Ogrevamo se za C5 :)

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
No, danes sem bil na testni vožnji. Vožnja super, navdušen nad vsem (razen nad položajem leve roke, ki je nekako ne moreš nikamor naslonit) in nad BT, ki se ni in ni hotel povezati z mojim telefonom..
Mi je pa testni avto pri semaforju crknil. Na ekranu je napisalo "Oil pressure too low" in avto se je ugasnil, potem je posvetila lučka service in še neka rdeča ??? Avto sem ugasnil, takrat je napisal še break failure oz. nekaj takega, ko sem ga drugič prižgal, je delal normalno in lučke so ugasnile, ampak
frown-1.gif
Potem se malo zamisliš - v tem avtu je toooooliko elektronike, da bi me bilo kar skoz malo strah, kaj vse lahko crkne..

zdaj pa še samo reči da še vedno razmišljaš da bi ga kupil
rolleyes-1.gif

Samo predvidevam, če avto ni bil avtomatik seveda lahko "neizkušenemu" vozniku crkne v križišču .. jasno ko avto crkne se še pri vsakem prižge lučka za olje (no citroen še napiše da pumpa ne proizvaja dovolj pritiska), brez motorja avto nima servo-zavor (torej dejansko "break failure"). Ko vžgeš je pa spet vse normalno ...

Skratka po mojem mnenju normalna situacija, ki se samo narobe tolmači! Ali pa je res nekaj na tem citroenu ...
rolleyes-1.gif
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
ksz.
moj prvi citroen, saxo 1.0, kupljen od mame, pozneje prodan sorodniku, nekje pri 70 tkm sem menjal diske in zašvasal auspuff.
Kaj je sorodnik še menjal, ne vem, nekih izrednih stroškov mislim da ni bilo.

rabljena Xantia break 1.9td, 1999, z neznanim realnim številom kilometrov, kupjena stara dobrih 6 let, z njo naredil 80t km v 4 letih, kmalu po nakupu crknila glava (se je potem izkazalo, da je tik pred prodajo bila "strokovno" popravljana pri prejšnjem lastniku), dvakrat mi je LHM zmetalo ven, ker je spustil en oring na zavornem cilindru (zopet napaka servisa prejšnjega lastnika, ker niso opazili, da je centralna bunka hin)
predihtat je bilo treba boschpumpo, vendar je to bila posledica alternativnega goriva
en velik servis je bilo treba naredit.
dvakrat sem bunke filal. Centralno bunko je bilo treba menjat.
predihtal sem hidravlično pumpo
menjal kardanski zglob volanskega droga
Precvikal se je kabel za CZ na zadnjih vratih.
crknil je daljinec za CZ
Polotat je bilo treba slabe spoje na enem releju motorčka zadnjega brisalca
auspuff sem švasal
menjal sem povezovalne droge stabilizatorja
senzor nivoja hladilne tekočine je crknil.
klimo sem enkrat dofilal
na račun zavarovalnice smo ga zaradi srne spredaj malo štrihali, in dvakrat menjali sprednjo šipo.

Malo pred prodajo: po 70.ooo km je aftermarket vodna pumpa začela spuščat.
radiator gretja sem menjal (mimogrede še menjal vse žarnice v armaturki)
hladilnik sem menjal
menjat je bilo potrebno sprednje diske in zadaj sčistit zavorne čeljusti
verjetno je bila še kaka malenkost, ki se je pa ne spomnim več
V glavnem, pred prodajo je bil avto porihtan.

Kaj takega je po mojem realno za pričakovati tudi pri sedem let starem C5.
Razen glave, ki je bil znan problem za 1.9TD motorje (v kombinaciji s težko nogo in prazno glavo).

Trenutno pa sta pri hiši dve, ja, verjetno nekaterim zveni neverjetno, Xantiji.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
@Lorus => kako dolgo ste imeli Xantio? 100.000km? 200.000km? Boš rekel da vam niti 1x ni crknila pumpa? Ne se slepit
smirk-1.gif

Očetove izkušnje z Xantio Hdi 110KM, prevoženih sedajle 350.000 km. Do sedaj menjana sklopka na 225.000, črpalka goriva v tanku (150.000 - serijska napaka), diski prednji in zadnji, spone stabilizatorja (cca 15€). To je vse. Ima še vedno original izpuh, original hidravljično črplako, menjalnik teče lepšče in bolj gladko kot v novem "japonskem" avtu tega razreda, bo pa zdajle potrebno menjati en delček pri zadnjem korektorju (izrabljena plastika - cena 20€). Aha, pozabil še napisat, da je crknila plastika pri vodilu sprednjega okna.

Xantije serija 2 so hudičevo dobri in zanesljivi avti, kar pa se tiče C5 pa samo OBVEZNO z hidravliko. Ampak roko na srce, jaz zdajle prve serije nebi kupoval, počakaj kakšno leto ali dve, da se odpravijo težave. To je vedno bilo in vedno bo tako.

En še ena potrditev tistega, kar sem že večkrat tu napisal in kar so napisali tudi drugi ... enkrat hidravlika, vedno hidravlika (slej kot prej). Lahko sicer človek prešalta nekam drugam, ampak vrne se nazaj na hidravliko. Moj naslednji avto brez dvoma C6.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Glede hidravlike je mogoče res .. ampak samo dokler ne greš na zračno!
evil.gif


Poznam človeka, ki je bil vedno za citroene samo zaradi hidravlike .. pa je potem ugotovil da obstaja še nekaj boljšega!
cheer.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Glede hidravlike je mogoče res .. ampak samo dokler ne greš na zračno!
evil.gif


Poznam človeka, ki je bil vedno za citroene samo zaradi hidravlike .. pa je potem ugotovil da obstaja še nekaj boljšega!
cheer.gif

Čisto možno, odvisno kaj je človeku všeč. Jaz sem probal MB S z zračnim, pa zame osebno nima tistega filinga plavanja. Sicer tudi lepo blaži neravnine, samo je tudi daljša medosna razdalja tako da z Xantio ni premerjave. Mogoče bi lahko bolj realno primerjal XMa, C6 in MB S.

Je pa ena slaba stran zračnega .... precejšnja nezanesljivost. Hidravlika je proti temu pravi ruski tank, če me razumeš. Zakaj je MB vzel zračno vzmetenje? Zato ker preprosto ne more "prevzeti" hidravljičnega načina zaradi patentov. MB je šel na zračno vzmetenje takrat, ko so prekinili sodelovanje z Citroenom, to pove vse.

Vsaka stvar ma dobre in slabe stvari (tudi hidravlika seveda) in vsak vzame tisto kar mu ustreza po duši in tudi po € ... na žalost
smile-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Glede hidravlike je mogoče res .. ampak samo dokler ne greš na zračno!
evil.gif


Poznam človeka, ki je bil vedno za citroene samo zaradi hidravlike .. pa je potem ugotovil da obstaja še nekaj boljšega!
cheer.gif

Čisto možno, odvisno kaj je človeku všeč. Jaz sem probal MB S z zračnim, pa zame osebno nima tistega filinga plavanja. Sicer tudi lepo blaži neravnine, samo je tudi daljša medosna razdalja tako da z Xantio ni premerjave. Mogoče bi lahko bolj realno primerjal XMa, C6 in MB S.

Je pa ena slaba stran zračnega .... precejšnja nezanesljivost. Hidravlika je proti temu pravi ruski tank, če me razumeš. Zakaj je MB vzel zračno vzmetenje? Zato ker preprosto ne more "prevzeti" hidravljičnega načina zaradi patentov. MB je šel na zračno vzmetenje takrat, ko so prekinili sodelovanje z Citroenom, to pove vse.

Vsaka stvar ma dobre in slabe stvari (tudi hidravlika seveda) in vsak vzame tisto kar mu ustreza po duši in tudi po € ... na žalost
smile-1.gif

Patent ponavadi velja 20 let. Potem ga lahko vsi uporabljajo. Koliko stvari je starejših od 20 let pri Citroenu ??
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
V konkretnem primeru sem govoril za rang C6 .. oz. dotična oseba se je nato raje odločila za A6 z zračnim vzmetenjem.

Glede zanesljivosti je zračno vzmetenje še bolj enostavno od hidravlike .. oz. ker je zračno ne rabiš notranjega "polnila", ki recimo pri hidravliki predstavlja olje. Olje lahko pušča in imaš avto kmalu na tleh .. zračno vzmetenje lahko pušča pa bo delovalo dokler ne crkne kompresor. Sta pa obe vzmetenji mehansko sila preprosti (in razen elektronike) ni to neka znanost, ki bi se lahko močno kvarila.

Glede udobja je pa spet vprašanje, za po naših cestah je od udobja še najbolje vzeti kaj kar ima dolge hode vzmeti ker tudi hidravlika ne pomaga pri udarnih jamah, skratka kakšen SUV z zračnim vzmetenjem se tukaj najbolje obnese.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Olje lahko pušča in imaš avto kmalu na tleh .. zračno vzmetenje lahko pušča pa bo delovalo dokler ne crkne kompresor. Sta pa obe vzmetenji mehansko sila preprosti (in razen elektronike) ni to neka znanost, ki bi se lahko močno kvarila.

Ne bo čisto držalo, če poči meh (zgodilo se ja na MB S) se avto sesede na tistem delu (pred leti je bil celo en video MB S v Sloveniji se mi zdi). Če pušča hidravlika počasi ni panike, če pa recimo kdo odtrga vode pa seveda res nimaš kaj veliko za početi. Enako tudi pri zračnem. Kolikor sem jaz bral o teh zadevah naj resnično zračno nebi bilo tako zanesljivo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja mi smo imeli Xantio I. in ne dvojke, mogoče so te dvojke res dobre, ne morem komentirat, niti ne bi bilo pošteno ker nevem! Jaz sem v življenju vedno vsako stvar komentiral iz lastnih izkušenj ali iz izkušenj mojih bližnjih. Skratka nam se je takrat Citroen vsedel v želodec in ne verjamem da bo še kdaj doma. Mi pa je trenutno novi C5 najbolj hud avtomobil v svojem razredu to ni kaj, sploh če ima full opremo. Avto da dol padeš. Bo treba počakat nekaj let da se začnejo kazati napake in da pridejo ven malo informacije. Če se je res kaj spremenilo potem mogoče vzamem kaj takšnega! Moram pa priznat da bi bila zadeva zelo interesantna če bi francozi butnili kakšnih 5 let garancije. Mislim da bi bil avtomobil prodajni hit v svojem razredu!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Da bi meh kar tako počil je malo možnosti, koneckoncev se take sistem vgrajuje v terenska vozila pa tudi tovornjake kjer so obremenitve in hodi precej večji kot pri osebnih vozilih.

Mehovi ponavadi postanejo porozni in začnejo počasi puščat .. se pa to ponavadi preventivno menja kot amortizerje, cena je pa malenkostna.

Pa dovolj offtopica: C5 je super avto, sploh v kombinacij s kaj več opreme, obvezna hidravlika in pa nekaj sreče!
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Prakticno vsi novi kamioni so na zracnem vzmetenju(razen kiperji in ...), verjetnost da poci zracna blazina je skoraj nicelna razen ce en lep cas ignoriras puscanje zraka na blazini. Ko pa enkrat pusca olje si pa hitro brez njega. Tu je zrak v veliki prednosti.
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik kwa pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Držim pesti, da boš ogret zanj tudi po letu lastništva...
smile-1.gif

hehehe, enkrat citroen, zavedno citroen
cheer.gif
.....pa si ti zdej misl kra hočeš :p

citroena imamo doma in lahko ti napišem, da ga nikoli več ne bomo imeli! Samo pod garancijo je 3x obstal na cesti, je to potem kvalitetno vozilo? Do konca garancije, ga niso uspeli popravit, ko je prišel iz garancije in spet obsatal so takoj vedeli, da je pokvarjen injektor (prej ko je bil v garanciji pa niso nikoloi točno vedeli, zakaj se prižiga lučka za motor)!
Je pa to C3 od staršev.
moj sorodnik ima A8...v garanciji zamenjane pol mašine.....med vožnjo dvakrat odleteli brisalci....lampa za motor nonstop gori....vodna pumpa menjana.....ročka za odpiranje ostala v roki...
kupljen nov v ljubljani......

ALI JE AUDI SLAB AUTO?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
kaj pa moja teta ko ima tojoto original đapan pa ji je ključavnica od kuferama crknila!!??????????!!!
shocked-1.gif


ALI JE TOYOTA SLAB AVTO?

za tebe in tebi podobne ko ne razumete sveta okrog sebe. Kvarijo se vsi. So avti ki se kvarijo bolj in so avti ki se kvarijo manj. Obstajajo tudi statistike za to. In citroen spada med tiste bolj šrot, audi pa med tiste malo manj šrot. bo šlo?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja kwa, sosed ali od sosedovega sodeda prijetl ki imate tega Audija je najbrž kupil enega izmed prvih serij tega A8. In res je, prav si slišal, zelo so zajebavali ti Audiji, kvarili so se na nivoju Citroena
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.671
1.487
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
No, danes sem bil na testni vožnji. Vožnja super, navdušen nad vsem (razen nad položajem leve roke, ki je nekako ne moreš nikamor naslonit) in nad BT, ki se ni in ni hotel povezati z mojim telefonom..
Mi je pa testni avto pri semaforju crknil. Na ekranu je napisalo "Oil pressure too low" in avto se je ugasnil, potem je posvetila lučka service in še neka rdeča ??? Avto sem ugasnil, takrat je napisal še break failure oz. nekaj takega, ko sem ga drugič prižgal, je delal normalno in lučke so ugasnile, ampak
frown-1.gif
Potem se malo zamisliš - v tem avtu je toooooliko elektronike, da bi me bilo kar skoz malo strah, kaj vse lahko crkne..

zdaj pa še samo reči da še vedno razmišljaš da bi ga kupil
rolleyes-1.gif

Samo predvidevam, če avto ni bil avtomatik seveda lahko "neizkušenemu" vozniku crkne v križišču .. jasno ko avto crkne se še pri vsakem prižge lučka za olje (no citroen še napiše da pumpa ne proizvaja dovolj pritiska), brez motorja avto nima servo-zavor (torej dejansko "break failure"). Ko vžgeš je pa spet vse normalno ...

Skratka po mojem mnenju normalna situacija, ki se samo narobe tolmači! Ali pa je res nekaj na tem citroenu ...
rolleyes-1.gif

hysterical-1.gif


Kje so časi, ko so ljudje kupovali avte ker so bili zanesljivi, dobro narejeni in so se peljali kot je treba... Danes je važen samo še blink-blink faktor čimbolj utrgano izgledajočega avta, pa bi vsak par let plače dal zanj
rolleyes-1.gif
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
... se pa to ponavadi preventivno menja kot amortizerje, cena je pa malenkostna. ...

Če se navežem na A6, ki ga je kupila tista dotična oseba se zadeva ne menja preventivno ampak takrat, ko se začne avto opazno posedati že po nekaj urah, cena pa tudi ni ravno malenkostna - cca. 500€ po kosu. Ne verjamem, da je pri MB kaj bistveno drugače. Pri Citroenu se lahko vsaj tolažiš, da jamčijo za hidravliko pet let oz. 200kkm.
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.733
100
63
Samo da odgovorim na tole - avto je bil v leru, ko je crknil, 15 let izkušenj je več kot dovolj, da avto ne crkne kar tako
smile-1.gif

Sicer pa verjamem, da je bil to slučaj in zaradi tega nič kaj bistveno manj ne razmišljam o nakupu.

Na koncu bo padla odločitev, C5 ali pa Peugeot 3008
smile-1.gif
Oba približno isto zanesljiva Francoza..
Ali lahko kdo pove iz prve roke koliko je razlike med njima v garanciji? 2 leti pri obeh?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ksz,

evo iz prve ali druge roke, kakor se pac vzame.

foter ima citroene ze hm recimo 20 let, vse hidravličarje vmes samo ZX, in nikoli problemov sploh pa ne s hidravliko... samo redni servisi, še to ne pri pooblaščencih ker so oderuhih. na stara leta modela pa mogoce menjava kaksnih gumic itd, pac klasični problemi in obrabe starejših avtomobilov.

zdaj ima novega C5 hdi exclusiv z res vso opremo. po ceniku cca 33 kilo, skeširal pa je 28 kilo... to pa je tudi maksimum popusta, ker so avto slucajno pri ogledu razkladali iz sleperja, pa se je zagrel potem za takega z navi in ledrom (prej ze itak pol leta izbiral), in mu je prodajalec pac dal takšno ceno. Cenejsi fedraši pa so cene spuščene do 20 kilo na zalogo, a to potem ni to. Zaenkrat se vozi mesec in pol in vse bp
wink-1.gif
pa se je ze kar nekaj km nabralo.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
še to bi dodal

je pa on vse avtomobile zelo lepo vozil, umirjeno, kdaj pa kdaj prepucal ventile, drugace pa brez divjanja in na mejo zvijanja materiala..ce tako delaš s tehniko ti dolgo in dobro sluzi. Drugace si pac na servisih.. b v splosnem drzalo kar pri vseh znamkah... no razen pri elektroniki, tam res nimaš dosti veze kako bo delovala.