Interes je, je pa res, da je vedno manjši, pri zadnjem razpisu sta bila dva kandidata.
Saj stisnemo zobe in potrpimo, velikokrat pride vmes kaj nepredvidenega; ampak nekatere stvari, kot je npr. odhod na porodniško, so vnaprej znane. V septembru je bilo kar precej težav pri zagotavljanju oskrbe - na račun povečanega obsega dela, hitenja, odpovedovanja malici.... Seveda nihče ni uradno rekel, da se je treba odpovedati, ampak, kot že rečeno, storitev mora biti opravljena in če je ne naredi delavec v dopoldanski izmeni, jo bo moral tisti v popoldanski, ki pa bo imel vrh glave že drugega dela. Smo majhna "firma" - 14 operativcev, ki moramo pokrivati široko paleto storitev, 24/7 na dveh lokacijah. Vsaka odsotnost se pozna pri organizaciji in zagotavljanju storitev. Samo delo pa je izredno heterogeno in deloma nepredvidljivo. Včasih (redko sicer) se zgodi, da tudi trije delavci brez večjih težav pokrijejo vse storitve, včasih jih pa niti pet ni dovolj. Večinoma se tega kdaj bo več dela in kdaj manj ne da vnaprej napovedati. Pri tem igra posebno vlogo dejstvo, da gre za delo z ljudmi s posebnimi potrebami in je kljub utrujenosti, stresu in stiski s časom treba delati spoštljivo in preračunljivo - na silo ne narediš nič.
Večje ali manjše težave se vlečejo sedaj kakšno dobro leto, ko se je vodstvo prvič poslužilo varčevanja pri številu zaposlenih. Želeli bi zgolj, da se to v bodoče ne dogaja več, ker je že nepredvidenih odsotnosti dovolj; pa me zanima ali lahko šefu pomahamo s kakšnim zakonom. Izgleda, da bo treba začeti težiti za sistemizacijo.
altermost, hvala za nasvet, bom še enkrat pregledal ZDR glede odmora delavcev. Čeprav načeloma se ZDR spoštuje, tudi nadure se ne nabirajo preveč, ampak na račun tega da so delavci na dopustu, odmoru, koristijo ure... manjkajo potem delavci v izmeni.
Je pa stvar očitno precej simptomatična v naši branži in nismo edini - npr.
https://www.primorske.si/2018/05/11/v-stiski-tudi-zaposleni-v-domu-na-krasu
Nismo pa toliko na očeh kot medicinske sestre, policaji, gasilci...