Citat:
Uporabnik Uporabna_Stran pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Res je, prekinitev bi morala biti brez dodatnih stroškov. Drugače kršijo zakon.
Saj upam, da bo... ampak sele potem, ko sem sam to omenil... Drugace bi mi deklina verjetno kar zaracunala teh 12€ za prekinitev NR ...
...
Ena možnost je, da ni vedela (v to zelo močno dvomim, ker trenutno ukinjajo celo goro paketov in so referenti morali biti obveščeni). Druga možnost pa je, da je hotela tvojo pobudo, da to uveljavljaš.
Razlog za to je, ker nikjer izrecno ne piše, da mora operater vsem avtomatsko, brez iniciative uporabnika storitev omogočiti brezplačni preklic. On so to po ZEKom-1 dolžni omogočiti in objaviti (to so storili) in tudi pisno so obvestili vse, ki se jim paket spreminja o tej možnosti. Vsi, ki se jih sprememba dotika imajo torej možnost, ki pa jo morajo sami uveljavljati.
Dokler v tem tekstu "(2) O vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi, morajo biti naročniki obveščeni najmanj 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem morajo biti naročniki obveščeni, da imajo, razen če je sprememba pogojev, določenih v naročniški pogodbi, potrebna zaradi uskladitve s tem zakonom oziroma na njegovi podlagi sprejetimi predpisi, v istem roku pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Agencija lahko s splošnim aktom predpiše obliko in način objave obvestila."
ne bo pisalo, da mora operater samodejno upoštevati to pri odpovedi, bo morala stranka sama zahtevati uveljavitev svoje pravice. Tako pač je, čisto vedno in povsod ignorantia iuris nocet.