Jaz sem najprej prenesel številko (pri zahtevi sem dal ohranitev trenutnega razmerja) in ko je bila prenesena sem šel prekinit naročniško razmerje. In sicer 17.1. Kot prvo mi referent "ni mogel" v zahtevi o prekinitvi odkljukati da odpovedujem naročnino v skladu s 129. členom ZEkom-1. Jaz sem mu takoj povedal razlog, da se ne strinjam z novimi pogoji. Je pa fora, da se moraš najprej podpisati, potem ti pa da papir v roke. Preberem kaj piše in mu ugovarjam, ker ne gre za "redno odpoved". Se nekaj mota ven, da ne more odkljukati drugega kot to. In sem rekel, da naj nekako nekam napiše, da se ne strinjam s spremembami pogojev. In da naj to pošlje na Telemach in naj mi da tudi kopijo tega. Kljub temu, da velja ob nestrinjanju prekinitev brez odpovednega roka, mi je na zahtevi pisalo odklop 31.1.2018. Tudi tu sem ugovarjal in tudi tu mi je rekel, da ne more napisati drugega datuma. Sem mu rekel, naj tudi to napiše ročno in doda zraven k zahtevi. No in kljub temu, da ni odpovednega roka, so mi začasno številko izključili šele 2.2.. No in dobim položnico in na njej zaračunana komplet naročnina za celoten mesec januar in 5 € prenos številke. Ne duha ne sluha o kakšni alineji glede prekinitve razmerja.
Skratka, reklamacija je že poslana, ker mi nimajo naročnine pravico zaračunati za cel mesec.
Je pa Telemach v tem primeru ravnal zelo, ne vem kako naj se izrazim, zavajajoče. "Če se ne strinjate s spremembami"... Se ne strinjaš, jim to poveš, oni pa "ne morejo" odkljukati tega in ti dajo odkljukano redna odpoved. In pa brez odpovednega roka (se pravi odklop z dnem podpisa zahteve za prekinitev razmerja), sistem napiše odklop z zadnjim dnem meseca. Če bodo pri reklamaciji kaj palamudili... Gre vse na AKOS.