To seveda, mi pa ni všeč da to oglašujejo kot "neomejeno". Vsaj par mbit bi lahko dali kakor imajo na paketih NAJMeni bolj usteza, da znižajo hitrost, kot da ti začne pobirati denar, ko porabiš kvoto.
To seveda, mi pa ni všeč da to oglašujejo kot "neomejeno". Vsaj par mbit bi lahko dali kakor imajo na paketih NAJMeni bolj usteza, da znižajo hitrost, kot da ti začne pobirati denar, ko porabiš kvoto.
Saj to je to, nekaj napišejo, v resnici je pa malo drugače. Sej ni panike za preživet, ampak v reali sami sebi delajo slabo uslugo. Pri drugih imajo količino navedeno, pri Mobi C pa ne. Tako da človek pač predvideva da je kot je napisano - neomejeno.To seveda, mi pa ni všeč da to oglašujejo kot "neomejeno". Vsaj par mbit bi lahko dali kakor imajo na paketih NAJ
Saj to je to, nekaj napišejo, v resnici je pa malo drugače. Sej ni panike za preživet, ampak v reali sami sebi delajo slabo uslugo. Pri drugih imajo količino navedeno, pri Mobi C pa ne. Tako da človek pač predvideva da je kot je napisano - neomejeno.
Tudi jaz v tem življenju nočem več slišati za Telemach. Najbolj se mi smilijo njihove komercialistke (komercialisti), ki kličejo za sklenitve razmerij. Nič dolžni in nič krivi prejmejo moj "besedni blagoslov", k mu vedno sledi prošnja, naj me za vedno izbrišejo iz vseh njihovih evidenc.Pozdravljeni,
Ima kdo kakšen kontakt od kakšnega "potnika" za Telekom (Ptuj), da mi pripravi ponudbo, če prenesem k njim TV, internet in 3× telefon? Sem s Telemachom zaključil za večno.
Po izkušnjah znajo ti ponuditi bistveno boljše pogoje za vezavo 24M, kot pa v poslovalnicah.
Hvala.
Sem jim tudi jaz pisal na ta mail, sedaj pa imam že eno leto mir. Sem enkrat sodeloval v eni nagradni igri, kjer sem se moral strinjati z vsem mogočim, kar pa se mi ni zdelo nič posebnega. V igri nisem zadel nič, so me pa približno 1x na mesec klicali in mi težili, da naj prestopimo k njim.Vprašaš, za katero podjetje kličejo, ter zahtevaš, da te umaknejo s seznama.
Zahtevo za izbris iz podatkovnih baz v skladu z GDPR pa pošlješ na zahteve.GDPR@telemach.si in dpo@telemach.si (zahtevaj tudi pisno potrditev izbrisa).
iz tega kar sem sam videl/doživel, bi rekel, da so si rune vsega sami krivi. Mi je skoraj prej vezava potekla, kot pa se je rune spomnil, da smo se enkrat nekaj menli in da sedaj bi pa res prišli kopat...Tožba za 86 milijonov evrov proti Telekomu Slovenije
Tožba zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.
Galerija
Družba Rune Enia je zoper Telekom Slovenije vložila tožbo v višini 86,2 milijona evrov, so sporočili iz največjega slovenskega operaterja. FOTO: Roman Šipić
Družba Rune Enia je zoper Telekom Slovenije vložila tožbo v višini 86,2 milijona evrov, so sporočili iz največjega slovenskega operaterja.
Telekom Slovenije je od okrožnega sodišča v Ljubljani prejel tožbo družbe Rune Enia za plačilo škode v višini 86.237.329 evrov s pripadki zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa v Republiki Sloveniji, so sporočili prek spletni strani Ljubljanske borze.
Telekom Slovenije bo o svojih nadaljnjih postopkih v tej zadevi delničarje in javnost sproti obveščal.
Rune Enia namerava v naslednjih letih na podeželskih področjih Slovenije graditi ultra hitro širokopasovno optično infrastrukturo, je zapisano na njihovi spletni strani. Rune Enia je v lasti evropskega investicijskega sklada Connecting Europe Broadband Fund (CEBF), Ta sklad upravlja luksemburški Cube Infrastructure Managers.
![]()
Tožba za 86 milijonov evrov proti Telekomu Slovenije
Tožba zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.www.delo.si
Ni pravila, lahko bo naslednji mesec, lahko pa šele čez eno leto.Morda veste kdaj bo spet akcija v Šparu 10+10 bonusa za Mobi kartice? Se mi zdi, da imajo akcijo vsake tri mesece, zadnja je bila v aprilu.
Zadnja leta je bila vedno v septembru.Hvala obema za odgovor, ampak kje in kako izvedeti kdaj poteka akcija? Zanima me bolj pull kot push način, mi ni do tega, da bi redno brskal po Šparovih katalogih, ali raznih Facebookih. A naj vsak mesec vprašam blagajničarko v Šparu?
Hvala obema za odgovor, ampak kje in kako izvedeti kdaj poteka akcija? Zanima me bolj pull kot push način, mi ni do tega, da bi redno brskal po Šparovih katalogih, ali raznih Facebookih. A naj vsak mesec vprašam blagajničarko v Šparu?