McGiver nikjer nisem govoril, da mislim, da je moj otrok nadpovprečen, ampak sem samo svoja opažanja in izkušnje povedal, kar sem tudi od drugih pričakoval in ne "pametovanje" ter iskanje problemov povsod drugod samo tam ne kjer dejansko nastajajo in se z njimi srečujemo.
Prav tako sem napisal, da ne velja, da bodo uspešni v šoli tudi uspešni v življenju. Sem pa omenil, da opažam, da tisti, ki niso bili preveč uspešni v šoli, so pa v življenju na nek način "uspeli", da so le ti najbolj "retardirani" starši kot se je izrazil
Gargy in žal so tudi njihovi sončki najbolj "zj....." in delajo največ težav.
Gargy za mojega otroka resnično menim, da je nadpovrečen vendar hkrati ni nekaj več. Nadpovprečen pa mislim, da je je predvsem zaradi sistema, ki ga imajo v šoli. Sam od njega ne pričakujem, da bo poznal Bacha in Mozarta, ampak, da se bo znal učiti, situaciji primerno odreagirati in se obnašati, skratka uporabljati zdravo kmečko pamet. Prav tako se na vseh prej omenjenih področji angažiram in ga učim o spoštovanju vseh ljudi, verjamem, da več kot velika večina staršev. Menim, da je eden izmed glavnih problemov, da jih v šoli ne učijo, kako se učiti in zakaj je pomembno učenje, samo skrbijo, da so vsi povprečni in oddelajo svoje tako, da jim nihče ne more nič očitati. Sam imam problem, ker otrok dobiva 95% petk in to brez učenja. Zaradi odnosa v šoli misli, da bo to samoumevno celo življenje in moramo veliko energije in truda vložiti v razlago osnovnih stvari glede pomembnosti učenja, ki jih v šoli preprosto ignorirajo. Da bi jih življenjske stvari učili, pa niti ne pričakujem.
Sam nikoli ne bi šel v šolo težiti zaradi slabe ocene, ker menim, da je otrok popolnoma sam odgovoren za oceno. Tudi v primeru, če učitelj slabo razloži, ker imajo še vedno učbenike iz katerih se lahko naučijo oziroma vprašajo starše, vsaj pri nas je tako. Seveda pride do problema pri ustnem spraševanju, ker več ali manj opažam, da ocenjujejo glede na priljubljenost otroka pri učitelju, morebitnih posledicah slabe ocene oziroma ali otrok joka v primeru, da ne zna ter obratno v kolikor prehitro rešuje pisne teste, ga na ustnem lovijo za vsako malenkost in na koncu dobita dva s popolnoma različnima znanjema enako oceno.
Kar se pa tiče zasebnih šol jih pa jaz ne podpiram, ker menim, da je na koncu vse odvisno od otroka samega in staršev koliko se angažirajo, ne glede koliko je šola "slaba", ker obstajajo tudi drugi načini učenja in nikoli ne bi dal otroka v takšno šolo. Prav tako sem že zgoraj napisal kaj je meni pomembno, da se otrok nauči in nisem nikjer omenil Mozarta in Bacha, ampak življenjsko pomembne stvari in da od šole dobi vsaj zelo dobro osnovo splošnega znanja in se nato skozi čas odloči v kateri smeri se bo bolj specifično izobraževal.
Pbutec se popolnoma strinjam s teboj, vendar ne vem, če lahko govorimo o lenobi, prej bi rekel, da ne razumejo zakaj se je potrebno učiti in da se bodo celo življenje morali učiti, kar na koncu pripelje da jim primanjkuje motivacije za učenje.