Kaj narediš, če pri Telemachu enostavno ne vedo rešit nobene težave oz. naročila. Pred kakšnim mesecem sem prvič naročil menjavo Conax kartic s sprejemnikom za ogled nazaj. Ker po dveh tednih ni bilo nikogar sem klical še enkrat in takrat so rekli, da imajo neke težave in me bojo poklicali nazaj (seveda ni klical nihče). Obenem sem prijavil težavo z Unifonom, ki enostavno sploh ne dela, karkoli poskušaš (toliko, da piše, da je v paketu) in hitrostjo interneta, ki bi naj bila 150/150 ampak je max. 100/100. Dva tedna kasneje sem slučajno od monterja na terenu, ki sicer ni reševal mojih težav izvedel, da oprema v centrali sploh ne omogoča večjih hitrosti - in to na optiki (bivši Teleing). Obenem dobim obvestilo, da je težava z Unifon opravljena - preizkusim, seveda ne dela... No par dni po tem, ko me niso klicali nazaj (zaradi menjave kartic s sprejemniki) sem ponovno klical in spet so naročili menjavo. Po petih delovnih dneh spet ni bilo nikogar in spet sem jih kontaktiral, tokrat preko FB, kjer so mi pojasnili, da je očitno prišlo do neke napake pri naročilu in da bojo predali naprej. V četrtek je spet potekel četrti delovni dan, ko naj bi menjali opremo in spet ni bilo nikogar. Sedaj nekako razumem od kje izvira ime Telesmeh... Žal trenutno edini ponudnik optike v mojem kraju. Odsvetujem, razen, če imate res dobre živce.