Novi Mercedes C63 AMG S - dragulj ali razočaranje?

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.422
963
113

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.565
1.090
113
Titograd
Da bi vsaj bil samo "garažar", kot slabšalnica... pa ni. Kar obvlada in je rešil že marsikaj. Sem že bral scene od teh električnih mečk kako se leto star avto sploh ne zažene, potreben reset baterije in potem gre ok dalje in sam mercedes priporoča to po vsakem polnjenju na 100%... za reset pa moraš počakati 15 min.

Pa še kake podobne jajce

Pa saj tudi na sceni termičnih motorjev imaš "garažarje" ki obvladajo veliko bolje od pooblaščencev, ti jim brez sramu celo vozijo kakšne kompleksnejše probleme.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.915
113
Ampak te miselne televoadbe ki jo izvajajo pri Mercedezu pa res ne morem razumet...
  • Imamo avto ki se prodaja izključno zato ker je V8
  • Dajmo v naslednjo generacijo 4 cilinderski PHEV
  • Napovemo tudi V8 varianto
  • 4 cilindrskega kavnega mlinčka nihče noče kupit. (No shit sherolck.)
  • Odpovemo napovedani V8 in vztrajamo pri slednjem...
  • Fucking geniuses!!!:bonk:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.658
6.519
113
Potem pa še vprašanje zakaj bi človek sploh hotel 4 vratno limuzino in pa sploh karavan, ki efektivno nima prtljažnika

Greš pa kupiš tono lažji 911
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.790
113
jaz mislim da je se je folk spremenil, pred časom so bile M5 scene E karavani AMG, 4-vratni limoti z ohoho konji, mokre sanje vsakega, mladi in stari so se slinili...malo še drži tale vlak skupaj RS6 ki je res agresiven (dizajn) in je z eno nogo v drugem segmentu --ferarijev in lambotov

Danes pa starci (prejsni mladci) tripajo na SUV, mladina, pa na teslo y, ali pa sploh noče avta... oziroma kaj pač oča ima in posodi (beri: SUVa). al pa orto ceneni malčak, ker druga pač ne gre več kupit.

Kam zdaj spada tale 4 vratni limo monster... niša, večja ekostika kot hypercar. Pogojno so zanimiv še edino kupeji v rangu 3, C in podobno s 500hp, pa še tole izumira.

Tu smo. akrapovič še naredi izpuh za kakšne Ajeke, ostalo je game over, pa zvočnike noter montirajo. Žalostne zgodbe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Vojnik

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Jaz bi rekel, da jim manjka njihovega bistva. Tehnika. Audi pravi 'Napredek skozi tehniko' in....kupi platformo pri kitajcih.
Pred, pred, pred, prejsnja serija M5 je imela 10 valjnik, ki je bil nekaj najbližjega F1. Bila je celo karavan verzija, kdor si ga dandanes lasti, srečko. Tehnični biser, plus cena bo šla goooor.
Sedaj pa zamujajo s tehnologijo, neke bedne fore s PHEV, wtf?, zakaj Plug-in? Ker predpisi in CO2? In ustrelijo mimo tega kar bi morali biti, top handling super power saloon in/ali avtocestni bombnik. Bolje da ne delajo nič v smeri ICE in naredijo EQC 4matic AMG, dvomim, da bo težji.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.607
347
83
Kras
www.mtl.si
Pa imamo še enega debeluha :(:
2.5 tone.
Samo za kontekst: VW Multivan T7 podaljšana varijanta z dizel motorjem 2.1 tone, hibridna izvedenka 2.2 tone. :eek:
Izgleda se je doba lahkih in agilnih zanimivih vozil že zdavnaj končala, sedaj se pa teža le še eksponentno veča. :(
 
  • Wow
Reactions: Viper_XxL in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.746
6.743
113
pri taščici
Raste v vse dimenzije, zakaj nebi tudi v težo. Ko se vtakne se "ekologija" (plug in) si pa "zmagal".
Se bodo izzivi za EVC in podobne
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.565
1.090
113
Titograd
Večina nas sicer tega M-a nikoli ne bo vozila, ampak z 2,5 tone lahko zadeva gre hitro ravno, na ovinkih pa se ta teža sigurno občuti.

Ko so pri AM testirali M5 pred nekje 17-18 leti so že takrat pojamrali da avto ni lahek, pa je imel še malo manj kot 2 toni.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.422
963
113
Imel sem možnost en teden voziti GLC 63 S ePerformance. Ta avto je nor. Kot prvo PlugIn Hybrid ni namenjen, da se voziš samo na elektriko, ker ima res majhen doment. Namen je, da ti da dodtano moč, ko jo potrebuješ. Ko prestaviš v S+ avto dobesedno buta. Sem vozil veliko dobrih in hitrih avtov, ampak kaj takega pa že dolgo ne. Včeč mi je tudi to, da ko ga daš v mode C, se z njim komot pelješ udobno s porabo pod 9 litrov. Za moje pojme je avto vrhunski kompromis med dnevnim avtov za v službo in res hitrim avtom, kot to potrebuješ, čeprav če smo iskreni, se danes težko hitro voziš. Tudi udobje v C je vrhunsko, veliko bolje, kot v novem C43 AMG (C63 AMG S še nisem peljal). Zvok ima za 4 cilindre super.

Po mojem mnenju ima avto samo dve napaki; s full opremo je za ta razred predrag, čeprav je res tehnološki čudež in pa... sorry... vseeno bi raje imel V8, če tudi z malo slabšimi pospeški.