Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kot drugo pa če avto premikaš je jasno olje v olnjih kanalih in če šipke ne potegneš takoj ven je polovica od olja. Olje je tudi bolj svetlo ker ga je za razliko od tistega v karterjuna šipki manj.
??? Kaj si hotel povedat s tem? Šipka seže direktno v karter in tam mora biti določena količina olja, kar se vidi na šipki, ko jo potegneš ven. Če si pravkar lavfal motor, šipko obrišeš (ker je verjetno pošpricana z oljem, ki prši po bloku med delovanjem motorja), daš nazaj not, potegneš ven in kaže pravilno. Kwa je kle zdej vprašanje?!?!?
In če je nivo olja na šipki MOČNO čez maksimum, ki je označen na šipki in vmes nisi dolival olja, potem je očitno, da ti je neka tekočina stekla v karter. Če je to dizelski motor, potem imaš dosti šans, da ti je prebilo tesnilo na bosch pumpi in ti je takla nafta v karter - povohaš olje in močno smrdi po nafti. Potem druga možnost je še, da ti je prebilo kanal na glavi (dihtunga) ali fizično počil material, ki ločuje vodo in olje in je voda stekla tam čez v karter. In ja, voda se lahko nateče tam čez tudi potem, ko je motor ugasnjen, ker je tlak v hladilnem sistemu še nekaj časa visok, dokler se le ta ne ohladi.
Obstaja pa še tretja možnost, če ima motor oljni hladilnik ali pa tisti sendvič adapter pri oljnem filtru, kjer voda hladi/greje olje in lahko prebije tam.
In če je voda v karterju, bo šipka kazala FULL visok nivo, ker voda je težja od olja in olje plava NA vodi in posledično šipka kaže visok nivo. Probaš tako, da malo losaš vijak za izpust olja na karterju in če najprej priteče voda, je to to.
Pa jest takega motorja nebi lavfal, ker je voda na ležaje full "zdravilna" in lahko pride do močne poškodbe motorja.