ksz
eden mi naj prosim razloži to logiko pri A1.
prejšnji mesec ni delala televizija, javim napako na support, se nobenemu ne sanja kaj je, medtem ko sem na liniji z njimi slišim v ozadju da gledajo ligo prvakov, jaz pa v črn zaslon ... pravi da me pokliče za 15 min, seveda me noben več ni poklical tisti dan, težava je bila odpravljena šele naslednji dan.
prispe račun, ga zavrnem.
dobim odgovor da ne morem zavrniti računa ker napaka ni bila javljena na tehnično pomoč.
na žalost a1 je tudi mobilna številka pri njih, v dokaz jim prilepim še slike kdaj in koliko časa sem bil na vezi s supportom.
na kar dobim še 1x zavrnjeno reklamacijo, z obrazložitvijo "naj pa pojasnimo, da nepravilnosti nismo odkrili"
in da so nadaljnji postopki opisani v pravnem pouku.
da človek sploh ne ve, al so neumni al se delajo norca ... skratka kak naj zadevo peljem naprej?