo leta 2005 in v 20tih letih nisem diral avtomatike (razen odroševanje ter +/- 1stopnija). Pa sem vozil službene Megana, C3, eno Škodo, 2x Astra in enkrat VW. Vsi na AVTO, temp pa med 23 in 24.
Me ne zanima, kakšno avtomatiko ima Renault, ker uporabljam AUTO morda 5% časa.
Pa te zaradi tega ne zmerjam s posebnežem in ti tega ne vsiljujem.
Vem pa, kaj je razlika med starim krožnim gumbom, touch tipkami ali temi tipkami, ki jih bo sedaj VW vgrajeval noter, ki so recimo bistveno boljša rešitev kot klasične tipke, ki jih imam sedaj v enem avtu.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.311
2.331
113
VW je predstavil novi Polo, ki bo s starinskimi gumbi. Ne vem za koga to not tiščijo, mi ni jasno
Ampak zanimivo pri tej zgodbi je, da VW kljub vsem težavam nadaljuje svoj EV samomor. Novi Polo bo EV only.

Citroen se je z novim c3 lotil zadeve pravilno. Na trg je zmetal vse opcije in naj se vsak sam odloči kaj bo vzel.

EV verzij c3 se proda nekje 25% od vseh prodanih. Glede na to, da sta polo in c3 glavna konkurenta se da sklepati, da se bo VW 75% prodaji odpovedal v imenu EV religije. Trg za dinozavre bo prepustil drugim. Mimogrede, zdajšnji dinozaverski polo se odlično prodaja.

Konkretno to pomeni, da se bodo fabrike zapirale. Ker če prodaš 75% manj, je logična posledica brezposelnost.
Istočasno se bodo odpirala delovna mesta v aziji, kjer se bodo izdelovale razne male konzerve forting, mg šrot in podobni polizdelki in se uvažali v EU.

Počasi res že verjamem teorijam zarote, da je ta naš samomor skrbno načrtovan.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.129
7.230
113
VW je predstavil novi Polo, ki bo s starinskimi gumbi. Ne vem za koga to not tiščijo, mi ni jasno
Ampak zanimivo pri tej zgodbi je, da VW kljub vsem težavam nadaljuje svoj EV samomor. Novi Polo bo EV only.

Citroen se je z novim c3 lotil zadeve pravilno. Na trg je zmetal vse opcije in naj se vsak sam odloči kaj bo vzel.

EV verzij c3 se proda nekje 25% od vseh prodanih. Glede na to, da sta polo in c3 glavna konkurenta se da sklepati, da se bo VW 75% prodaji odpovedal v imenu EV religije. Trg za dinozavre bo prepustil drugim. Mimogrede, zdajšnji dinozaverski polo se odlično prodaja.

Konkretno to pomeni, da se bodo fabrike zapirale. Ker če prodaš 75% manj, je logična posledica brezposelnost.
Istočasno se bodo odpirala delovna mesta v aziji, kjer se bodo izdelovale razne male konzerve forting, mg šrot in podobni polizdelki in se uvažali v EU.

Počasi res že verjamem teorijam zarote, da je ta naš samomor skrbno načrtovan.
Polo se po mojem niti ni prodajal v rekordnih številkah. Njegov namen je bolj kot ne vožnja po mestu, kot drug avto pri hiši. EV je čisto logična poteze. Edino mislil sem da bo ta dobil ime ID2.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.311
2.331
113
Polo se po mojem niti ni prodajal v rekordnih številkah. Njegov namen je bolj kot ne vožnja po mestu, kot drug avto pri hiši. EV je čisto logična poteze. Edino mislil sem da bo ta dobil ime ID2.
Točno na primeru c3 sem hotel pokazati, da ni najbolj logična izbira.
Aprila je bilo prodanih 12k c3 ICE in 4k EV. Torej če bi citroen delal samo EV, bi se odpovedal 12k prodanim avtom