A smo o tem že kaj pisali?
http://www.hybridcars.com/with-exception-of-tesla-ev-residual-values-are-falling/
22% list price vrednosti po 3-ih letih za Leaf-a?
Več dejavnikov:
- nižanje cen novih (zmogljivejših) EV-jev
- strah pred menjavo baterije
- relativno majhen doseg
Ampak vseeno. ICE-ji so nekje na 50+%, res pa je to zrela industrija...
Podobno se dogaja z nekaterimi hibridi, recimo Volti/Ampere so v DE relativno poceni, starost 3 leta, do 50.000 km.
Izjema je Tesla, ki je imela garantirano odkupno ceno (so ukinili) in pa avtomobil je še vedno ''sodoben'' po dosegu, itd. Verjetno jih to rešuje...
Sam vidim to kot dobro možnost za vstop v EV ali hibridno vozilo, saj se ti avtomobili praktično mečejo za teboj za dobre cene. Je pa verjetno res, da bo % upada vrednosti se nadaljeval tudi naprej, ampak glede na to, da je osnova (nakupna cena rabljenega vozila) nizka, to v absolutnem znesku ni kritično. Kaj menite?
http://www.hybridcars.com/with-exception-of-tesla-ev-residual-values-are-falling/
22% list price vrednosti po 3-ih letih za Leaf-a?
Več dejavnikov:
- nižanje cen novih (zmogljivejših) EV-jev
- strah pred menjavo baterije
- relativno majhen doseg
Ampak vseeno. ICE-ji so nekje na 50+%, res pa je to zrela industrija...
Podobno se dogaja z nekaterimi hibridi, recimo Volti/Ampere so v DE relativno poceni, starost 3 leta, do 50.000 km.
Izjema je Tesla, ki je imela garantirano odkupno ceno (so ukinili) in pa avtomobil je še vedno ''sodoben'' po dosegu, itd. Verjetno jih to rešuje...
Sam vidim to kot dobro možnost za vstop v EV ali hibridno vozilo, saj se ti avtomobili praktično mečejo za teboj za dobre cene. Je pa verjetno res, da bo % upada vrednosti se nadaljeval tudi naprej, ampak glede na to, da je osnova (nakupna cena rabljenega vozila) nizka, to v absolutnem znesku ni kritično. Kaj menite?