Okolju prijazni avtomobili

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
468
59
28
Po parih mesecih uporabe ev vidim, da res na porabo najbolj vpliva zunanja temperatura ter relief. Hitrost je seveda največji faktor na avtocesti. Prilagam dve moji daljši isti relaciji. Recimo, da je to lahko primer vikend izleta. Po pravici povedano sem mislil, da bo avto za to relacijo, v zimskem času, kuril več.

Gorenjska - Krk - tja in nazaj, december
m dec.jpg

Gorenjska - Krk, tja in nazaj, februar
feb m.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.292
6.565
113
Je vidt ja. Celo temo bruhate sranja o vsem zivem. Od teh noben najbrz se sedu ni v kakem stromarju. Te bom potolazu, sej bos nekoc.mel tudi ti. Pa bos kralj lokalnih semaforjev etc. Verjem, se vsazga je prjelo, zdej ce nisi glih baba bo tud tebe. Sicer pa kaj cmo, takle mamo. Hint: glupost je neunistiva.
Sem vozil električarja, nič bat. In butanje od semaforja do semaforja ni ravno v moji domeni. Enkrat sprobaš in to je to. Drugo pa so situacije, ko moraš nekoga prehitet, je ženi odtekla voda ipd. Tam vsak pohodi pedal do podna, tako na ICE kot električarju. Da bi pa neke svoje frustracije tešil s skakanjem od semaforja do semaforja, pa mili moj, daleč je že, ko smo si mozolje pred špeglom stiskali.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.729
7.143
113
Teslamate je to, brezplacen web zbiralec podatkov. Vpises samo key avta in belezi vse. In ocitno pride prav ko folk na pamet tukaj
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.545
1.552
113
Jap, TeslaMate si lahko nainštaliraš na Raspberry Pi doma. Vsaj jaz ga tako laufam.
V osnovi laufa na biločemu, kjer laufa tudi Docker.

 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.301
4.254
113
Hyundai slo je začel ponujati Insterja, najnižja cena 24k eur z kar nekaj opreme, torej dobrih 17k eur po subvenciji. (od opremw pod mus ki manjka, bi osebno vzel toplotno črpalko, 1200eur je po ceniku).

Skratka normalen avto ki ima poceni 185 gume ki jih ne radira ker nima 500 konjev in pospešek 3sec do 100, gre pa vseeno 150kmh in nudi soliden doseg. A je to zdaj to pa se bo še v drugih rangih odprlo, ali še nismo tam?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.301
4.254
113
Škoda tudi odpira naročila za Elroq ki naj bi bil hišna konkuirenca Karoqu z becinskimi motorji (cenovno in po opremi). Čakam da dajo ven 4x4 verzijo, če bo pod 40k kot dobiš Karoqa 2.0TSI potem vzamem, samo se bojim da bo bolj ranga 60k! :p
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.301
4.254
113
Inster je bolj mestni avto videt, tu se skoraj ne rabi TČ...vseeno je doplačilo skoraj 10% cene...
Zakaj je mestni avto? Po notranjih dimenzijah je rang clia, avta ki se jih največ vozi po naših cesti (oz. ranga vozil ki se jih največ vozi po naših cestah). To je družinski avto za delavski razred. Meni je všeč koncept sedežev, nekaj kar je bilo v starem tucsonu pa so potem pozabili (prekucni prvi sedeži, ravno dno do armaturke).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.729
7.143
113
V tem primeru je pa TČ dobrodošla, če človek potrebuje več dometa, se lahko pozimi pozna za kake 10-20%.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.301
4.254
113
TČ je tudi zato ker drugače ni toplotno menedžirana baterija kolikor jst razumem. In dat 1200eur oz. v najvišjih paketih je serijska ni toliko narobe (sicer ima avto 8 let garancije na baterijo).

Edit, sem že v prvem postu pozabil napisat da je Inster ranga i20 (ne i10 ki je mestni avtiček) in je po rednih cenikih s subvencijo cenejši od i20 (začetna cena i20 je 17k). Je pa tako (isto kot pri škodi), redni ceniki so farsa ker dajejo za ICE radodarne popuste na EV pa prst v rit.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.728
11.664
113
ja za tako drajsanje par km na dan, pač že imaš doma nekaj ki stane 3k€ max in te pač letno pride zavarovanje plus servis 300€

pač rang golfa/octavie naredi električenga pod 30kilo in je to to. Pa ne odlitek s tablico.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.621
7.235
113
pri taščici
Glede TC
Jaz pozimi naredim z Y in s Kono priblizno enako stevilo km.
Pogoj je, da so voznje dolge okoli 10km.
Tesla ima za polovico vecjo baterijo (39:58)in TC.
Zdaj pa bodi pameten.
Na isti poti (12km ) obema za enako vrednost padejo % baterije.
Inster
Mogoce se danes ustavim pri Sublju. Iz firbca Zdi se mi zanimiv, cena je tudi za kasko "sprejemljiva",
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.729
7.143
113
No, to je zdaj lahko neka specifika, ki jo lahko raziščeš zakaj je temu tako. Ampak fact je, da pač TČ v nekih "normalnih" zimskih temperaturah porabi manj od grelca, tako da razlika mora biti.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.045
1.956
113
Hyundai slo je začel ponujati Insterja, najnižja cena 24k eur z kar nekaj opreme, torej dobrih 17k eur po subvenciji. (od opremw pod mus ki manjka, bi osebno vzel toplotno črpalko, 1200eur je po ceniku).

Skratka normalen avto ki ima poceni 185 gume ki jih ne radira ker nima 500 konjev in pospešek 3sec do 100, gre pa vseeno 150kmh in nudi soliden doseg. A je to zdaj to pa se bo še v drugih rangih odprlo, ali še nismo tam?

Super avto za super ceno, primerljivo z ostalimi malimi konzervami ki zdaj prihajajo.

Mene samo nekaj drugega tu zanima....kdo pri zdravi pameti bo to kupil, ko izginejo subvencije? Noben. In to je prvi in glavni problem evjev...funkcionirajo samo s subvencijami. Brez njih so instantno RIP
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek