Odstranjevanje rje iz Diskov, rotorja in čeljusti

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Še nekaj kar smo pozabili razjasnit... Ferosan je odstranjevalec rje, antikorozin pa pretvornik - belo mleko katero se spremeni v temnovijolično - črno površino katera je primerna za nadaljno obdelavo.

Torej dejstvo je - namažeš z ferosanom, počakaš da naredi svoje, potem pa zbrusit vse dol, ponovi vajo dokler nisi srečen in nato šele na očiščeno površino enega izmed rust converterjev.

Kolikor guglam je res skorej nemogoče najdi antikorozin... Vzemi Dinitrol rust converter pri JUVI domžale. Takorekoč ista zadeva.

1643266331968.jpeg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Vprasaj

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ferosan je brezvezna zadeva pri teh stvareh. ANTIKOROZIN IN wurthov Rust converter pa je isti šmorn
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.363
328
83
Ljubljana
Še nekaj kar smo pozabili razjasnit... Ferosan je odstranjevalec rje, antikorozin pa pretvornik - belo mleko katero se spremeni v temnovijolično - črno površino katera je primerna za nadaljno obdelavo.

Torej dejstvo je - namažeš z ferosanom, počakaš da naredi svoje, potem pa zbrusit vse dol, ponovi vajo dokler nisi srečen in nato šele na očiščeno površino enega izmed rust converterjev.

Kolikor guglam je res skorej nemogoče najdi antikorozin... Vzemi Dinitrol rust converter pri JUVI domžale. Takorekoč ista zadeva.

Poglej priponko 52382
Hvala za izcrpn in korekten odgovor
Respect ✊
 
  • Ljubezen
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in RoMeX

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.363
328
83
Ljubljana
Kaj če bi pripopal slikico kako stanje imaš, da se vidi česa bi se rad lotil.

Da ne boš naflosal kakega (mastnega) ferosana na diske in ploščice, se fino razkantal na prvem križišču, potem pa nas krivil.

Ferosan = no go.
 

Priponke

  • 95E4F886-1AE2-48DD-A1BF-EF5E38DC2E46.jpeg
    95E4F886-1AE2-48DD-A1BF-EF5E38DC2E46.jpeg
    1,5 MB · Ogledi: 177
  • 4DB9EBFD-DD22-4E33-AAFD-207F90835C1D.jpeg
    4DB9EBFD-DD22-4E33-AAFD-207F90835C1D.jpeg
    1,4 MB · Ogledi: 163
  • 14C008BD-240C-48F5-88B9-3A8AD792AB4D.jpeg
    14C008BD-240C-48F5-88B9-3A8AD792AB4D.jpeg
    812,9 KB · Ogledi: 158
  • 33DF6CFC-FFE1-4561-82E5-B85876FE9274.jpeg
    33DF6CFC-FFE1-4561-82E5-B85876FE9274.jpeg
    694,6 KB · Ogledi: 153
  • C4EC68CB-7A93-48D2-B8AB-7A613541AC61.jpeg
    C4EC68CB-7A93-48D2-B8AB-7A613541AC61.jpeg
    1,4 MB · Ogledi: 174

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Zamenej mehanika, tole je bilo za menjavo pred 20-25k km.

Strošek je zanemarljiv, 140eur za komplet sprednji konec je vredno dat, se boš vsaj vozil brez skrbi. Pa še barvat ti nebo treba.

p.s. postružit - poravnat se splača če lahko sam ali ti kolega za 6pack piva. za tistih 30eur kolikor daš pri drejarju imas ze skoraj en nov disk.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.493
9.192
113
Hmmm.... Mehanik pravi da je mesa še za ene 20-25.000 km

strošek 140 eur

Meni je tudi prodajalec rekel, da so gume še za dve/tri sezone. Letnik 2012. :valjamse: Pa če si dobro profil pogledal, so bile noter že razpoke.

En star gospod mi je enkrat rekel: na gumah in zavorah se ne špara. Ga nisem takoj poslušal, ko sem se pa enkrat komaj ustavil par cm pred enim avtom, sem začel malo drugače razmišljati.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.146
3.080
113
Meni je tudi prodajalec rekel, da so gume še za dve/tri sezone. Letnik 2012. :valjamse: Pa če si dobro profil pogledal, so bile noter že razpoke.

En star gospod mi je enkrat rekel: na gumah in zavorah se ne špara. Ga nisem takoj poslušal, ko sem se pa enkrat komaj ustavil par cm pred enim avtom, sem začel malo drugače razmišljati.
Za moje gume s prevoženimi 150 000 km je vulkanizer rekel, da so za skozi. Se je meni tudi tako zdelo, ker je bila še večina profila ohranjenega.
Pa ga nisem poslušal in sem jih zamenjal z novimi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.868
5.468
113
Sej če jih v 4ih sezonah ne znucaš... So potem za vedno :) ker tolk trde ratajo da se več ne obrabljajo....

Pa tud avto potem dobi V8 motor s 500+ konji k koplejo do 4te v vsakem dežju...
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: tony, sad in RoMeX

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.299
3.408
113
Mislim da boš kmalu rabil tudi nove amortizerje in zaščitno pločevino proti spricanju.
Pa klešča malo pobrusi rjo in pobarvaj z kakšnim cink sprejem