Razcep Kozarje - iz zahodne obvoznice proti južni - je kar direkt iz 130 na 80. Itak nihče ne upošteva - z redkimi izjemami, ki nevarnost pravzaprav povzročajo...Citat:
Uporabnik softi pravi:
....razen, če zakonsko ne sme bit na ac iz 130 direkt na 80....
Ni. 100 je. In skozi cel tunel, do tabel 80 za razcepom.Citat:
Uporabnik softi pravi:
omejitev je že pred tunelom 80.
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
a ni neka fora da mora biti stacionarni radar oznacen z merjenje hitrosti?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni. 100 je. In skozi cel tunel, do tabel 80 za razcepom.Citat:
Uporabnik softi pravi:
omejitev je že pred tunelom 80.
Če misliš uno omejitev 80 na svetlobni tabli, ki s eizmenjuje z enim drugim znakom - ta ne velja. Da bi vekjala, bi morala biti stalno prižgana.
Sicer pa: če je škatla na tabli za omejitev 80 (kot je pri Golovcu iz štajerske strani), je tam, kjer slika, omejitev 100.
Mogoče je to razlog. Ne mores po desni potem prehitevat. Ceprav sem ze, ravno tukaj (pred/v tunelu)Citat:
Uporabnik softi pravi:
hm. ali motor z gumami proti koncu lahko z 80 varno zvozi ovinek proti rudniku iz smeri grosuplja in ali se lahko varno ustavi, če se zakomplicira na uvozui/izvozu rudnik in se promet izredno upočasni. vse to v primeru rahlega dežja in spolzkega cestišča?
v smeri proti golovcu pa res ne vem kaj bi bil razlog razen..razen dejstva, da se priključuješ na cesto, ki ima omejitev 80.
Citat:
Uporabnik softi pravi:
hm. ali motor z gumami proti koncu lahko.....