Novejši dizel avto brez turbine

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.407
5.660
113
A ni mela mazda B2500 pickupa z 2.5D cca 95KM......pa mitcubuši ma zihr svojo varjanto....
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.407
5.660
113
Vidm da ma b2500 tud turbino....ampak z 2,5L pa 109km mora bit bulletproof
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Zakaj bi to imel?

Če te moti turbina je dol pobereš oz. vežeš izpušne pline preko bypassa pa imaš ropotalo brez turbine ki ne gre nikamor, kuri več ... aja pokvari se pa ravno tako (ker turbina je pri sodobnih motorjih relativno nizek strošek).

Verjento zadnji motor te vrste je bil ravno 2.0 SDI, kaj drugega se že dolgo ne spomnim; še v gopodarskih vozilih težko najdeš neturbake (kombiji, tovorjnaki, traktrorji). Verjetno je en od razlogov tudi ekologija!
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Dizli s turbino so bili razviti za gospodarska vozila, ki so jih tudi prva uporabljala. A se tukaj gor sploh kdo spozna kaj na tehniko ali ste same branjevke?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Dizli s turbino so bili razviti za gospodarska vozila, ki so jih tudi prva uporabljala. A se tukaj gor sploh kdo spozna kaj na tehniko ali ste same branjevke?

No potem povej da so (navadne) dizle tudi razvili za gospodarska vozila in do 90let so bili v avtomobilih več ali manj čudo!
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
terenec:
puch G 290 D
http://www.new-car-model.com/puch/g-modell/puch_g-modell_w_461290_gd-g_290_d%2810526%29/

mogoče še kak sang yong korando 2.9 D (MB motor)


VW je imel v ponudbi za golfa SDI motor do vključno V generacije ?
Gledam sedaj konfigurator in za VI generacijo ga ni več notri.

obstaja tudi MB E klasa 290 D, vendar so zelo redki.

Močno dvomim da MB s tem motorjem še obstja, sploh na EU trgih.

Druače za tuje (nerazvite) trge obstaja še kar nekaj "novih" dizel vozil brez turbine.
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Dalo se je dobit tudi puga 206 1.9D, pa mislim da tud citroena xsaro. To od teh malo novejših
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Fiat scudo je bil tud brez turbine, z 68 ali nekej takega poniji haha. Nas je šlo 8 decev s prtlago in alkoholom popivat v Bratislavo. Na trenutke smo celo presegli 90km/h
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zakaj bi to imel?

Če te moti turbina je dol pobereš oz. vežeš izpušne pline preko bypassa pa imaš ropotalo brez turbine ki ne gre nikamor, kuri več ... aja pokvari se pa ravno tako (ker turbina je pri sodobnih motorjih relativno nizek strošek).

Verjento zadnji motor te vrste je bil ravno 2.0 SDI, kaj drugega se že dolgo ne spomnim; še v gopodarskih vozilih težko najdeš neturbake (kombiji, tovorjnaki, traktrorji). Verjetno je en od razlogov tudi ekologija!
































tako preprosto pa spet ni.
Turbaku da snameš turbino,..se sploh ne premakne, premajhna kompresija...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.148
6.962
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Dalo se je dobit tudi puga 206 1.9D, pa mislim da tud citroena xsaro. To od teh malo novejših
nastel si 10 let stare avte. Takrat si dobil v vseh avtih navadne dizle. Se pa dizlov spomnim v avtihvsaj ze iz zacetka 80, najbrz pa tudi prej.
Golf 1, kadett, corsa ascona....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tako preprosto pa spet ni.
Turbaku da snameš turbino,..se sploh ne premakne, premajhna kompresija...



Vsekakor ker je notranja upornost lopatic tako visoka, da se meni v štandgasu avto kar ugasne!
hysterical-1.gif


Za stare dizle nima turbina nobenega mehanskega vpliva pa tudi pri novih mislim da ne bi smela imeti (jasno izpušni kolektor mora it dalje v izpušni sistem), je pa razlika pri novih avtih ko imaš en kup senzorike in če daš turbino stran imaš še za vsaj dve novi stroška (remap motornega računalnika, drugi senzorji pa na koncu vprašanje če bi delalo).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
daj no turbodizli imajo precej nižjo kompresijo in brez turbine se ne da vozit. To velja tudi za starejša vozila..(tudi Golf2)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
To mogoče velja za novejše motorje (direkten vbrizg), pa še to je bolj posledica ekološke optimizacije motorja, ki deluje na "manj" zraka. Recimo SDI PD in TDI PD imata 19:1 oz. 18.5:1 kar je nekako minmalno oz. nekako podobno kot razlika med novim in pa "starejšim" motorjem.

Edit: legendarni G2 1.6D ima v obeh izvedenkah (D in TD) enako kompresijsko razmerje (1:23)
 
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
ksz

Če se ne motim, so še pred parimi leti prodajali razne C Berlinge/P Partnerje z 1.9D motorji. Se mi zdi, da sem poleg furgonov videl tudi nekaj 'potniških' verzij. Podobno velja tudi za C Jumpy in njegovo P sestro.

Mazda B2500 (pickup): nekakovosten motor! Pogoste okvare glave motorja, slaba tesila,...

@naslovniku teme. Pred cca 2 ali 3 leti so v D prodajali tazadnje 4.2D Toyote Land Cruiser neke starejše serije, vendar so bile nove. Malce poglej, če je še kakšna kje na prodaj, ker tiste mašine so enostavno neuničljive.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Pri dizlu ne vidim potrebe zakaj bi morala biti kompresija pri turbaku nižja, v nasprotju z bencinarjem seveda