Me zanima, če bosta BMW in Mercedes sledila tej bedasti touch screen logiki.
Drugače pa fajn zadeva in ''napoved'' nove A6-ke.
Škodilak ima touchscreen že najmanj 7 let (Amundsen/Columbus navigacija).Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
... in kdaj to pričakuješ v škodilaku?
Nič več, kot navor in udobje dobrega turbobencinca. S tem, da je becinec spodaj tišji, zgoraj pa ima lepši zvok.Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Šparati? Bi prej reku, da nisi vozu spodobnega dizla, da bi vedu, kaj pomeni navor in udobna vožnja s takim.
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Šparati? Bi prej reku, da nisi vozu spodobnega dizla, da bi vedu, kaj pomeni navor in udobna vožnja s takim.
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Šparati? Bi prej reku, da nisi vozu spodobnega dizla, da bi vedu, kaj pomeni navor in udobna vožnja s takim.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Šparati? Bi prej reku, da nisi vozu spodobnega dizla, da bi vedu, kaj pomeni navor in udobna vožnja s takim.
Ma hibrida bi lahko napravili za to ceno, ne pa da se igrajo s smrdečim motorjem za več kot 100.000 €. Dizli so fuj in pika pa še v "športni" avto ne pašejo.
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
To si pozabil prilepit:
The start-stop function has been significantly expanded and now activates at 22 km/h. In combination with the standard front camera, the engine can be restarted while at a standstill as soon as the vehicle ahead begins to move. The MHEV technology reduces fuel consumption by up to 0.7 litres per 100 kilometres.
Čisto neuporabno. Lih se en z A7 sekira za tale skoraj liter porabe....ali pa zaradi ekologije...