KSZ
Konkurence se lahko "losaš" tudi tako, da ji ponudiš sodelovanje.
S cenami pa jaz ne bi začenjal na tak način. Cene bi kvečjemu zvišal.
Najprej je potrebno narediti dobro analizo trga, konkurence (prednosti, slabosti,...), strank (kakšni profili, komunikacija s strankami, kako stranko obdržati,...), cen, produktov (gre za deficitaren produkt?), prezentacije (dostopnost informacij, pojavnost npr. na sejmih, CGP,..), preveriti obstoj kakršnekoli prodajne strategije itd. itd.
"Problem" konkurence je v bistvu izziv in preizkus tvoje sposobnosti ter tvojih apetitov in dokler boš taval v temi, ne bo rezultatov.
Kar se tiče spletne prodaje, pa je potrebno najprej vedeti kaj se prodaja. Če prodajaš izdelke max. vrednosti 10€, potem ne boš vpeljal obročnega plačevanja
Konkurence se lahko "losaš" tudi tako, da ji ponudiš sodelovanje.
Najprej je potrebno narediti dobro analizo trga, konkurence (prednosti, slabosti,...), strank (kakšni profili, komunikacija s strankami, kako stranko obdržati,...), cen, produktov (gre za deficitaren produkt?), prezentacije (dostopnost informacij, pojavnost npr. na sejmih, CGP,..), preveriti obstoj kakršnekoli prodajne strategije itd. itd.
"Problem" konkurence je v bistvu izziv in preizkus tvoje sposobnosti ter tvojih apetitov in dokler boš taval v temi, ne bo rezultatov.
Kar se tiče spletne prodaje, pa je potrebno najprej vedeti kaj se prodaja. Če prodajaš izdelke max. vrednosti 10€, potem ne boš vpeljal obročnega plačevanja