Nov režim na križišču Parmove in ulice Bežigrad v Lj

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Ta smer je prednostna, a se po njej ne sme?

Poglej priponko 35214

Vidno je tudi, kako je urejena Ljubljana, uničena cesta, zlizan prehod in znak na sredi pločnika.

Kar se mene tiče, pa v prihodnje obvezno naravnost, obrnit in potem desno na Bežigrad. Mene ne bo nihče je.bal. :)

Ali pa naprej na Livarsko. :)

Ta slika je stara, zdaj je vse novo in ja to je bila prej prednostna saj je še sedaj samo da z avtom ne smeš po njej. Prej si lahko peljal do konca parmove in potem nazaj na dunajsko pa so lansko leto tudi tisto spremenili v enosmerno tako da ni več mogoče iz parmove na dunajsko.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ta smer je prednostna, a se po njej ne sme?

Poglej priponko 35214

Vidno je tudi, kako je urejena Ljubljana, uničena cesta, zlizan prehod in znak na sredi pločnika.

Sedaj to krizisce izgleda takole, kot je v prispevku ...
V_prvem_mesecu_redarji_ustavili_več_kot_2000_kršiteljev_novega_prometnega_režima_-_24ur_com.png


Kar se mene tiče, pa v prihodnje obvezno naravnost, obrnit in potem desno na Bežigrad. Mene ne bo nihče je.bal. :)

Ali pa naprej na Livarsko. :)

Livarska je tudi ze nekaj casa enosmerna v obratni smeri... torej iz Dunajske pri Parmovi ...
Gosposvetska_cesta_1_–_Google_Zemljevidi.png


Na Google Streetview je sicer se vedno enosmerna v nasprotni smeri proti Dunajski ...
14_Livarska_ulica_–_Google_Zemljevidi.png
 
Nazadnje urejeno:

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Druga varianta je še, da greš do prve enosmerne (ne vem kako se imenuje), potem levo na vzporedno ulico s Parmovo (na zgornji sliki desno spodaj) in desno na ulico Bežigrad. A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
A je sploh možen prehod mimo gostilne tam, če še je bodo veetno kmalu tegli nastavljeni. Mislim da bo tale bolj vejetna :evil: . Je pa neumno da iz področja ne morešnikjer več na dunajsko ker so vse enosmerne.
ere.png


Druga varianta je še, da greš do prve enosmerne (ne vem kako se imenuje), potem levo na vzporedno ulico s Parmovo (na zgornji sliki desno spodaj) in desno na ulico Bežigrad. A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.

Kaj hočer rečt da pelješš v enosmerno ker tiste zgoraj in spodaj so vse enosmerne in to iz druge strani.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Jaz sm rešil zadevo z Ljubljanskim prometom tako da sm se preselil v Prekmurje
Vsakič ko grem v Lj mi je slabo ko vem kaj me čaka
 
  • Haha
Reactions: Matey

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Druga varianta je še, da greš do prve enosmerne (ne vem kako se imenuje), potem levo na vzporedno ulico s Parmovo (na zgornji sliki desno spodaj) in desno na ulico Bežigrad. A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.

Kaj hočer rečt da pelješš v enosmerno ker tiste zgoraj in spodaj so vse enosmerne in to iz druge strani.

Druga in tretja sta enosmerni v "pravi" smeri :D

Parmova_ulica_–_Google_Zemljevidi.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Po tej se pa res še nisem peljal to pa zato ker se je težko vključit na ulico bežigrad ker vse vedno stoji/ je stalo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Po tej se pa res še nisem peljal to pa zato ker se je težko vključit na ulico bežigrad ker vse vedno stoji/ je stalo.

Saj jaz tudi ne... Grem pa vcasih v Piazzo ... in kot kaze bo po novem treba it nazaj okoli Monet-a ... Ker zavit nazaj na Parmovo proti Drenikovi je vcasih tudi problem, ko je dosti prometa ... Edino mogoce scasoma ne bo vec vse stalo tam ... vsaj takrat ne, ko bodo "uradne ure" inkasantov :D
 

milos621

Pripravnik
29. apr 2008
913
10
18
Bolj kaže, da ljudje vozijo po znanih cestah na pamet :).
Pri nas so ob spremembi ceste v enosmerno 14 dni ustavljali in OPOZARJALI. Ko je zadeva prišla do vaških čenč in v gostilno in postala glavna tema za 1 dan, je bilo potem vsem jasno, da se tam vozi po novem le v eno smer. Do takrat pa vsi mirno mimo znaka.
Je pa res, da takrat cilj prometne ureditve ni bil kasiranje ampak kaj drugega.

Tudi tu so opozarjali. Enkrat konec junija so me opozorili. Sem se zahvalil za opozorilo.. Me pa Lidl ne bo več videl. Je iz Spodnje Šiške preveč komplicirano do njega priti. Najbrž je za spremembo lobiral Mercator, ki ima center na Parmovi :)
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Po Drenikovi naravnost do Titove/Dunajske, desno do Parmove, desno do Lidla in potem komplikacija, levo zavijanje brez semaforja. Z veliko verjetnostjo, da ti nasproti vozijo arogantneži, ignoranti in prekrškarji.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, sem ravno hotel napisat da kaj je pa na koncu Parmove takega, da bila zdaj glavna smer tja, in ja, seveda, tam je đamija (pa Delo). Kaj pa če bi tam naredili še avtosejem (a to sploh še laufa), da bi imeli vse na kupu. :p

Jaz osebno sicer redko hodim v center (naj imajo to "Babo" in njegovi gostinci zase, če pa že grem, sem se včasih dejansko peljal po Parmovi do Bežigrad, tako da bo treba pazit. To, da ima glavna severna vpadnica v mesto samo en pas je pač izpod vsake kritike in samo kaže da je Ljubljana še vedno samo malo večja vas (vključno z razmišljanjem ljudi).
 
  • Všeč mi je
Reactions: KarEn

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
Ja, sem ravno hotel napisat da kaj je pa na koncu Parmove takega, da bila zdaj glavna smer tja, in ja, seveda, tam je đamija (pa Delo). Kaj pa če bi tam naredili še avtosejem (a to sploh še laufa), da bi imeli vse na kupu. :p

Jaz osebno sicer redko hodim v center (naj imajo to "Babo" in njegovi gostinci zase, če pa že grem, sem se včasih dejansko peljal po Parmovi do Bežigrad, tako da bo treba pazit. To, da ima glavna severna vpadnica v mesto samo en pas je pač izpod vsake kritike in samo kaže da je Ljubljana še vedno samo malo večja vas (vključno z razmišljanjem ljudi).

Pomembno pa je, da se ti kot "hribovc" pripelješ po treh pasovih v selo imenovano Ljubljana, kjer te čaka parkirišče pred Rotovožom. Cepiti vas je treba že za vstop v Ljubljano. Gospoda naj izvoli izbrati obliko trajnostnega prevoza, potem bo tisti en pas manjši problem. Še vedno pa lahko prideš po Tržaški ali Dolenjski, kjer imaš dva pasova in se boš morda počutil malo bolj belosvetsko.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Trajnostni prevoz? A to pomeni da dolgo traja? Zadnjič sem moral na pregled na očesno kliniko. Od Tehnološkega parka do Grablovičeve mi google maps z avtom pokaže od 12 do 20 minut (odvisno od gneče), mestni prevoz pa 56 minut. Pri ceni moje ure dela sem šel raje s taksijem, je bilo ceneje (z svojim avto nisem smel).

Sicer pa ne skrbi, če se mi zaželi metropole, grem v Munchen. Ali pa Zagreb. Vedno z javnim prevozom, ki tam deluje (od Slovenske meje do centra zagreba smo nazadnje prišli prej kot od Črnuč do centra).

1596539328247.png


1596539373199.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in Pepe

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
Ne sprenevedaj se, dobro veš kaj pomeni. Z višino urne postavke se pomembnost in pamet težko meri. Človek pomisli, da boš razumel kaj pomeni trajnostno. Si se pa takoj zatekel sarkazmu. Trajnostno pomeni to, da se iz svojega sela na pripelješ sam v svoji dizel ali turbo bencin prdalici ter ne parkiraš pred blokom stanovalcev. Uporabiš lahko npr. P+R in kombinacijo kolesa, skiroja ipd. Če že dodhodnino in ostale davščine nosiš v svojo občino, bi lahko tudi avto pustil v svoji občini.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Vprašanje je na koncu ali je on pripravljen porabit 1 uro na dan več (minimalno) za to da se bo šel "tranjostni" za kar bi morala država ali občina vsaj delno poskrbeti. Ker ura na dan je 220 ur/leto samo za delovnike (- dopust). To pa je če odšteješ da 8 ur na dan spiš celih 14 dni !! dodatnega sedenja na javnem prevozu. Jaz bi porabil ca 2 x toliko če bi se z sedanjim javnim prevozom vozil. Tako da v tej situaciji se bom šel še naprej "netrajnostni" razvoj dokler ne bo vsaj vlak ali bus malo hitreje v Ljubljani (se pravi v naslednjih 30 letih sigurno ne). Bom pa električnega prej kupil tako da ne bom smadil.

edit:slovnica
 
Nazadnje urejeno:

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
Tako da v tej situaciji se bom šel še naprej "netrajnostni" razvoj dokler ne bo vsaj vlak ali bus malo hitreje v Ljubljani (se pravi v naslednjih 30 letih sigurno ne). Bom pa električnega prej kupil tako da ne bom smadil.
Pri nas se bodo tega problema lotili tako, da bodo še dodatno otežili/upočasnili osebni prevoz in bo na koncu javni prevoz, četudi ne bo nič hitrejši kot je sedaj, hitrejši.
balkanpress
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in KarEn