Kako to misliš? Kaj niso ravno jeseni naredili nadgradnjo na LTE?Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Telemach je letos začel z nadgradnjo LTE omrežja.
Kako to misliš? Kaj niso ravno jeseni naredili nadgradnjo na LTE?Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Telemach je letos začel z nadgradnjo LTE omrežja.
In kakšne so spremembe?Citat:
Spostovani, obvescamo vas, da 1.3.2016 stopijo v veljavo prenovljeni Pogoji uporabe predplacniskega sistema Telemach, ki so objavljeni na www.telemach.si. Od objave obvestila o spremembah do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico brez dodatnih obveznosti in brez odpovednega roka odstopiti od uporabe storitev za predplacnike, ce se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko uporabniki poklicejo na 080 22 88 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah. Vas Telemach
Citat:
Uporabnik Dare1 pravi:
Tole na Telemachu je postalo že komično. Tehnična pomoč je za en k*, reklamacije pa zgleda da dela 1 oseba, ker tudi po enem mesecu ni nobenega ogovora. Potem pa ti na 080 rečejo, da imajo sedaj podvojeno tehnično pomoč (bivšo Tušmobilovo in Telemachovo). Potem pa res nič na Telemachu ne štima, če je podvojena tehnična pomoč ter 080 skozi zasedena, da nobeden ne pokliče nazaj, da na maile ne odgovarjajo (če vprašaš, kaj je z odgovorom, ti reče imajo 8 dni časa za odgovor, ko rečeš da si mail poslal pred tremi tedni pa tišina in čez čas da bodo v najkrajšem času odgovorili).
Citat:
Uporabnik Najednik pravi:
In kakšne so spremembe?Citat:
Spostovani, obvescamo vas, da 1.3.2016 stopijo v veljavo prenovljeni Pogoji uporabe predplacniskega sistema Telemach, ki so objavljeni na www.telemach.si. Od objave obvestila o spremembah do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico brez dodatnih obveznosti in brez odpovednega roka odstopiti od uporabe storitev za predplacnike, ce se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko uporabniki poklicejo na 080 22 88 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah. Vas Telemach
Citat:
Telemach Mobil d.o.o. obvešča naročnike, da v skladu z drugim odstavkom 10. člena Pogojev uporabe predplačniškega sistema Telemach Mobil, na podlagi določil 2. odst. 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah ter v skladu z določili Splošnega akta o obliki in načinu objave obvestila o spremembi pogojev iz naročniške pogodbe, z dnem 1. 3. 2016 v veljavo stopijo naslednje spremembe oz. dopolnitve:
Ti Pogoji uporabe predplačniškega sistema Telemach Mobil ( http://telemach.si/Binary/777/SPU_V2.pdf ) v celoti nadomestijo veljavne Pogoje uporabe predplačniškega sistema Telemach Mobil.
Od objave obvestila o spremembah, do njihove uveljavitve imajo naročniki v skladu z določili 2. odst. 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Naročnik, ki je ob sklenitvi naročniškega razmerja prejel terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko pri odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave izbira, ali bo operaterju povrnil znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, in plačal uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa mu bo vrnil kupnino. Koeficienti za izračun sorazmernega dela celotne vrednosti in uporabnine so navedeni v ceniku. Pravica do odstopa v skladu s tem obvestilom ne vpliva na zapadle in neplačane obveznosti naročnikov ter na izpolnitev drugih pogodbeno dogovorjenih obveznosti naročnikov. Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko naročniki pokličejo na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 22 88 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah.