Novi turbo bencinarji

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Baje je zdaj neka nova generacija turbo bencinarjev nizke kubikaže.

En znanec ima recimo Polo 1.2 turbo.

Lahko kdo pove o tem kaj?

Se to splača, recimo v primerjavi z 1.6 atmosfercem?
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Splača se 1.6 turbo bencinar
grims-1.gif
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
TSI motor?
Kolkor vem je to turbina v kombinaciji s kompresorjem. Predvsem zaradi boljše razporeditve navora. Kolk se to splača kupvat je pa vprašanje za rajo :p
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Rosenthal pravi:
TSI motor?
Kolkor vem je to turbina v kombinaciji s kompresorjem. Predvsem zaradi boljše razporeditve navora. Kolk se to splača kupvat je pa vprašanje za rajo :p

Ni to to. Svoj cajt je bil to edino 1,4 motor,turbo+kompresor ki ga pa mislim da ni več.

TSI je novejša oznaka, prej so recimo TFSI dajal oznake. Pa gre včasih za identični motor (2.0 recimo)
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kako je s temi oznakami? Kateri ima samo turbino in kateri ima še dodan kompresor?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Tak motorček se pelje dobro (beri: super), zna malo porabit. Glede vzdržljivosti pa..verjetno kot vsak drug trubinec. Do kakih 300 jurjev bi moral BP tja do 500 pa lahko pričakuješ že kako okvaro vitalnega dela - koncec koncev so to lep primer uvoženi turbinci (sicer večino dizli) s po števcu 130 jurji prevoženih
evil.gif
).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.988
6.161
113
Ajde če omislim TFSI motorje in se osredodočimo na navadnega turbo bencinarja. Kaj ve kdo kaka je zasnova teh motorjev? Imajo ti motorji tudi razne luft messerje, pa črpalke, pa šobe in podobno pokvarljivo navlako kot turbo dizelaši? Ali so to le navadni bencinski motorji, ki imajo samo turbino gor pripopano da zrak fila pod višjim tlakom?
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Kaj pa je zate "navaden" bancinski motor ? Fergazer ? Gas na zajlo ?
Vsak sodoben bencinar ima LMM, šobe in črpalko (poleg vse ostale elektronike seveda). Na srečo pa pa je cenovni razred teh zadev veliko nižji kot za dizlaše, saj tudi ne govorimo o 1000+ atmosferah. Da se DPF rajši sploh ne omenja.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
Oznake same ne povejo nič, ker niso enake med različnimi proizvajalci. Tako ima identičen agregat v Audiju lahko oznako TFSI, pri VW pa TSI.

Kombiniran (turbina na izpušne pline + mehanski kompresor) je samo njihov 1.4 litrski motor. Za katerega sem tudi jaz nekje prebral, da odhaja v pokoj? Ne ker bi bil slab, ampak ker je precej kompleksna zadeva, po drugi strani pa je turbo tehnologija precej napredovala.

Sicer pri novodobnih vozilih za navadne smrtnike mehanski kompresorji niso ravno pogosti. Iz glave se spomnim samo Mercedesa, ki uporablja to tehnologijo. Samostojno, kombo obeh pa mislim da samo VW.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Najbrz ima vso pokvarljivo robo ki si jo nastel, pa se kaj si pozabil.

hysterical-1.gif
Se en, ki se mu tozi po konjskih vpregah.

Kaj sploh zanima nasega sprasevalca? Renault 1.2 tce (D4FT) je pravzaprav stari dobri in preizkuseni D4F (1.2 16V) z ojacanimi nekaterimi komponentami in dodano po domace majhno turbino. VW 1.2 TSI je v bistvu se bolj simpl masina, direktni vbrizg, 2 ventila na valj, ketno za pogon in malce vecjo tubino. Razen tega, da raznese alu blok motorja, stopi bate ali zlomi ojnico se kaj drasticnega ne more pokvariti
evil.gif
Itak pa nihce se ni prevozil niti 50k km z njim tako, da o vzdrzljivosti ne gre kaj vec povedati.
Potem so tukaj se 1.4TSI, navaden in twincharger (problemi), 1.8TSI, 2.0TSI (problemi)...

Saj ni nobena umetnost narediti turbo bencinarja. Problem so bedaste eko omejitve in sparanje na materialu. Da je dizel bolj bulletproof, ne gre govoriti. Konstrukcijsko sta si popolnoma razlicna, saj mora turbo bencinar "prenasati" precej visje temp. obremenitve. Na dolgi rok me se najbolj skrbijo glave in blok motorja (aluminij
bonk.gif
)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Najvecja poslastica letosnjega leta je zagotovo 0.9l dvovaljnik (turbo) iz Fiatovih hlevov. Prihodnje leto sledi 1.5l turbo - trivaljnik za novo bmw 3
hysterical-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
KSZ, generacija nizkokubični bencincev je sedaj že dolgo časa v porastu. Pri VAG grupi tako za določene modele sploh ne dobiš več ne-turbo motorjev.

Evolucija vsega tega (t.i. downsizing) pa je recimo sedaj že 900ccm 2-valjni turbo motor iz Fiata (F 500 twin air), nekaj podobnega pripravljajo tudi v vag grupi vsaj študije so nakazale.

Čez 10 let pričakujemo enovaljni twin turbo motor s pomožnim mehanskim puhalom .. čez 20 let pa samo še turbino brez motorja!
evil.gif


Aja zanesljivost, na splošno ni nekih okvar pri znamkah ki to ponujajo, je sicer poznanih nekaj serijskih napak ampak recimo da so to "začetniške" napake. Je pa zagotovo v takem motorju več stvari ki lahko crkne, ampak mali motor ima tudi prednost da so deli manjši in posledično cenejši. Kolikor sem na hitro pogledal so nove turbine za 1.2TSI motorje okrog 350 EUR .. kot vedno povdarim je to manj od seta kvalitetnih 16col gum!
zmaga.gif


Edit: me je ggg prehitel!
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.988
6.161
113
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Kaj pa je zate "navaden" bancinski motor ? Fergazer ? Gas na zajlo ?
Vsak sodoben bencinar ima LMM, šobe in črpalko (poleg vse ostale elektronike seveda). Na srečo pa pa je cenovni razred teh zadev veliko nižji kot za dizlaše, saj tudi ne govorimo o 1000+ atmosferah. Da se DPF rajši sploh ne omenja.

Ok bencinsko pumpo vem da ma vsak bencinar, tako da sem imel v mislih visokotlačne pumpe. Vpraševal sem pa o navadnih bencinarih ki so pač danes na trgu. Fergazerov danes meda ja ne najdeš več. Luft messer sonde pri bencinarjih niso toliko kritične, in mislim da se precej razlikujejo od dizelskih in so skoraj pol cenejši.

Tukaj bi bilo pametno malo podebatirat recimo o vzdržljivost navadnih 16v bencinarjev ki so na trgu vs turbo bencinarji ki so na trgu.
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Kaj si popravil? Ti se kar razpisi, jaz resno nimam dosti pojma o teh stvareh
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.368
5.649
113
Zanimiva pozicija oljnega filtra.....crashburnt bo še bolj pogosto menjaval alternatorje
smile-1.gif