Pozdravljeni,
pred kratkim je Simobil spremenil pogoje zaračunavanja telekomunikacijskih storitev (sedaj ne zaračunava več vnaprej), s čimer je uporabnikom, ki se s tem ne strinjajo, omogočil odstop od pogodbe.
Sam sem to možnost izkoristil in prenesel svojo telefonsko številko k drugemu operaterju, saj mi je Simobilov svetovalec, zagotovil, da imam zaradi sprememb pogojev poslovanja zagotovljen brezplačen prenos številke in nobenih kazni zaradi odstopa od pogodbe.
Toda, vseeno mi sedaj Simobil želi zaračunati stroške prenosa telefonske številke in stroške kršitve pogodbenih obveznosti iz naslova vezave (vezal sem se za 24 mesecev), kar znaša preko 30 evrov.
Kakšno se vam zdi ravnanje Si.mobila? Kaj naj storim?
pred kratkim je Simobil spremenil pogoje zaračunavanja telekomunikacijskih storitev (sedaj ne zaračunava več vnaprej), s čimer je uporabnikom, ki se s tem ne strinjajo, omogočil odstop od pogodbe.
Sam sem to možnost izkoristil in prenesel svojo telefonsko številko k drugemu operaterju, saj mi je Simobilov svetovalec, zagotovil, da imam zaradi sprememb pogojev poslovanja zagotovljen brezplačen prenos številke in nobenih kazni zaradi odstopa od pogodbe.
Toda, vseeno mi sedaj Simobil želi zaračunati stroške prenosa telefonske številke in stroške kršitve pogodbenih obveznosti iz naslova vezave (vezal sem se za 24 mesecev), kar znaša preko 30 evrov.
Kakšno se vam zdi ravnanje Si.mobila? Kaj naj storim?
Nazadnje urejeno: