Novo letalo pri Adria Airways

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Saj je največje letalo že pristalo pri nas.
cheer.gif


En Antonov, nevem kak se imenuje.

Antonov An-225 Mriya, na sliki spodaj. (Samo eno tako letalo obstaja in tudi leti.)
Noben problem ni z dolžino steze. Tista navedba (recimo 2900m za A-380) pomeni, da se ob prekinitvi vzleta v zadnjem trenutku lahko še varno ustavi.
921244-An-225Mriya.jpg
 

Priponke

  • 921244-An-225Mriya.jpg
    921244-An-225Mriya.jpg
    96,3 KB · Ogledi: 365

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Saj je največje letalo že pristalo pri nas.
cheer.gif


En Antonov, nevem kak se imenuje.

An-124 je bil ze nekajkrat na MB letaliscu.

An-124 je manjši brat od An-225. Nosilnost je 150 ton (An-225 pa 250 ton). Tudi dva motorja ima An-225 več.
Narejenih je bilo malo več kot 50 letal, dogovarjajo se pa za nadaljnjo proizvodnjo.
921488-An-124.jpg
 

Priponke

  • 921488-An-124.jpg
    921488-An-124.jpg
    54,3 KB · Ogledi: 335

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik Hoof_Arted pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Saj je največje letalo že pristalo pri nas.
cheer.gif


En Antonov, nevem kak se imenuje.

Antonov An-225 Mriya, na sliki spodaj. (Samo eno tako letalo obstaja in tudi leti.)
Noben problem ni z dolžino steze. Tista navedba (recimo 2900m za A-380) pomeni, da se ob prekinitvi vzleta v zadnjem trenutku lahko še varno ustavi.
Na Brniku ni panika za varno ustavljanje še nadaljnih 500m, je sama trava naprej in če je spreten pilot, zavije proti Vodicam, če mu ne znese ustavit do ceste
grin1.gif
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
I know that. An-225 se ni nikoli bil v slo, vsaj kolikor jaz vem.

Ne, AN-225 še ni bil v SLO.

Sem ga pa marca poslikal iz letala v Sao Paolu (BR).

 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Lamp je klasično mariborsko, ožje in širše, radius 25km
smile-1.gif

Dejte se štajerci že enkrat naučit govorit SLOVENSKO.... in razumite, da ostali ne razumemo vaše spakedravščine
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
I know that. An-225 se ni nikoli bil v slo, vsaj kolikor jaz vem.

Ne, AN-225 še ni bil v SLO.

Sem ga pa marca poslikal iz letala v Sao Paolu (BR).


Bi tudi težko ustavil in potem obračal.

Je pa manjši bratec že večkrat bil na Brniku 1x vem, da so peljali eno turbino ker jo znajo samo v Litostroju naredit in so prav poslali antona, da je hitreje prišla.
n10150755872065961568.jpg
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Hoof_Arted pravi:
Sem dlje Štajerc kot ti, pa še nikoli nisem slišal. Mogoče je to kakšna lokalna popačenka.
Lamp je bolj z jugo-zahoda, ala Celje. (Cele, pravilno
wink-1.gif
)
 

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
"Lamp" ne pomeni nič, samo izgovarjate se.
En pravi - ožje območje Maribora. Drugi - Celje. Nikjer!
Sem štiri leta bil v Celju, pa nikoli slišal.
Smo pa imeli še v osnovni šoli fanta, ki je izjavljal, da hodi na "ginazijo". Približno tako je tudi vaš "lamp". Narobe slišal, pa narobe povedal.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Lamp je klasično mariborsko, ožje in širše, radius 25km
smile-1.gif

Dejte se štajerci že enkrat naučit govorit SLOVENSKO.... in razumite, da ostali ne razumemo vaše spakedravščine

Retardinho, si že ču da narečja bogatijo jezik (ja, tudi tvoja "spakedravščina" spada sem)? Če ne razumeš pa se nauči
smirk-1.gif


Pa še malo on: Lahko An- 225 pristane oz. vzleti pri nas?
 

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
Imaš prav, narečja so bogastvo jezika. Ampak popačenke (kot "lamp") nimajo nobenega smisla. V enem drugem forumu je uporabil besedo "odkodiravanje", pa Nokica namesto Nokia... Malomarnost, nič drugega. Napake pa niso bogastvo...

Antonov An-225 lahko pristane na vsakem normalnem letališču. Vsa letala imajo ustrezno močne motorje, da lahko vzletijo na normalni dolžini steze, pristanek je manj problematičen. Sploh je pa ta vrsta letal bolj namenjena vojaški uporabi in teži tudi k temu, da lahko pristane tudi na slabših površinah, zato ima pa toliko koles.