Hu, kakšen fatalizem.
Otroci danes so informacijsko precej nepismeni. Inf. pismenost ni samo drkanje telefona 24 ur/dan. Mulčku ugasneš WIFI in je bos.
Učenje bi morali premakniti z ideje, da jih učimo inf. tehnologijo uporabljati v idejo, da jih naučimo, kako jo ustvarjati. In za to rabijo veliko več znanja, in seveda več pouka.
In še: seveda ni kadra, ampak dokler ni sprejete zakonodaje, da se bo predmete izvajalo, tudi novega kadra ne bo. Vmes bodo pa pač učili študenti in prfoksi vseh možnih strok. Žal ne gre drugače. Da tega pouka nimamo je *izjemno* neumno.
A veš ga nimamo? Ne samo, ker ni denarja, ker se nikomur od "za to zadolženih" ne da misliti, kaj bodo morali narediti, in še huje, kdo si bo nato za narejeno pripel zasluge, saj bo zaradi prvega verjetno treba h koritu spustiti koga novega...
(Pomnim tudi prfokso, ki se je nad tem zgražala pred 25+ leti, ampak spremenilo se ni nič. Prosveta problem pozna, premakne z mrtve točke ga lahko pa samo politika.)