Odzivni čas vs Osveževanje

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik doto pravi:
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Nope. Vsako premikanje, ki ga ti kot človek zaznaš na TV je ravno spreminjanje barve in svetlosti pixlov.
Definicja odzivnega časa je čas, ko svetilnost naraste iz 10 na 90% + čas ko pade iz 90% na 10% . To je ta čas, ki ga poda proizvajalec, recimo 4ms. Video posnet s kamero pa nima takšnih velikih sprememb v času med dvema frame-oma. To je tudi en izmed razlogov, da je mogoče doseči tako velike kompresije digitalnega videa. Zato v praksi zelo redko pride do situacije, ko se mora pixel spremeniti za 80% med dvema frame-oma. Zato tudi lahko brez problema gledaš tv/film tudi na na starejših TV-jih, ki so imeli odzivni čas tudi več kot 20ms.
Niti slučajno 20ms. Vžig piksla na CRT je praktično trenuten, ugašanje pa tam nekaj ms (pri nekaterih več, ampak 20 ms nikoli)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Sicer pa tu ni treba nekaj filozofirati: kako akcijsko sceno iz filma posnameš s hitro kamero (s 50+ fps) ali pa s fotoaparatom posnameš več slik z zaslonko odprto zelo malo časa. Potem lahko primerjaš LCDje med sabo.
Tile posnetki so na spodnjem linku.
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Doto, preberi si http://www.anandtech.com/print/2803 glede odzivnega časa.
Izjemno zanimivi počasni posnetki kako se slika riše tako na CRT kot LCD!
(na Page 6)
Obvezno čtivo, errr... gledivo.

Zanimivo tudi glede analize zamud pri delovanju iger, mišk, grafične itd..
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik doto pravi:
I give up. Jaz govorim o videu posnetim s kamero ne o igrah kjer je video renderiran.
Na Anandtech so pač prikazali delovanje v igrah. Ne vidim kakšna naj bi bila razlika ali je posneto s kamero ali pa je Ice Age zrenderirana risanka - počasno preklapljanje pixlov povzroči packarijo.

Zanimivo pa je pogledati tole risanko: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/content/hp_zr24w.htm#gaming
Tu se zelo lepo vidi pomembnost odzivnega časa.

V tem testu ( http://sites.google.com/site/hdtvlag/results ) pa se kaže zamik pri procesiranju HD signala in spackane stotinke sekunde.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Evo, risanko:

hp_zr24w_overdrive_off.jpg

5ms G2G LG.Display e-IPS

 
dell_u2410.jpg

6ms G2G LG.Display H-IPS

 
hp_lp2475w.jpg

6ms G2G LG.Display H-IPS


nec_ea231wmi.jpg

14ms LG.Display H-IPS

Vir in dodatno besedilo: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/content/hp_zr24w.htm#gaming
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Ne vidim kakšna naj bi bila razlika ali je posneto s kamero ali pa je Ice Age zrenderirana risanka
Zelo velika! V naravi ni ostrih prehodov barv, kompresija videa jih pa še dodatno zmanjša, saj izkorišča lastnost človeških oči, da imajo omejeno zaznamanje barvnih sprememb. Pri rianki, še posebej pa pri računalniški sliki pa so ti kontrasti večji. Zato pri teh testih ne boš videl videa od večernih novic, ker tu ghosting efekta tu praktično ni mogoče zaznati.

Pri igrah in kakšni risanki, ki so ustvarjeni umetno pa je ghosting lahko problem. Vsekakor je dobro imeti čim večji odzivni čas, samo to pride pri TV do izraza v redkih situacijah.
Citat:
počasno preklapljanje pixlov povzroči packarijo.

Se strinjam. My point je pa bil da tega pri TV signalu i filmih ne boš opazil. Ni varjante.
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
2.) 50i je 50 polslik na sekundo.
Na predzgodovinskih LCD-jih sem mogoče kaže 25 kvazi slik na sekundo, pri modernih pa 50 de-šit-pardon-interlace-iranih slik na sekundo. Na "smooth motion" aparatih pa tudi 100 ali več.

Lahko jih je tudi 200 ali 600. Kar ne spremeni dejstva, da jih je v videu še vedno samo 25/s. Med dvema osvežitvama pa se pixel ne ugaša, ampak se samo osveži na novi nivo jakosti. Se pravi, da če je med dvema framoma v 25/s sprememba recimo iz 30% na 70%, bo pri 100/s še vedno enaka sprememba, le da bo ta izvedena v več korakih. Vmesne točke so pa izračunane, torej bo sprememba praktično linearna.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.757
808
113
toti Maribor
Vidim, da ste eni zelo podučeni v tem, zato bi vas prosil za nas lajke, da nam razložite v čem je razlika slike med 5ms in 2,4ms. Gledam namreč, da ima Philips večinoma 2,4, medtem, ko imajo Sony-ji večinoma 5ms.
 

ecan

Pripravnik
11. avg 2007
371
0
16
Eno je teorija, drugo pa praksa. Nihče ni tukaj omenjal inertnost očesa. Ali oko lahko opazi razliko par msek. gor ali dol? Rad bi poznal tistega, ki bi v praksi na ekranu to opazil. Kaj to pomeni? Pomeni, da je vse skupaj bolj ali manj reklamna poteza zanemarljiva za prakso.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Vidim, da ste eni zelo podučeni v tem, zato bi vas prosil za nas lajke, da nam razložite v čem je razlika slike med 5ms in 2,4ms. Gledam namreč, da ima Philips večinoma 2,4, medtem, ko imajo Sony-ji večinoma 5ms.
Zelo strokovno: "Nije govno nego se pas posral."
rolleyes-1.gif


Kot bi se odločal med dvema avtomobiloma, kjer eden potegne do 290, drugi pa do 285 km/h, ne eno ne drugo ti ne pride nikoli do konca prav.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik doto pravi:
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Ne vidim kakšna naj bi bila razlika ali je posneto s kamero ali pa je Ice Age zrenderirana risanka
Zelo velika! V naravi ni ostrih prehodov barv,
997148-Slika311.jpg
 

Priponke

  • 997148-Slika311.jpg
    997148-Slika311.jpg
    57,9 KB · Ogledi: 140

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik doto pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
2.) 50i je 50 polslik na sekundo.
Na predzgodovinskih LCD-jih sem mogoče kaže 25 kvazi slik na sekundo, pri modernih pa 50 de-šit-pardon-interlace-iranih slik na sekundo. Na "smooth motion" aparatih pa tudi 100 ali več.

Lahko jih je tudi 200 ali 600. Kar ne spremeni dejstva, da jih je v videu še vedno samo 25/s. Med dvema osvežitvama pa se pixel ne ugaša, ampak se samo osveži na novi nivo jakosti. Se pravi, da če je med dvema framoma v 25/s sprememba recimo iz 30% na 70%, bo pri 100/s še vedno enaka sprememba, le da bo ta izvedena v več korakih. Vmesne točke so pa izračunane, torej bo sprememba praktično linearna.
Ti še nisi videl posameznih slik videa?
Nič hudega, bom zvečer pogrebal iz kakega filma, pa prilepil.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik doto pravi:
Zelo velika! V naravi ni ostrih prehodov barv, kompresija videa jih pa še dodatno zmanjša, saj izkorišča lastnost človeških oči, da imajo omejeno zaznamanje barvnih sprememb.

...

Se strinjam. My point je pa bil da tega pri TV signalu i filmih ne boš opazil. Ni varjante.
Pri HD vsebinah takšnih grdih artefaktov kot pri YouTube posnetkih ni. Tako da ne mi o kompresiji.

Človek oblečen v črno se premika po belem pločniku. Tu da ni kontrasta? Kaj pa ko se premika tudi kamera, ne samo človek?

Potem so tu še menjave kadrov...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ej, daj nekaj frejmov iz kakega filma (pa posebej označi vedno isti del slike, ki pa se iz slike v sliko spreminja. Mimodirjajoča zebra bi bila idealna
smile-1.gif
)
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
To je iz Babylon AD, okoli 15 minuta. Posneto s satelita, HD 1080i. Ženski plapola ruta v vetru.
To ni cel screenshot, ampak samo del ekrana.