Citat:
V besedilu, ki nam ga pošiljajo iz Metzelerja so v prvem stavku nanizali užitek, komfort, varnost in veliko število kilometrov. Kaj pa športnost? Je Metzeler Z8 Interact pnevmatika za potovalnike tipa BMW R 1200 RT ? Da in ne, sami povedo, da niso razvijali gume zgolj za tiste, ki naredijo rekordno število kilometrov letno, ampak take, ki jih bodo cenili tudi lastniki nagcev in superšportnikov.
V Z8 Interact so vtkali novo generacijo tako imenovane CMT tehnologije ali prilagodljivega preseka pnevmatike, ki za 5 odstotkov zmanjša silo, ki jo uporabi voznik za spreminjanje smeri vožnje. Pnevmatike je bolj zaobljena in bolj stabilna. Lažje jo je peljati v zavoj in se v zahvalo bolj predvidljivo obnaša tudi v paničnih situacijah, pri zaviranju v ovinek na mokrem ali v ovinkih sredi gorskih prelazov.
Interact pomeni tudi 8 odstotkov večjo stično površino gume s tlemi, če Z8 primerjamo z Z6 Interact. Tak rezultat prinaša optimizirana struktura znotraj Z8 Interact in izboljšan vzorec profila. Uporabili so novo tehnologijo karbonsko-silikonske matrike FCM, ki omogoča veliko prilagodljivost.
Poudarjajo več prevoženih kilometrov in dejstvo, da so Z8 Interact ves čas enako dobre, kot na začetku uporabe. Posebej pozorni so bili na oprijemljivost v mokrem, ki se po njihovem ne sme bistveno poslabšati niti pri močno izrabljeni pnevmatiki.
Gumena mešanica ima dodan karbon in siliko. Tako so prilagodili obnašanje na hladnem asfaltu in pri obremenjenem motorju na razbeljeni podlagi. Dezen je namenjen tako preračunani upogljivosti pnevmatike in prilagodljivem oprijemu, kot odstranjevanju vode izpod gume. Spremenjena struktura bočne stene pomaga Metzeler Z8 Interact k dobrim lastnostim v več režimih vožnje in zagotavlja potrebno udobje, ki ga zahtevajo vozniku športno-turnih motorjev.
Metzeler Z8 Interact so na voljo od začetka meseca junija, septembra pridejo še dimenzije 160/60 ZR17 in 190/55 ZR17. Izdelovali bodo tudi močnejšo C gumo za motorje, ki so težji od 240 kilogramov.