Novo pri Izimobilu

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Res ne vem zakaj je urediti spletno stran tak problem?

Če bi imeli spletno stran, kjer bi lahko nastavljal vse svoje nastavitve, pregledoval porabo, gledal zgodovino.... bi od tega imeli nekaj ne samo uporabniki ampak tudi Izimobil saj bi mnogo ljudi vse uredilo samo prek spleta brez, da bi obremenjevali njihovo klicno pomoč.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
Ja pol bi mogu cene storitev dvignit.. Kaj ti misliš da vzdrževanje portala zastonj ??
bonk.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik fikus pravi:
Precejkrat ceneje bi jih prišlo kot pa jih klicni center.

Klicni center morajo imeti v vsakem primeru... in ljudje so tam in se jih placuje ... Spletna resitev pa ni samo ena stran, ki jo vidis ti kot uproabnik... Zadaj mora biti celoten informacijski sistem, prilagojen temu... poleg tega je pri takih javnih portalih treba veliko bolj paziti na varnost podatkov in na vdore... in to vse stane kar nekaj denarja. Dvomim,d a bi bil zadovoljen s tem, da ti ponudijo tako spletno resitev a bi na podlagi tega ti mesecno palceval par € vec... Ze tako bi ti ocitno najraje imel vse zastonj ali pa da bi ti mesecno se kaj placevali, ce uproabljas njihove storitve
smile-1.gif
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Če bi bila uporabna spletna stran tako zelo draga potem bi jo malo podjetij sploh imelo.

Mislim, da bi bil prihranek precej večji od stroškov, ker bi mnogo manj ljudi klicalo na klicni center in bi tam lahko imeli manj zaposlenih.
Še za ubogo funkcijo zgrešeni klic moraš poklicati na klicni center...

Sam daleč najraje vse opravim preko interneta.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Količine članov je bolj ali manj fiksno...stvar tega kdaj boš dobil operaterja...portal naredit ni tako enostavno...
B
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik fikus pravi:
Če bi bila uporabna spletna stran tako zelo draga potem bi jo malo podjetij sploh imelo.

Mislim, da bi bil prihranek precej večji od stroškov, ker bi mnogo manj ljudi klicalo na klicni center in bi tam lahko imeli manj zaposlenih.
Še za ubogo funkcijo zgrešeni klic moraš poklicati na klicni center...

Sam daleč najraje vse opravim preko interneta.

Potem pa jim najdi ponudnika, ki bi tako "poceni" stran naredil za par 100€
wink-1.gif
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Vem, da sem nekaj res zelo posebnega
smile-1.gif


Po emšu žal generacija Z, po navadah pa generacija Y...
tongue-1.gif


Taki, ki nimajo znanja morajo obvezno imeti predplačniški sistem, ker edino tu bodo res videli koliko jih stane in jih nihče ne bo mogel obirat s kakšnimi plačljivimi smsi, trajniki z dvojnim zneskom....

Sicer pa sam niti slučajno nimam rad predplačniškega sistema, ker sem alergičen na kompliciranje s temi karticami, pa gledanjem datuma kdaj ti kaj poteče...

Ampak, ker me to stane kar 105 evrov!!! letno manj(za tri je to že kar 315 evrov letnega prihranka), pač nimam druge izbire
smirk-1.gif


Pa tudi to je super, da mi mirne duše lahko ukradejo telefon, pa mi ne morejo narediti niti evra dodatnih stroškov pa tudi ostali lahko kličejo kamor jih je volja in pošiljajo kar hočejo, pa me ne stane niti centa več, za razliko od prej, ko sem vsak mesec s tresočo roko odpiral račun...
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Za majhen denar bi lahko kupili lepo delujočo Tušmobilovo stran, itak jo je Telemach povozil s svojo pol slabšo stranjo ;(

Sicer pa, če vse dela tako kot je treba, praktično ne rabim nobene strani, niti klicne pomoči, ki sem jo pri Izimobilu vedno dobil v največ parih minutah, za razliko od ostalih, kjer tudi po pol ure nisem dobil nikogar.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.124
113
fikus začni na prihodkih delat in ne samo na odhodke gledat. Deluješ kot komunistična oblast.
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Na obojem je treba delat-odhodkih in prihodkih.

Po razmišljanju sem pa skoraj čisti liberalec/kapitalist, ki si želi čimbolj minimalistične države, skoraj brez javne uprave, s čimnižjimi davki, edino zdravstvo bi imel popolnoma javno in vsem dostopno.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ti dejansko mislis, da je spletna stran oz. portal za spremljanje porabe in nastavljanje opcij samo tisto, kar ti kot uporabnik vidis? Tisto je najmanjsi del celote... Zadeva mora biti integrirana v informacijski sistem podjetja... In to ne mores kar kupiti od nekoga in zamenjat logotipe pa čao... Je zadaj precej vec, kot si ocitno lahko predstavljas...
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Logično, da mora biti vse povezano in, da je kar nekaj dela, da se vse to uvede, ampak potem so pa nižji stroški, ker uporabniki vse urejajo sami...

Imajo že čisto ok rešeno spletno stran za vpogled v stanje na računu, veljavnost računa in število enot, kar vpogledaš s številko in PUK kodo.
Samo dodali bi še vse možne nastavitve, pa morda še zgodovino in bi bila zadeva odlična za minimalen denar.

Apmpak žal niso prav brihtni, kar se vidi že po tem, da imajo tisti, ki redno plačujejo preko trajnika "naročnino" kar 10% dražjo, kot pa tisti, ki kupujejo polnilne kartice na Petrolu...
bonk.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Fikus,... cas je, da se zacnes ukvarjati z nudenjem mobilnih storitev... Mislim, da bi bil zelo uspesen... Nudil bi lahko pakete z neomejenimi kolicinami, vse dodatne storitve... vkljucno z brezplacnimi MMS-i ... za vsega 1,99€ mesecno ... Vcasih bi lahko da se kasen 50% popust... pa najbolj "pridnim" in zapravljivim bi vsakih par mesecev senkal kaksen dober telefon... ali pa kaksno potovanje
smile-1.gif


Daj se ze enkrat zbudi in nehaj sanjati....

154722830_amazoncom-no-money-no-honey-chicks-rules-warning-sign-.jpg
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Zakaj bi jim delal konkurenco saj še obstoječi operaterji ne bodo preživeli, če ne bodo začeli konkretno sodelovat pri nižanju stroškov vsaj s skupnimi baznimi postajami.

Pravico izbrati najboljše in najcenejše zame ter to tudi povedati vsem, pa verjetno imam.

Me pa zanima kdaj bo šel v vesolje tisti Tušev nagrajenec?
cool-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Mogoce kak njegov dedič... Kot bi pred sto leti obljubil avto, (ki ie bil takrat zagotovo celo premoženje) dobil pa bi ga danes ko stane povorecno letno placo.
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Po moje tista nagrada ni prenosljiva, tako, da je Tuš dobro nat..... ljudi, nekaj naročnikov je verjetno nasedlo.
hysterical-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tuš nagrajenec, se je namesto z izstrelitvijo v orbito, zadovoljil z nagrado bolj v monetarni obliki.
wink-1.gif