Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Najbrz ima vso pokvarljivo robo ki si jo nastel, pa se kaj si pozabil.
Se en, ki se mu tozi po konjskih vpregah.
Kaj sploh zanima nasega sprasevalca? Renault 1.2 tce (D4FT) je pravzaprav stari dobri in preizkuseni D4F (1.2 16V) z ojacanimi nekaterimi komponentami in dodano po domace majhno turbino. VW 1.2 TSI je v bistvu se bolj simpl masina, direktni vbrizg, 2 ventila na valj, ketno za pogon in malce vecjo tubino. Razen tega, da raznese alu blok motorja, stopi bate ali zlomi ojnico se kaj drasticnega ne more pokvariti
Itak pa nihce se ni prevozil niti 50k km z njim tako, da o vzdrzljivosti ne gre kaj vec povedati.
Potem so tukaj se 1.4TSI, navaden in twincharger (problemi), 1.8TSI, 2.0TSI (problemi)...
Saj ni nobena umetnost narediti turbo bencinarja. Problem so bedaste eko omejitve in sparanje na materialu. Da je dizel bolj bulletproof, ne gre govoriti. Konstrukcijsko sta si popolnoma razlicna, saj mora turbo bencinar "prenasati" precej visje temp. obremenitve. Na dolgi rok me se najbolj skrbijo glave in blok motorja (aluminij
)