No da nadaljujem okoli fame turbo motorjev...
Se spomniš legendarne R5 GTT? 1.4 turbo motor... Se ne spomnim, da bi bile težave z njim (mehanika).
1.9 dT ali dTi? nope. 1.9 dCi 105? nope. So pa lepo dokazali (v svojo škodo) kaj naredi čip-tuning na motorju, ki ima turbino optimalno dimenzionirano (120 dCi)... Odpoved turbine. Ko so jo zamenjali z zmogljivejšo, težav ni bilo. 2.2 dCi so crkovali (ribali) zopet zaradi tega, ker je bil (zakaj že) predpisan predolg servisni interval. Kolikor se da razbrati na specializiranem forumu vsem tistim, ki so delali z 2.2 motorji servise na 15kkm (namesto na 30kkm) nobenemu ni ribnil. 3.0 V6 dCi je ribnil, ker se je pregrel (drugače pa je v osnovi od GMja-Isuzu). 2.0T bencin... nisem še slišal, da bi imel težave, še v AMju so mu priznali da je dober motor, na ravni turbodizel agregatov.
Gremo naprej. VAG 1.8T in 1,9 TDI so vsi po vrsti imeli težave z LMM. Sranje s turbo motorji? Kakor za koga, če pogledam iz tvojega zornega kota na konkurenco, vsekakor. Pa vsi vemo da ni temu čisto tako.
Odpovedi injektorjev pri dCi mlinčkih? Kdo te je pa silil da točiš cviček v avto. Reskiral si, pa še posledice nosi. Tam kjer pa je Petrol zahebal z biodizlom pa so vsem povrnili stroške popravila (seveda kdor je lahko dokazal z računom, da je tankal tisto zavreto brozgo).
Problemi z elektroniko? Vsekakor, če orješ ledino. Tvoj traktorče žal (ali pa na srečo) leta 2006 nima toliko elektronike kot jo je imela Laguna 2001. Še nova Fabia dvomim da jo ima
Smo pa kupci beta testerji, kar pa vsekakor ni pravilen odnos...
O slavi turbo motorjev pa ne bi... Ljudski voz je prišel do spodobnega dizla (turbo) šele z nakupom Audija in njegovim naprednim 2.5 TDI motorjem koncem 80 let. Do takrat pa so proizvajali bencinske mlinčke, ki so samo žrli bencin brez preformans (1.0, 1.1, 1.3).
Se mogoče spomniš Renault Alpine, Dauphen,Major, Gordini in podobnih legend? Kaj je že takrat delal VW? Kebra, višek tehnologije...