Sprememba splošnih in posebnih pogojev ter dogovorov z dnem 1. 8. 2025
Z dnem 1. 8. 2025 začnejo veljati spremenjeni
Splošni pogoji poslovanja družbe T-2. Spremembe se nanašajo na jasnejšo opredelitev obveznosti družbe T-2 glede zagotavljanja posameznih TV programov, dopolnjene so navedbe glede možnosti naročnikov o načinu prejemanja obvestil o spremembah pogodbenih pogojev, posodobljeno je ime uporabniškega portala, hkrati pa je zaradi prenehanja delovanja Evropske platforme za spletno reševanje sporov, skladno z Uredbo (EU) 2024/3228, črtana povezava do te platforme.
Spreminjajo se tudi
Splošni pogoji za uporabo storitev IPTV, v katerih je natančneje definirana IPTV programska shema ter jasneje opredeljena obveznost družbe T-2 glede zagotavljanja posameznih TV programov. Prav tako smo dodatno pojasnili, kateri dejavniki vplivajo na pogoje uporabe določenih IPTV storitev.
Pričnejo veljati tudi spremenjeni
Splošni pogoji uporabe storitev »T-2 TV v tujem omrežju«, in sicer v delu, ki se nanaša na storitev tv2go, ki je odvisna od izbranega paketa ter z določbo, da je postopek naročila odvisen od vrste sklenjenega razmerja med naročnikom in T-2. Dodali smo pojasnilo glede obveze nekomercialne uporabe storitve tv2go.
S tem dnem se spreminjata tudi
Posebni dogovor – Naročilo na programski paket HBO PREMIUM BREZ VEZAVE in Posebni dogovor Naročilo na programski paket HBO Premium Z VEZAVO (4+20), in sicer zaradi uskladitve besedila z veljavno ponudbo, različnimi možnostmi naročanja paketa, besedilom Splošnih pogojev za uporabo storitev IPTV in veljavno zakonodajo.
V
Posebnem dogovoru – Naročilo na programski paket VOYO Z VEZAVO (3+3) se je popravil naziv uporabniškega portala ter dodal način možnosti naročanja programskega paketa. Cena programskega paketa se sedaj sklicuje na veljavni cenik.
S tem dnem se prav tako spreminjajo
Splošni pogoji poslovanja T-2 Kluba, in sicer je v poglavju »Varstvo osebnih podatkov« dopolnjeno besedilo glede seznanitve z informacijami o obdelavi osebnih podatkov v družbi T-2 ter preklica podanih privolitev, v poglavju »Zbiranje točk v Klubu T-2« pa smo prilagodili pogoje zbiranja točk v skladu s spremembami ponudbe. Poglavje »Obročno odplačevanje« sedaj vsebuje bolj jasno določbo, da se čas trajanja obročnega odplačevanja šteje kot obdobje vezave, prav tako pa je v poglavju »Privolitve članov T-2 Kluba« jasneje opredeljeno, katere privolitve in dokumenti štejejo kot sestavni del Splošnih pogojev.
V
Posebnih pogojih funkcionalnosti Ponavljajoči nakup, ki veljajo v okviru nakupov preko spletne trgovine T-2 Klub, smo razločneje pojasnili razliko med funkcionalnostjo ponavljajočega nakupa in samo storitvijo. V ta namen smo podali ilustrativni primer, ter jasneje pojasnili posledice izklopa navedene funkcionalnosti.
V
Pogojih akcije T-2 Ambasador smo bolj jasno opredelili, kdo so obstoječi naročniki in kdo je novi naročnik oziroma prijatelj ter dopolnili določbe, ki urejajo omejitve pri koriščenju bonusa.
Vse spremembe splošnih in posebnih pogojev oziroma dogovorov, si lahko ogledate na spodnji tabeli, pri čemer sta na voljo različica z vidnimi spremembami in čistopis.
Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in ki se s spremembami ne strinjajo, imajo v skladu s prvim odstavkom 192. člena ZEKom-2 pravico v roku 60 dni od prejema obvestila odstopiti od naročniške pogodbe brez plačila kakršnihkoli dodatnih stroškov (na primer stroškov prekinitve naročniškega razmerja oziroma drugih administrativnih stroškov, pogodbenih kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil), pri čemer pa morajo poravnati zapadle in neplačane obveznosti. Naročniki morajo izrecno navesti, da od naročniške pogodbe odstopajo zaradi spremembe pogodbenih pogojev. Če se naročniki odločijo obdržati prejeto terminalsko opremo, so v primeru odstopa od naročniške pogodbe dolžni plačati tudi nadomestilo za terminalsko opremo, ki so jo prejeli po akcijski ceni. Če se odločijo, da bodo operaterju terminalsko opremo vrnili, jo lahko vrnejo v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe. V tem primeru so operaterju dolžni plačati uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa jim bo vrnil kupnino. Več informacij lahko dobite na telefonski številki 064 064 064 ali v naših poslovalnicah.
Celotno obvestilo, ki si ga lahko shranite na trajnem nosilcu podatkov, je na voljo tudi za prenos v PDF obliki. Ogledate si ga lahko
tukaj.