Nov predlog ZVCP

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Pozabil si napisat, koliko je povzročiteljev pijanih med hudimi nesrečami. Taka statistika, ki si jo ti po svoje razlagaš, nima nobene vrednosti.

Taka statistika, kot bi jo ti rad videl šele nima nobene vrednosti. Mačkov alkohol nima nič pri tem, da so se v nasprotnem avtu pripeljali štirje, od katerih so bli trije mrtvi, pa je zato nesreča huda. če bi se v avtu peljal eden biu bla pa samo ena žrtev. Par dni kasneje je bla tud nesreča na koroškem, pa je bla ena žrtev, če bi bil poln avto bi jih pa blo pet.
Kolk je huda nesreča, kolk je mrtvih in kolk poškodovanih je zgolj slučaj in ni odvisno od alkohola. Lahko ti glavo vrže v airbag pa ti ne bo nič, lahko pa kak cm mimo v stebriček pa boš mrtev.
Sploh pri Mačku je šlo za splet nesrečnih okoliščin (pa ne razumet da mislim da maček ni kriv). Trčenje z Mačkom ni bilo silovito (Mačku ni blo nič) in je smola, da je avto odbilo ravno pod tovornjak, ki je ubil tiste tri. Pa tud ni alkohol kriv, da je bil avto poln, sicer bi bilo mrtvih manj in nesreča lažja. Tko da o tem, ali je nesreča lažja ali težja, je več odvisno od sreče in drugih faktorjev, kot pa od vrste prekrška.
Pa če gledamo najtežjo nesrečo pri nas pred leti na dolenjki,(8 mrtvih) kjer ni bil kriv alkohol. Takih nesreč je ogromno, tam je bla ta smola, da sta takrat nasproti pripeljala dva polna avta s prekratko varnostjo razdaljo, Že samo če bi tadva upoštevala varnostno razdaljo, o tej nesreči še v časopisu nebi brali, še poškodovanih nebi blo. Tko da je meja med težjo in lažjo nesrečo lahko zelo tanka in prepuščena sreči.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Tko da je meja med težjo in lažjo nesrečo lahko zelo tanka in prepuščena sreči.
in pametnemu ravnanju vseh vpletenih, ko pride do nevarne situacije. In nekdo, ki je pod vplivom alkohola bo sigurno kasneje in slabše reagiral, kot pa nekdo, ki je trezen.

Hude nesreče pa niso mišljene tiste, kjer jih umre več ampak katerakoli nesreča s hudimi poškodbami ali smrtjo.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Tko da je meja med težjo in lažjo nesrečo lahko zelo tanka in prepuščena sreči.
in pametnemu ravnanju vseh vpletenih, ko pride do nevarne situacije. In nekdo, ki je pod vplivom alkohola bo sigurno kasneje in slabše reagiral, kot pa nekdo, ki je trezen.
.
Bolje bi bilo, če bi napisal "pametnemu ravnanju vseh vpletenih, da ne pride do nevarne situacije" Za to je pa potrebna pamet, prava brzina, predvidevanje, izkušnje... refleksi pa še najmanj. Sicer pa pijani slabše reflekse skompenzirajo z počasnejšo vožnjo. Pa verjemi, da ima pijan 20 letnik boljše reflekse kot trezen 40-letnik, pa vemo, da 40-letniki povzročajo manj nesreč kot 20-letniki. Namreč ko pride do tako nevarne situacije, da so potrebni refleksi je nekdo že precej zaje*bal in globoko zabredel.
Pogosto tudi hitro in nepremišljeno reagiranje povzroči nesrečo. Od kolega znanka (20 let, trezna) se je v rahlem ovinku ustrašila nasproti prihajajožega avtobusa in sunkovito zabremzala in jo je v ovinku odneslo na nasprotni pas ravno pod avtobus in v smrt. Če bi imela reflekse kot crknjen konj bi bla danes še živa. Tko da refleksi niso ravno merilo za varno vožnjo, je še 1000 stvari bolj pomembnih. Pa ne razumet, da zdej zagovarjam vožnjo v pijanem stanju, ampak tolk pa tud ni nevarno, kot se prikazuje, pa tud ni vseeno ali si spil 3 pire ali liter vodke, ali imaš v krvi 0,5 ali 1,5. Kot tud prehitra vožnja ni enako nevarna pri 50 ali 150km/h.

Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Hude nesreče pa niso mišljene tiste, kjer jih umre več ampak katerakoli nesreča s hudimi poškodbami ali smrtjo.
Ja, saj sem napisal, Mačkova nesreča je huda predvsem po zaslugi tistega večtonskega tovornjaka, in ne zaradi alkohola. Če bi bil tam namesto tovornjaka osebnoi avto, bi bile posledice precej drugačne. Je pa odvisno od sreče, al z glavo pribiješ v airbag ali par cm proč v železni stebriček, tu je razlika med smrtno, hudo in lažno nesrečo. ne pa v količini spitega alkohola.
Ko pa že omenjaš reagiranje in reflekse v nevarnih situacijah pa lahko omeniš tud vožnjo tistih mulcev, ki so prehitevali, (s kakšno hitrostjo nam je zamolčano), vidljivost je tam dobra, da bi lahko vidli nasproti vozečega Mačka, pa se sprašujemo, če nebi mogoče lahko kako drugače reagirali kot so. Pa kakšen pregled substanc v telesu tudi nebi škodil za razjasnitev vseh okoliščin, a se ti ne zdi, ko smo že pri refleksih? Maček je pa kot vemo vozil precej počasi. Kar potrjuje moje trditve, da pijani vozijo počasi, vsaj starejši in izkušeni pivci in vozniki.
Pijana in objestna mularijapa je svoja ubijalska kategorija, pri njih pa podpiram 0,00 promila med vožnjo.
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
enim pa tukaj kar prihaja od veselja da bojo eni več plačeval. sam da sosedu krava crkne...

čeprav vsi vemo da so tile zakoni tako strogi samo zato da se čimbolj nafila blagajna...

Ja saj imaš pravila jasno napisana, če se jih nisi sposoben držat pač filaj blagajno, hvalabogu, da ti krava crkne, ne želim srečat pijanca ali pa divjaka, ali obojega naenkrat s takimi oz. drugačnimi promili. Se kdaj vprašaš kakšen bi bil ta svet brez pravil? Če se ti lahko nažokan voziš, potem se ima pravico tudi nekdo po avtocesti v nasprotno smer vozit, če se mu tako zazdi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
statistično dokazano je da je pjanih samo cca 20% povzročiteljev... ampak zdaj poslušaš samo kako je alkohol kriv za vse...
Pa kje ti pobiraš te statistike. ???
Policija je lani obravnavala 20604 nesreč, od tega je bilo pijanih povzročiteljev 1628, kar je dobrih 7%.
Če pa upoštevaš še neznano število nesreč, kjer se udeleženci zmenijo sami, udeleženci pa praviloma trezni (če je povzročitelj pijan, oškodovanec skoraj vedno kliče policijo) pa je ta procent še nekajkrat manjši.
Povprečna alkoholiziranost povzročiteljev pa je nad 1,5 promila, kaznujejoje pa že od 0,5 naprej.
...
dobro, zdaj pa napiši še, kolikšen delež vseh voznikov je pijanih, ker je razlika, ali je ta delež npr. 7% ali 1%
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
statistično dokazano je da je pjanih samo cca 20% povzročiteljev... ampak zdaj poslušaš samo kako je alkohol kriv za vse...
Pa kje ti pobiraš te statistike. ???
Policija je lani obravnavala 20604 nesreč, od tega je bilo pijanih povzročiteljev 1628, kar je dobrih 7%.
Če pa upoštevaš še neznano število nesreč, kjer se udeleženci zmenijo sami, udeleženci pa praviloma trezni (če je povzročitelj pijan, oškodovanec skoraj vedno kliče policijo) pa je ta procent še nekajkrat manjši.
Povprečna alkoholiziranost povzročiteljev pa je nad 1,5 promila, kaznujejoje pa že od 0,5 naprej.
...
dobro, zdaj pa napiši še, kolikšen delež vseh voznikov je pijanih, ker je razlika, ali je ta delež npr. 7% ali 1%
Tega podatka ne boš našel v nobeni statistiki, ker to nihče ne šteje.
Je pa vprašanje butasto, podobno kot če bi te jaz vprašal, koliko voznikov je prehitrih.

Lahko pa ti iz lastnih izkušenj povem, da pijan se nisem še nikoli zaletel, trezen pa že parkrat.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
vprašanjeje butasto kvečjemu zate. ker če bi bilo pijanih voznikov npr. 7% in bi pijani vozniki povzročili 7% nesreč, bi to pomenilo, da alkohol ne vpliva na število nesreč. če pa bi bilo pijanih voznikov 0,7% bi ti povzročili 7% nesreč, bi to bistveno povečalo vpliv alkohola.

sicer pa sem našel tole:
Citat:
Policisti so od januarja do decembra odredili 431.094 (413.595) alkotestov, od katerih je bilo 20.242 (23.926) pozitivnih, 755 (1.314) oseb pa je alkotest odklonilo,
torej, slabih 5% jih je bilo pijanih, ali z drugimi besedami če se voziš pijan, se verjetnost, da povzročiš nesrečo, poveča za vsaj 50%
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pa verjemi, da ima pijan 20 letnik boljše reflekse kot trezen 40-letnik

Ne verjamem, samo se mi ne da več s tabo kregat.

Samo nekaj me še zanima: A si ti mogoče kaj v sorodu z enim človekom, ki uporablja ime megaboy na enem drugem forumu?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pa verjemi, da ima pijan 20 letnik boljše reflekse kot trezen 40-letnik

Ne verjamem, samo se mi ne da več s tabo kregat.

Samo nekaj me še zanima: A si ti mogoče kaj v sorodu z enim človekom, ki uporablja ime megaboy na enem drugem forumu?
Vrjemi pa, da refleksi še zdaleč niso najbolj odločilna zadeva pri varni vožnje. Tud s mal slabšimi se da lepo in varno peljat, to dokazuje generacija srednjih let, tisti, mladeniči, ki imajo najboljše reflekse pa povzročajo največ nesreč.
Nobenega žlahtnika ne poznam s tem imenom, vsaj ne da bi vedel.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
vprašanjeje butasto kvečjemu zate. ker če bi bilo pijanih voznikov npr. 7% in bi pijani vozniki povzročili 7% nesreč, bi to pomenilo, da alkohol ne vpliva na število nesreč. če pa bi bilo pijanih voznikov 0,7% bi ti povzročili 7% nesreč, bi to bistveno povečalo vpliv alkohola.

sicer pa sem našel tole:
Citat:
Policisti so od januarja do decembra odredili 431.094 (413.595) alkotestov, od katerih je bilo 20.242 (23.926) pozitivnih, 755 (1.314) oseb pa je alkotest odklonilo,
torej, slabih 5% jih je bilo pijanih, ali z drugimi besedami če se voziš pijan, se verjetnost, da povzročiš nesrečo, poveča za vsaj 50%
Lepo si to poiskal, in tudi izračunal. Samo pri teh 7% si falil.
Pa da mal razčlenimo te številke. Sm že zgoraj napisal, da v teh 7% niso vštete vse nesreče, manjkajo tiste, pri katerih se udeleženci zmenijo sami, izpolnejo evropsko poročilo in in so praviloma trezni, saj če je povzročitelj pijan ponavadi oškodovanec pokliče policijo pa ga imamo v prejšnjih sednmih procentih. Tako da je prava številka ob upoštevanju vseh nesreč zagotovo nekajkrat nižja.

Pa zdej po tvojem izračunu ugotovimo se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo celo zmanjša. Kar bo zagotovo držalo pri tisti veliki večini, ki spijejo nekaj nad dovoljeno mejo, (npr kot jest) ti se namreč še posebej pazijo pri vožnji, ne drži pa pri tisti manjšini, ki se napijejo parkrat čez dovoljeno mejo, vendar takih ni toliko, da bi se poznalo na statistiki. Saj statistika pravi, da nesreče povzročajo tisti z 1,5 promil in več.

Če bi vedel, koliko je takšnih nesreč, kjer se udeleženci zmenijo sami - podatke zagotovo ima zavarovalnica, bi lahko točno izračunal, koliko se zmanjša pogostnost nesreč pri pijanih. Če pa predpostavimo, da je teh nesreč 3x toliko kot tistih ki jih obravnava policija, potem ob tej predpostavki velja, da se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo zmanjša za 50%. A sm lepo izračunal?

Ima pa ta izračun to pomankljivost, da ne razlikuje mer pijanimi 0,6, 1,1 in 1,6 promili in več, kar je bistveno drugače, ampak vse daje v en koš. Tako kot ni vseeno, al voziš prehitro s 60 ali 160 km/h skoz naselje.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
to samo pomeni, da tudi trezen nisi za volan
Sej to ste že dostikrat ugotovili.
A pol praviš da boljš če vozim pijan?

1. Pravim, da si funkcionalno nepismen.
2. Pravim, da boljš če sploh ne voziš, ne trezen, kaj šele pijan.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
to samo pomeni, da tudi trezen nisi za volan
Sej to ste že dostikrat ugotovili.
A pol praviš da boljš če vozim pijan?

1. Pravim, da si funkcionalno nepismen.
2. Pravim, da boljš če sploh ne voziš, ne trezen, kaj šele pijan.
Če bi vsi tako vozili kot jest, bi se varnost na cesti skokovito popravila.
Ampak vem to državnemu aparatu in policajem ne bi blo pogodu, oni rabijo €€€€ od prekrškov in nesreč.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Lepo si to poiskal, in tudi izračunal. Samo pri teh 7% si falil.
Pa da mal razčlenimo te številke. Sm že zgoraj napisal, da v teh 7% niso vštete vse nesreče, manjkajo tiste, pri katerih se udeleženci zmenijo sami, izpolnejo evropsko poročilo in in so praviloma trezni, saj če je povzročitelj pijan ponavadi oškodovanec pokliče policijo pa ga imamo v prejšnjih sednmih procentih. Tako da je prava številka ob upoštevanju vseh nesreč zagotovo nekajkrat nižja.

Pa zdej po tvojem izračunu ugotovimo se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo celo zmanjša. Kar bo zagotovo držalo pri tisti veliki večini, ki spijejo nekaj nad dovoljeno mejo, (npr kot jest) ti se namreč še posebej pazijo pri vožnji, ne drži pa pri tisti manjšini, ki se napijejo parkrat čez dovoljeno mejo, vendar takih ni toliko, da bi se poznalo na statistiki. Saj statistika pravi, da nesreče povzročajo tisti z 1,5 promil in več.

Če bi vedel, koliko je takšnih nesreč, kjer se udeleženci zmenijo sami - podatke zagotovo ima zavarovalnica, bi lahko točno izračunal, koliko se zmanjša pogostnost nesreč pri pijanih. Če pa predpostavimo, da je teh nesreč 3x toliko kot tistih ki jih obravnava policija, potem ob tej predpostavki velja, da se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo zmanjša za 50%. A sm lepo izračunal?

Ima pa ta izračun to pomankljivost, da ne razlikuje mer pijanimi 0,6, 1,1 in 1,6 promili in več, kar je bistveno drugače, ampak vse daje v en koš. Tako kot ni vseeno, al voziš prehitro s 60 ali 160 km/h skoz naselje.
bi ti kur.. točno izračunal. a če so udeleženci pijani, se pa ne morejo zmenit brez policije? še toliko prej se zmenijo, da ne zapade komu kasko. sploh pa tukaj ne govorimo o malenkostnih nesrečah, ko je zvit samo odbijač, problem so hujše nesreče, kjer se delež (pre)pijanh voznikov močno poveča.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Lepo si to poiskal, in tudi izračunal. Samo pri teh 7% si falil.
Pa da mal razčlenimo te številke. Sm že zgoraj napisal, da v teh 7% niso vštete vse nesreče, manjkajo tiste, pri katerih se udeleženci zmenijo sami, izpolnejo evropsko poročilo in in so praviloma trezni, saj če je povzročitelj pijan ponavadi oškodovanec pokliče policijo pa ga imamo v prejšnjih sednmih procentih. Tako da je prava številka ob upoštevanju vseh nesreč zagotovo nekajkrat nižja.

Pa zdej po tvojem izračunu ugotovimo se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo celo zmanjša. Kar bo zagotovo držalo pri tisti veliki večini, ki spijejo nekaj nad dovoljeno mejo, (npr kot jest) ti se namreč še posebej pazijo pri vožnji, ne drži pa pri tisti manjšini, ki se napijejo parkrat čez dovoljeno mejo, vendar takih ni toliko, da bi se poznalo na statistiki. Saj statistika pravi, da nesreče povzročajo tisti z 1,5 promil in več.

Če bi vedel, koliko je takšnih nesreč, kjer se udeleženci zmenijo sami - podatke zagotovo ima zavarovalnica, bi lahko točno izračunal, koliko se zmanjša pogostnost nesreč pri pijanih. Če pa predpostavimo, da je teh nesreč 3x toliko kot tistih ki jih obravnava policija, potem ob tej predpostavki velja, da se pri pijanih verjetnost, da povzročijo nesrečo zmanjša za 50%. A sm lepo izračunal?

Ima pa ta izračun to pomankljivost, da ne razlikuje mer pijanimi 0,6, 1,1 in 1,6 promili in več, kar je bistveno drugače, ampak vse daje v en koš. Tako kot ni vseeno, al voziš prehitro s 60 ali 160 km/h skoz naselje.
bi ti kur.. točno izračunal. a če so udeleženci pijani, se pa ne morejo zmenit brez policije? še toliko prej se zmenijo, da ne zapade komu kasko. sploh pa tukaj ne govorimo o malenkostnih nesrečah, ko je zvit samo odbijač, problem so hujše nesreče, kjer se delež (pre)pijanh voznikov močno poveča.
Pri kasku kolikor vem je obvezna prisotnost policije, tko da ti pašejo v tisto skupino, ki jih obravnava policija.
A če bi se vate zaletel en vidno pijan,(samo materialna škoda) ali bi poklical policijo ali ne? (velikavečina bi poklicala se mi zdi).

Kdaj je pa nesreča huda in kdaj ne, pa je pe naveč odvisno od sreče, kot sem že prej pisal, al z glavo udariš v železni stebriček ali v airbag, kakor te slučajno vrže, to pa ni odvisno od količine alkohola ampak od drugih okoliščin, tudi hitrosti.

In ko si sedaj naenkrat začel ločit med hudimi in malenkostnimi nesrečami, lahko hkrati začneš ločit med močno pijanimi in pijanimi malo nad dovoljeno mejo. In ti povem, da hude nesreče povzročajo močno pijani vozniki nad 1,5 promil, policaji pa največkrat in najraje ulovijo tiste, ki malce prekoračijo mejo. Ti pa praviloma vozijo počasneje in še bolj previdno - preberi moj prejšnji post.

Tako kot pri hitrosti, nesreče zaradi hitrosti povzročajo tisti, ki za veliko prekoračijo hitrost na nevarnih odsekih, ampak takih policaji ne iščejo, raje lovijo 10 - 20km prehitre na povsem varnih odsekih, kjer ni nevarnosti da bi leteli s ceste ali koga povozili pri taki hitrosti. Tam je namreč lažje in več pokasirat, kar je namen kaznovalne politike in sprejetih zakonov.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
dejstvo je da država želi služiti!
tisti ki kao moralizirate pazite da ne bo en zakon vas štrafnu. pa boste jokal. sej je luštno ko sosedu krava crkne (sej zakaj pa je ni pravilno futral, zakaj pa je ni bolj mirkal...) ko pa tebi pa jok in stok.