Glede nato, da mi nudijo dostop do interneta.... pričakujem, da mi le tega ne omejujeo, drugače pa naj izrecno napišejo, internet je omejen imate live portal that's it........
torej neuporabvno za večino userjev.... Sicer so pa ovce tam, niti ne vejo povedat dostopne točke brez proxija itd...
Pomojem vprašanje vpiše v en program njihov in prebere prvi zadetek....
toliko o sposobnem kadru... In še enkrat, če omejujejo sajte.... naj to userjem povejo, ker za nekatere je to odločilno, da se odločijo za primernega operaterja......
In še nekaj, glede nato, da telefon plačaš po subvencionirani ceni, u bistvu pa ga odplačaš skozi naročnino, bi morali uporabnikom dat telefon brez njihovih glupih reklam..
zanimiva izjava iz help deska je
vprašal sem če ni telefon prednastavljen (MMS, WAP, GPRS)
je izjavila ja, da so ampak v večni primerov ne dela.........
so wtf..... zakaj jih potem sploh prenastavljajo.........
Mislim, da so nestrokovni, če pa tam dva sistemca oz. tehnika znata povedat dostopno točko iz glave, naj pa firmo kr dol zaprejo... Help desk majo pa samo zato, da ovce berejo že napisane odgovore...
like Lepa Vida na Dursu, pa še ta je petkrat bl natačna in usposobljena kot ovce na simobilovem helpu..........
nažalost.......