Potem po tvoje garancija pri Fordu ne krije blažilnika, kolesnega ležaja, sklopke itd., glede na to, da trdiš da je jamstvo enako kot tovarniška garancija? Jaz pri tem Ford jamstvu ne vidim kaj bistveno drugačnega kot pa pri VW, katerega si poizkušal očrniti v svojem Summit PR stuntu.
Tako da ne hitro se mi zdi, da je seznam izkjučitev pri Fordu še celo daljši.
Do, pojdi do Hyud
Potem po tvoje garancija pri Fordu ne krije blažilnika, kolesnega ležaja, sklopke itd., glede na to, da trdiš da je jamstvo enako kot tovarniška garancija? Jaz pri tem Ford jamstvu ne vidim kaj bistveno drugačnega kot pa pri VW, katerega si poizkušal očrniti v svojem Summit PR stuntu.
Tako na hitro se mi zdi, da je seznam izkjučitev pri Fordu še celo daljši.
Se vidi, da si se naucil vso teorijo, prakse p ne poznas. To kar si sem napisal ni noben PR, ampak realnost.
Najprej pojdi na VW stran in si preberi kaj pri njih podaljsano jamstvo krije. In enako je za Audi in Skoda.
Kar se o tice tvoje teorije, pojdi kupit Mercedes ali oa BMW za 100.000€, ali pa Hyundai za 15.000€ in pojdi na servis pri 18 mesecih in prevozrnih npr. 80.000 kilometrov, da ti zamenjajo npr. sklopko, ali pa blazilce. Ti jih ne bi noben zamenjal. Ker gre za potrosni material. Zato je navadno nemski avto s prevozenimi 200.000 kilometri bolje ohranjen, kot slovenski z 80.000. Imajo pac boljse ceste.
Ali pa sklopka. Bi te res rad videl, da ti bi nekdo pri 90.000 (torej po tvoje avto v garanciji) zamenjal sklopko. Ja, morda, ce npr. gre lezaj. Ce bo pa sklopka drsela, pa tudi slucajno ne.
Enako je z blazilniki. Obstaja neka analit, da ima v Sloveniji 80% vozil, ki starejsi od 4 leta zanic blazilnike. Kaj mislis, zakaj?
Sem imel ML320 CDI in je sel amortiter spredaj desno, je imel avto ce se prav spomnim nekaj cez 60.000€, sem pozabil garancijo. Sem sicer pozabil, ker je od tega ze vec kot deset let, ampak ce se prav spomnim so mi takrat rekli, da bi mi to zamenjali, ce bi prislo do okvare do 20.000 kilometrov.
Enako je bilo pa pri sluzbenih Passatih in A4, kjer si pa podvozje (ne spomnim se kateri del, nekaj na spreenji premi) menjali skoraj na vsakem servisu, pa so bili avti v garanciji.
Pa da ne govorim, ko smo imeli MB Vito, (letnik cca 2000?), ko so nam na vsakem servisu menjali nekaj pri stabilizatorju. Pa so bili vsi v garanciji.
Zato to, kar pise pri Fordu je cisto korektno napisano.