Pred par dnevi na Telemahu kupljen nov Huawei Mate 10 Lite, pri prvem vklopu na ekranu mrtva točka (dead pixel). Telefon je bil takoj odnešen nazaj in podana reklamacija za stvarno napako, saj (NOVA) naprava ni brezhibna.
Telemah se v takih primerih sklicuje na uradnega serviserja (Emonagram d.o.o.), ki je telefon pregledal in ugotovil NEZNATNO ODSTOPANJE, kar garancija ne pokriva, saj se za neznatno odstopanje šteje do največ dve črni in dve barvni piki na razdalji več kot 5 mm.
Torej kupujemo mačka v žaklu, saj vedno obstaja možnost Huawejevih NEZNANTNIH ODSTOPANJ, za katere pa Telemah in Emonagram očitno vesta (glede na navedbo, da se to šteje tako in tako...), vendar so morebitnemu kupcu zamolčane, saj nihče ne bi kupil nečesa ker ne deluje brezhibno, telefona pa pred nakupom ni možno pogledati, saj je zapečaten. Klasičen slovenski nateg s pomočjo kitajskih šalabajzerjev torej....
Nikoli več Huawei, še manj pa Tele...mah....
Mnenja?
Telemah se v takih primerih sklicuje na uradnega serviserja (Emonagram d.o.o.), ki je telefon pregledal in ugotovil NEZNATNO ODSTOPANJE, kar garancija ne pokriva, saj se za neznatno odstopanje šteje do največ dve črni in dve barvni piki na razdalji več kot 5 mm.
Torej kupujemo mačka v žaklu, saj vedno obstaja možnost Huawejevih NEZNANTNIH ODSTOPANJ, za katere pa Telemah in Emonagram očitno vesta (glede na navedbo, da se to šteje tako in tako...), vendar so morebitnemu kupcu zamolčane, saj nihče ne bi kupil nečesa ker ne deluje brezhibno, telefona pa pred nakupom ni možno pogledati, saj je zapečaten. Klasičen slovenski nateg s pomočjo kitajskih šalabajzerjev torej....
Nikoli več Huawei, še manj pa Tele...mah....
Mnenja?