Težko primerjam s čem drugim, moj prvi motor. Končna hitrost naj bi bila okoli 150 km/h. Nisem še bil na avtocesti, sem pa ga že brez problema spravil do 130 torej bi verjetno z nekaj vztrajnosti šlo tudi 150. Pospeški so v rangu 2.0 TDI Passata s 140 KM. Po moje ga spraviš v kakšnih osmih sekundah do 100.
Problematičen je pospešek z mesta, ko se zadeva obira tako kot 50 ccm skuter prvih par sekund, nato pa začne resno vlečt. To je baje standardna težava MP3 in še nekaterih drugih skuterjev Piaggia. Ponekod to rešujejo z raznimi kompleti uteži ipd. Meni se s tem ne da ukvarjati, še vedno si prvi v križišču, dokler so v avtih normalni ljudje. Ne bi pa priporočal tekmovanja s kakšnim mladcem v BMW ker te bo pri štartu šišal že zato ker si se šel lane sharing in se prilepil pred njegovo makino.
Poraba okoli 4,5 l. Lega na cesti je res dobra, tri kolesa skrbijo za presneto dober oprijem, tudi kakšen pesek ipd ni takšna težava kot naj bi bila pri klasičnem motorju ali skuterju. Zaviranje je tudi izvrstno zaradi treh koles, vsako ima svoj zavorni disk.
Problem LT je nožna zavora, ki pač mora biti ker je vozen s kategorijo B. Pri navadnem MP3 te zavore ni, je pa locirana nerodno tako da desne noge ne moreš preveč lepo postaviti.
Pod črto: gre za precej dober maksiskuter, primeren za začetnika, s solidnimi voznimi lastnostmi in potencialom, da se lahko z njim človek zlahka odpravi na kakšno turo v rangu 300, 400 kilometrov. Moja običajna tura ima 150 km.
Vseeno pa je moteče ker ima "samo" 34 KM. To se pokaže predvsem na odprti cesti ko bi želel koga hitro prehiteti. Če se ta vozi kakšnih 90, 100 kmh lahko na to pozabiš. Prehitevanje ni dovolj hitro pa tudi na prometno kulturo je treba računati v smislu, da lahko naletiš na kretena, ki bo pritisnil na gas samo zato ker njegov ego ne more prebaviti, da ga prehiteva maxi skuter.
Druga stvar so pospeški. Pred ovinkom zaviraš, da ga kontrolirano spelješ, nato pa pri izteku začneš pospeševati. Meni bi bilo optimalno, da bi lahko pri izteku konkretno pospešil do 140 in se tako dovolj oddaljil od vozil, ki so za tabo. Že zato, da lahko potem pred naslednjim ovinkom zaviraš in ga spelješ z normalno hitrostjo. Skratka, moči je premalo za resno vozno dinamiko, ki bi ti omogočala, da si hitrejši od prometnega toka na magistralki.
Boljše bi bilo, če bi Piaggio notri dal 460 ccm Master motor, takšen kot je v nekaterih skuterjih ali pa v Gileri Fuoco (MP3 malce drugače, vozen s kategorijo A). Tisti ima 6 KM več in verjetno se to malce že pozna.
MP3 je tudi drag. 7000 EUR za različico 400 LT je ogromno denarja. Dejansko ga priporočam le tistim, ki nimajo kategorije A in se jim s tem ne da ukvarjati, prav tako pa nimajo ambicij po pravem motorju. Jaz sem ga kupil s tem razlogom čeprav bom verjetno vseeno šel delati A spomladi. Pred prodajo MP3 pa želim narediti vsaj 5000 kilometrov, da prebrodim tisto začetniško obdobje motorja, ko se je pametno naučiti osnov, preden se človek usede na kaj bolj suverenega, močnejšega.
Prodajal ga bom verjetno poleti ali jeseni 2010, za naprej pa gledam Aprilo Mana 850 GT ABS. Stane jurja in pol več kot MP3 400 LT, ima skoraj 80 KM, 7 prestav, avtomatski menjalnik z več programi in možnostjo ročnega šaltanja, ABS, predvsem pa izgleda kot pravi motor in to po svoje tudi je. Druga opcija je Suzuki Burgmann 650 Executive, le da je še dražji kot Mana, še vedno pa ostaja maxi skuter.
Drugače pa MP3 LT obstaja tudi v 250 ccm verziji, ima kakšnih 10 KM manj, končno okoli 110. Stane pa 1000 EUR manj. Je pa verjetno za po mestu in okolici povsem dovolj. Če se nimaš ambicij veliko voziti po magistralkah ali celo avtocesti bi tudi 250 bil čisto OK. Pa še malce bolj okreten je, baje. Sta pa obe verziji težka maxi skuterja, nekje v rangu 230 kil.